Pirmdiena, 1. jūnijs Mairita, Bernedīne, Biruta
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Cik ilgi varēs braukt ar vilcienu uz Rīgu?

Cik ilgi varēs braukt ar vilcienu uz Rīgu?
23.05.2012 07:09

Pasažieru vilciens maršrutā “Liepāja – Rīga – Liepāja” ir nerentabls, taču pagaidām nav skaidrības, vai to likvidēs un kad par to lems, informējusi Autotransporta direkcijas preses sekretāre Sandra Maļuha.

To, ka vilciena reisi uz Liepāju ir nerentabli un tie var pastāvēt vienīgi, saņemot valsts dotāciju, apliecinājis arī akciju sabiedrības “Pasažieru vilciens” preses sekretārs Andrejs Fiļipovs. Pēc viņa skaidrojuma: lai reiss būtu rentabls, vilcienam būtu jākursē katru dienu un noslogojumam vienā reisā vajadzētu būt ap 250 pasažieru. Pašlaik vilciens no Liepājas uz Rīgu kursē divas reizes nedēļā un tikpat daudz no Rīgas uz Liepāju. Vienā reisā esot ap 100 pasažieru, taču to daudzums, kā skaidroja uzņēmuma pārstāvis, esot atkarīgs no sezonas un citiem apstākļiem, piemēram, vasarās braucēju esot vairāk. Lēmuma pieņemšana par šā reisa turpināšanu vai likvidēšanu ir Autotransporta direkcijas kompetencē.

“Kurzemes Vārds”

38 komentāri

2012-05-23 07:16

Alisse: braucu katru nedēļu uz Rīgu ar vilcienu - ideāla cena un ātrums!

2012-05-23 07:24

Ilgonis: Esmu liepājnieks un īsti nesaprotu kam tas vilciens ir vajadzīgs,jo kad man ir vajadzība aizbraukt uz Rīgu es tikpat ātri, reizi stundā, varu aizbraukt ar autobusu(ekspresi).

2012-05-23 07:25

godīgi: un atsauce uz RR?

2012-05-23 07:26

Driznaks: Kur tad tik vēlu Andris aizdomājies par vilcienu kustības slēgšanu.

Sen jau vajadzēja. Drošāk, drošāk ''ģimenīte''. Idiotisms un nelietība

vēl, laikam, ilgi būs šīs valstiņas vizītkarte. :D

2012-05-23 07:28

Goldijs: Pasažieru vilciens ir valsts uzņēmums, lai novirza peļņu uz šiem nerentabliem reisiem, jo daži reisi ir jāsaglabā, ir tie rentabli, vai nav. Saprastu ka 5 dienā ietu, tad varētu ko samazināt, bet kad divreiz nedēļā un tad vēl cērp. Varbūt tad vilcienu atstāt tikai Rīgā, tā lai ir uz papīra, taisa iepirkumus un braukā uz Juglu. Tas tomēr ir sabiedriskais transpors, neviss tikai bizness un Liepāja, Latvijas trešā pilsēta ibio rio :/

2012-05-23 07:34

er: katru dienu kursēja kādreiz - tad kad cilvēku bija Latvijā vairāk ....

2012-05-23 07:46

Goldijs: Vēl tas ir rezūltāts kad tiek lobēti tikai autobusi, vajag sabalansēt autobusa reisus ar vilciena reisiem un viss būtu ok.

Bet Latvijā un tai skaita Liepājā viss ir savādāk, ja kāds iedod gardāku kaulu, var pienākt pie pusdienu galda no ķēķa puses :D

2012-05-23 08:22

EIEiEi: Tas ir normaali veel vilcienus grib slegt!

Kas tas ir? tad visu sledzam un sezham majaas audzeejam (dupshus)

2012-05-23 08:30

tieši tā: kaitnieki ,kas darbokas ,iepērk dārgos vilcienus un tad slēdz vilcienu kustības. Kad vienteiz beigsies tā kaitniecība Latvijai? kaut kaitnieki ........!!

2012-05-23 08:34

414: Ieviesiet vilcienos Wi Fi kā LAPS un braucēji uzradīsies + biežumu tiešām palieliniet.

2012-05-23 08:46

ar kuru galu vinji doma: Mana skatijuma vilciens ir 10x ertaks parvietosanas veids, katru reizi kad sanak braukt uz rigu srobojos ka neiet vilciens jo ne vienmer vajag tikai piektdienas, ar bernu kopa braucot vispar idelai, bet pie mums jau nedoma, uzskatu ka vilcienam jaiet lidzigi ka autobusam vienu stundu autobus ortu vilciens tad ari bus kas brauc.

2012-05-23 08:50

Spainis: ka adris lems tā bus...........

2012-05-23 09:37

Maiznieks: Lai atceļ kaut kādsu autubusu reisus uz/no Rīgas.

Vilciens ir otrs ērtākais pārvietošanās līdzeklis uzreiz aiz personīgā auto :) Vilcienu saglabāt.

