Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Otrdiena, 17. septembris

Vārdadiena: Vaira, Vairis, Vera

Horvāti sola lētāku tramvaju nekā poļi  (22)

Atslēgvārdi liepājas tramvajs | tramvajs

  • Komentāri (22)
  • 0

Komentāri (22)

  • 04.09.2018 19:06 Ziņot

    XdX

    No poļiem vispār neko nevar pirkt.Pierādijums ir Solaris,kas brauc un čīkst!

  • 04.09.2018 19:37 Ziņot

    Jaunliepāja

    Vispār šito murgu ,kur lētāk tur labāk , vajadzētu izbeigt. Tur ir 1001 variants kāpēc lētāk. Dārgāk maksāsi ekspluatācijā. No ķīniešiem noteikti var nopirkt vēl lētāk...

  • 04.09.2018 19:48 Ziņot

    tr3

    Tas pats kas ar drēbēm ... paiet ilgāks laika posms kamēr apjēdz, ka labāk ir pirkt kvalitatīvāku/dārgāku un staigāt ar to ilgāk ... un arī izskatās labāk

  • 04.09.2018 19:57 Ziņot

    buki

    ja tādi kā rauda vērtēšot ...,tad nav par ko runāt vispār.

  • 04.09.2018 20:02 Ziņot

    F1

    Miljoni nu ja kads kļūs bagats

  • 04.09.2018 20:05 Ziņot

    braucejsss

    to ko lēti pērk, to pēcāk dārgi uztur!
    svarīgākais ir servisa pieejamība, detaļu piegādes ātrums. Pakonsultēties ar tramvaju parkiem kuri izmanto gan viena, gan otra ražotāja tramvajus. Papīrs panes visu, tur var visu skaisti uzrakstīt. Tikai praktiskā pieredze parāda patiesību.

  • 04.09.2018 20:18 Ziņot

    lētais

    jāskatās ietippīgāks,ērtāki sēdekļi,arī triecienizturīgāks,solaris autobusi ir ļoti "šķīstoši"

  • 04.09.2018 21:31 Ziņot

    aizdomīgi gan

    Kā tādi bērni var būt komisijā, lai spriestu par tik nopietniem jautājumiem? ? Tur jābūt nopietniem, atbilstoši izglītotiem, pieredzes bagātiem cilvēkiem!! Jebšu bērni tur ielikti tikai ķeksīša pēc, bet parādi diriģē ieinteresēti cilvēki? Kā ir?

  • 04.09.2018 21:32 Ziņot

    hmm

    Bet nu logiski, zemas gridas tramvajs aari domats lai vairs nav tas kapsanas/raposanas process un maminas ar berniem un pensionari varetu vnk iesolot vagona. Tapec lai ari tramvajs skaitas zemas gridas, tas vienalga nav asfalta limenii un pieturas par kadiem 30cm ir japacel. Tik jaskatas vai tie horvatu tramvaji neapstasies pie -20 un nesaruses, jo horvatijaa nav ne sals , ne nokrisni pa lielam

  • 04.09.2018 21:56 Ziņot

    Hmm

    Horvatu mājaslapa- http://www.koncar-ke...

  • 04.09.2018 22:12 Ziņot

    Трамвайный парк

    Хорваты:-(((( до этого были трамваи из Чехии .Пукс был в Чехии, к примеру в Пльзень??
    Занимаетесь ерундой и отмывом денег.

  • 05.09.2018 00:26 Ziņot

    suslis

    Nu nevajag Liepājai tos sūda tramvajus ,kuru sliedes .aizņem pārāk daudz no braucamās daļas..tā jau pilsēta mākslīgi maza uztaisīta--visur sašaurinājumi ,visur neje'dzīgas kabatas..u.t.t kuru dēļ ir sastrēgumi..um kā kronis pāri visam --nejēdzi daudzie sfetafori..kuri rada ""korķus""
    liepājai varbūt vajag trolejbusus /,..tiem vienkāršak izveidot jaunus maršŗutus un tie ir vairāk vai mazāk mobīli..tramvaji tādi nav..

  • 05.09.2018 04:57 Ziņot

    zusli

    a kas ir sfetafors???

  • 05.09.2018 05:30 Ziņot

    sikais

    jūs idiņi liepāja pēc pacmit gadiem nogrims

  • 05.09.2018 08:03 Ziņot

    Smails

    Nu ja, liepājas infrastruktūra ir celta caur vienu vietu tāpēc arī visur kaut kas jāpielāgo. Ceļ padomju tradīcijās! Nekas nav mainījies pilsētā,neviens vieta nav uzcelta moderna, attīstības nav. Tramvajs ir nevajadzīgs, labāk jāattīsta citi,stipri lrtāki transporta veidi.

  • 05.09.2018 09:37 Ziņot

    buss

    Par kādu tramvaju iet runa ? Dzivoju blakus sliedēm,un redzu,tramvaji regulāri kursē gandrīz tuksi !!

  • 05.09.2018 10:38 Ziņot

    solo

    Ir jau ļoti patīkami, ja pat pats nelieto sabiedrisko transportu, kad redzi, ka pa dzimtās pilsētas ielām kursē moderni un skaisti tr-ta līdzekļi. Bet cienījamie pilsētas plānotāji un "saimnieki", atveriet taču reiz acis! Vai Liepājā ir gaidāma strauja ekonomiskā (un ar to saistīta demogrāfiskā un skaitliskā) situācija?! Nav tālu jābrauc lai rastos reālas situācijas apziņa - pēc pavadītas puses dienas Klaipēdā, iebraucot Liepājā pārņem pelēka nolemtības sajūta ...ielas ir tukšas, pelēkas, dzīve it kā apstājusies kādus 20 gadus.
    Kurš tad brauks ar tiem jūsu miljonu tramvajiem?! Kurš par to visu maksās? Varbūt, tomēr, miljonus jāiegulda izglītībā, ražotnēs un infrastruktūrā un pēc tam jau mainīt lustras uz smukākām?

  • 05.09.2018 12:03 Ziņot

    ha ha

    Bet poļi ir tuvāk un labāk zin kam smērēt.

  • 05.09.2018 13:47 Ziņot

    vilks

    Horvāti prasa mazāku "otkatu" ?

  • 05.09.2018 19:20 Ziņot

    TRAMVAJS

    Tramvaji ir ekoloģiski un labi izmantojami,vajadzētu centrā aizliegt iebraukt ar tām sarūsējušām klaberkastēm ,kas avārijas izraisa--privāto transportu.Pa centru tikai un vienīgi sabiedriskais transports un būtu labi.

+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!