2012-05-23 09:55

kaprālis: nu, redzot Eiropas dzelzsceļa satiksmi, vilcienam būtu jābūt savus 15-20% ātrākam, tad arī cilvēki to izmantos daudz vairāk!

2012-05-23 10:02

to kaprālis: Tieši tā.. ātrākie autobusa reisi Rīgā ir pēc 3h 0 min - 3h 10 min, un tas mēdz pat būt ātrāk kā vilciens, aplami.

2012-05-23 10:10

tiko: Ar vilcienu ir patīkami un ērti braukt. Autobusā pretīgi, saspiesti.

2012-05-23 10:27

Klabata: Atkārtošos: Vilcienam būtu jēga, ja:

1. tas kursētu vismaz pāris reizes dienā katrā virzienā.

2. ja pilsētas iedzīvotājiem būtu iespēja nokļūt uz agro rīta reisu, ar to es domāju - no visiem pilsētas rajoniem, ne tikai tiem, kas atrodas pa ceļam vienīgajai tramvaja līnijai.

Tālāk jau varētu diskutēt par vagonu sēdekļu ērtību, par to nejēdzīgo video vagonā.

Bet visumā var piekrist - pilsēta dara visu iespējamo, lai lobētu Šķēles famīlijas biznesu. Tā ir acīm redzama, kliedzoša bezkaunība.

2012-05-23 11:00

analizators: nu, arī pensionāri Latvijā ir nerentabli. un ģimenes ar bērniem. un skolas, dakteri, pasts.

ko vēl tādu jauku varētu izdomāt?

2012-05-23 12:00

KAUT KAS: Rentabli-nerentabli, šķiet, vienīgā kategorija kādā spēj domāt atbildīgās amatpersonas. Ja braucēji ir 100 (un nevis divi, piemēram), ir taču kāds iemesls kāpēc viņi izvēlas vilcienu? Bērns, ar kuru nesalīdzināmi vieglāk braukt vilcienā nekā autobusā? Iespēja ērtāk iekārtoties? Varbūt pavisam elementāri - iespēja nokļūt Jelgavā, nebraucot vispirms uz Rīgu un tad atpakaļ? Bet laikam jau bezjēdzīgi cepties....neinteresē, jo nerentabli.

2012-05-23 12:08

Rietumu radio: Prieks, ka KV painteresējies par vilciena likteni!

2012-05-23 12:33

Jusse: Ko vēl mūsu dome izdarīs, lai Andra bizness te Liepājā zeltu un plauktu? Maršrutniekus jau nolikvidēja, tagad vilcienus. Ko vēl mēs varam izdarīt Andra labā, kas nezkāpēs zulicis aci tiesi uz mūsu pilsētu? Moska vēl kādu nodokli liepajniekiem ieviesīs Andra zemāko kapējinstinktu apmierināsānai?

2012-05-23 12:39

to kaut kas un citiem: rentabli-nerentabli-tieši tā arī jādomā finansiāli grūtos laikos! Jo 100cilvēki-var aizbraukt ar 2 autobusiem,bet degvielu patērē kā 22 autobusi,nemaz nerunājot par nenormālo vides piesārņojumu ar vilcienu!Salīdziniet-cik autobusu ir dienā un cik vilcienu? kādreiz tas smirdošais gliemezis no stacijas uz Rīgu līda ap 6 no rīta! kā tajā laikā lai tiek uz staciju? ar taksi? ar kājām? un ko darīt tiem kas grib braukt tieši uz Rīgu,nevis caur Jelgavu? paskaitīsim + un - autobusam un vilcienam?!!!

2012-05-23 13:16

Ehh: Ja man būtu jāizvēlas braukt ar autobusu, mikriņu, vai vilcienu, es skaidri izvēlētos vilcienu. Piekrītu tam komentētāja viedoklim, ka vilciena un autobusa reisus būtu kautkā jāsabalansē

2012-05-23 13:26

Greex nr.1: Ja tas vilciens ietu kaut cik jēdzīgos laikos, būtu ideāli. Labi būtu, ja arī kāds autobuss brauktu uz Rīgu caur Jelgavu pēcpusdienā.

2012-05-23 14:12

KAUT KAS: Tieši par to jau ir stāsts - lai iet tie divi autobusi arī caur Jelgavu. Vismaz kādai alternatīvai taču jābūt vai arī tas tā kā būtu normāli, ja liepājnieks, piemēram, studē Jelgavā, viņš vispirms aizbrauc uz Rīgu un tad ar elektrovilcienu vai maršrutnieku, vai autobusu brauc atpakaļ uz Jelgavu?

2012-05-23 14:18

haralds: Būtu nesaprotama šāda līniju slegšana starp lielākajām valsts pilsētām.Valsts .....es ceru ka kāds šo vārdu saprot līdz galam....pagaidām liekas tas ir premjērs....un šī muldēšana apkārt....

2012-05-23 14:39

Lokādija: Varbūt kāds zin kādās dienās un cikos tas vilciens īsti kursē?

2012-05-23 14:42

Kontrandris: Andrītis ar Kiki šito rakstu izlasīs un arī drīz vairs vilciens neies. Tas kungs tak nemaz nemāk biznesu taisīt godīgi.

2012-05-23 14:53

Klabata: Man tik šķiet, ka liepājnieku viedokļi un vēlmes domei un autotransporta direkcijai ir kā pīlei ūdens. To, kurš šeit ir saimnieks un nosaka toni, skaidri varēja noprast tad, kad tika likvidēti mikriņi. Mēs te varam spriest un vārīties, tā visa ir tukša klabēšana - nevienam nerūp, kā tiksiet no Liepājas uz Jelgavu, no Aizputes uz Rīgu, ar ko un kā atvedīsiet velosipēdus uz Liepāju, lai var paceļot gar jūras krastu... Autotransporta direkcija neredz cilvēku, tā redz tikai ciparus un nullītes.

2012-05-23 15:02

to kaut kas: Interesanti,kāda būtu attiecība starp reisu skaitu caur Jelgavu un Jelgavā studējošo liepājnieku skaitu(kuri vēl pie tam izmanto sab.transportu)

2012-05-23 15:59

Kašķe: Nu, ko! Tvaiku nopūtāt un viss? Vairāk par šito izrunāšanos komentāros jau neviens nav spējīgs! pat ne vēstuli uzrakstīt, ne parakstus savākt, ne piketu uzrīkot, es jaunerunāju nemaz par ko vairāk! Prieks tam jau mums ir visādi muļķīgi šovi,, viedokļu aptaujas u.t.t, kur pārslēdzamies un aizmirstam par ko cepāmies!Vai kaut kur kāds tā pa īstam ir protestējis?Ak, jā! nepareizie. Pārējie grib būt pareizie. veiksmi jums!

2012-05-23 16:48

savs viedoklis: to - to kaut kas un citiem - Ja rentabli - nerentabli rēķina daudziem cilvēkiem svarīgām pakalpojumu nozarēm, nevar tik vienkārši saskaitīt ieņēmumus - atņemt izdevumus utt. Piemēram, pirms vairākiem gadiem tāda ''nerentabla nozare'' bija pilsētas bērnudārzi - slēdza ciet vienu pec otra. Tie bija piemēroti , aprīkoti ar visu nepieciešamo bērniem. Ēkas atdeva citam vajadzībām vai atstāja izpostīšanai. Pašreiz, lai ierīkotu jaunus - ēku remonts, mēbeles uttt. - cik tas izmaksā ?

2012-05-23 18:14

susliks: Tā vilciena vagonu sēdekļi ir ļoti neerti....tajos sēdēt ir mocības,vienu reizi aizbraucu,bet otro reizi ,paldies,NEKĀPŠU IEKŠĀ !!!Vajag domāt par ērtībām un izklaidi !

2012-05-23 18:22

to susliks: Pilniibaa tev piekriitu - vajag domaat vairaak par izklaideem. Moska kaadu vederdejotaaju sovu palaist vai veel ko pikantaaku :) To pasu arii autobusos nebuutu par skaadi

2012-05-23 19:52

nja: Vajag vecos plackarts vagons,apakšā uz galdiņ var uzgriezt desmaiz, augšā kauls izstiept ja gribas.Ja nav daudz publik tad ar apakšā var kaulus izstiept..Un būtu feini.Iekāp un gulēt,atais ascs ,guten morgen Rīga.

2012-05-23 22:14

ezis..: laiks likvidet un durvis slēgt ciet pilsetas domei.arī no domes nav nekadas jēgas liekēšu banda tik vien ka tur ir.

2012-05-24 17:08

vācs: Uz ko Jūs cerat?Liepājas osta attīstas,uz Liepāju sliedes ir divas ,kravas kaut kā jāpieved,bizness jākruķī ,a tikt uz Rīgu tā ir katra braucēja problēma .

2012-05-30 21:32

autobuss: jalikvide tik nost vilcienu ar steigu ..es ar 50 pasazieriem tik 33litri uz simtapatereju vins 99 tadatad 3x vairak.. ASJI JANOLIKVICE MAN AUTOBUSAM BUS KO VEST..

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par digitālā satura pakalpojuma liepajniekiem plus abonementa pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: [email protected]), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI.  PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. a) PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNES maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. b) Liepajniekiem plus ir maksasdigitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus” , un kura abonementu PIRCĒJS  ir tiesīgs iegādāties, turpmāk tekstā – PAKALPOJUMS,
  3. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

 PAKALPOJUMA abonements ir fiksēta termiņa – 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par  cenu  – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi). PAKALPOJUMA abonementa maksā ietverts pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 21% apmērā. PAKALPOJUMA abonementa cenu KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā . KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. 

  1. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu, un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Šī Līguma ietvaros KV sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

 Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

 LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

 Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz