Svētdiena, 29. marts Agija, Aldonis

Ieguldot ražošanā un mārketingā, “Blue shock bike” plāno palielināt apgrozījumu

Ieguldot ražošanā un mārketingā, “Blue shock bike” plāno palielināt apgrozījumu
Foto: Publicitātes
26.01.2015 10:26

liepajniekiem.lv

Uzņēmums ”Blue Shock Bike”, kas ražo elektrodivriteņus, ieguldot bankas “Citadele” izsniegto 150 tūkstošu eiro finansējumu ražošanas attīstībā un mārketinga pasākumos eksporta veicināšanai, plāno par trešdaļu palielināt apgrozījumu un šogad pārdot vismaz 500 elektrodivriteņus, liecina bankas “Citadele” komunikācijas vadītājas Baibas Ābelnieces sniegtā informācija.

”Elektrodivriteņu tirgus tendences pasaulē liecina, ka katru gadu tiek pārdots par 20% vairāk elektrodivriteņu nekā iepriekšējā sezonā,” saka ”Blue Shock Bike” attīstības direktors Neils Kalniņš un bilst: ”Turklāt gan pasaulē, gan Latvijā pieaug izpratne par elektrotransportu un par to sniegtajām priekšrocībām.”

”Blue Shock Bike” elektrodivriteņus ražo Liepājā, specializējoties industriālām vajadzībām, piemēram, pasta un policijas dienestiem piemērotiem elektrodivriteņiem. Uzņēmums tuvāko piecu gadu laikā ražošanu plāno kāpināt līdz trim tūkstošiem vienību gadā: “Šogad mēs plānojam pārdot vismaz 500 divriteņus, un tad soli pa solim kāpināt pārdošanas apjomus. Latvijā elektrovelosipēdi popularitāti gūst galvenokārt uzņēmumu un pašvaldību vidū. Valmierā, Saldū un Gulbenē ir pirmās pašvaldības, kur elektrodivriteņi ir izvēlēti kā vieni no iestādes darbinieku pārvietošanās līdzekļiem. Elektroriteni kā uzņēmuma transportlīdzekli ir izvēlējušies arī tādi uzņēmumi kā energouzņēmums ”Fortum, starptautisks auto nomas uzņēmums ”Hertz”, autostāvvietu apsaimniekotājs ”Europark”, kā arī Ceļu satiksmes un drošības direkcija un citas kompānijas. Līdz ar to var teikt, ka sapratne par elektrotransportu un tā priekšrocībām pamazām sāk veidoties, tomēr Latvijā ievērojamus pārdošanas apjomus neprognozējam. Savu produktu primāri redzam kā ļoti labu Latvijas eksporta preci,” norāda Neils Kalniņš.

Kā galveno eksporta tirgu ”Blue Shock Bike” redz Eiropas Savienību un Norvēģiju, uzsverot, ka pašlaik Eiropā elektrodivriteņu īpatsvars pret tradicionālajiem velosipēdiem ir 14 – 18%.

” Viena no bankas Citadele prioritātēm ir atbalstīt tieši ražojošus uzņēmumus, turklāt ”Blue Shock Bike” kā jauns uzņēmums uzreiz ir sekmīgi atradis veidu, kā attīstīt perspektīvu un videi draudzīgu produktu – elektrisko divriteni. Apsveicami, ka laikā, kad visā pasaulē pieaug izpratne par elektrotransportu, mūsu uzņēmēji ir raduši veidu, kā šo elektrodivriteņu ražošanu attīstīt metalurģijas un tehnoloģiju tradīcijām bagātajā Liepājā, savienojot jau esošās prasmes ar jaunām un perspektīvām. Rezultātā klientiem ir iespēja lietot Latvijā ražotu elektrodivriteni. Latvijā, pakāpeniski attīstoties veloinfrastruktūrai, noteikti plašāks kļūs arī uzņēmuma ”Blue Shock Bike” divriteņu pieprasījums. Tāpat uzņēmums intensīvi strādā, lai paplašinātos eksporta tirgos Eiropas Savienības valstīs un Norvēģijā. Jau 2015. gadā tiek plānots par 30% lielāks apgrozījums, nekā pagājušajā gadā. Te būtiski noderēs bankas piešķirtais finansējums ražošanas attīstībai un apgrozāmajiem līdzekļiem, kā arī mārketinga pasākumiem eksporta attīstībai,” atklāj bankas Citadele Mazo un vidējo uzņēmumu apkalpošanas daļas vadītāja Jeļena Smoļska.

” Elektrodivritenis uz 100 kilometriem patērē elektroenerģiju 10 centu vērtībā. ”Blue Shock Bike” klientu pieredze liecina, ka, aktīvi lietojot elektrodivriteni, tas atmaksājas divās sezonās. Pilsētnieki var ietaupīt līdzekļus, ko citādi iztērētu, braucot ar automašīnu, un laiku, kas vajadzīgs, ejot ar kājām vai lielpilsētā, stāvot sastēgumā. Elektrodivriteni var pārslēgt arī uz klasisko mīšanās mehānismu, un ikviens elektrodivritenis pamatā ir gluži vienkārši labs velosipēds,” saka Neils Kalniņš.

14 komentāri

2015-01-26 11:28

adata: Cik sver šāds divritenis? Tomēr liela daļa cilvēku dzīvo daudzstāvu mājās.

2015-01-26 16:06

Latvietis Trimda: Protams uzpiezot pasvaldibam par nodoklu maksataju naudu pirkt sos parcenotos brinumus ir Marketings

2015-01-26 16:44

King Kongs: Apsveicami, malači, tā tik turpiniet! Zinot cik sarežģīti radīt ko jaunu Latvijā, par jums varu tikai preicāties. Vēlos ieteikt pārdomāt par gājēju un citu velobracēju drošību, un aprīkot divriteni ar ierīci, kas radītu nelielo troksni braukšanas laikā. Pēc jūsu datiem divretiņa maksīmālais ātrums ir 25 km/h un ar akselerātoras palīdzību vēl + 5 km/h, kopā 30 km/h. Mūsu gājēji vēl nav pieraduši pie velo celiņiem un pastaigājas arī tur, nu un arī velo braucēji uzvedās kā nu kurš. Lai nav jāgaida kaut kādu nepatīkumu statistiku un brīdi, kad elektro divriteni pielīdzina mopēdam un t.t., kaut ko vajag darīt lietas labā. Starpcitu, par ļoti lielu negadijuma skaitu, Ķīnā, elektro divriteņa braucējiem agregātus policija konfiscē. Novēlu veiksmi.

2015-01-26 16:49

veiksmi vēlot: Nerunā! Īrijā piemēram piepilsētās visur visi brauc uz darbu ar šādiem velosipēdiem un tā ir ikdiena.Pilsētās gan netika manīts. Ļoti ērts un ekonomisks pārvietošānās transporta līdzeklis.Kāpēc ,lai piemēram mūsu pastnieki nebrauktu ar šādu velosipēdu! Puiši malači,tiaki par cik šis pārvietošanās līdzeklis ir jauns,vajadzētu pie reizes padomāt arī par kādu apkopes punktu,kur kāds dalītos poieredzē par pareizu ekspluatāciju un palīdzētu novērst pirmās nebūšanas. Ar sajūsmu!Lai izdodas!

2015-01-26 16:55

King Kongs: P.S. Pašlaik Ķīnā oficiāli ir aizliegts pārvietoties ar elektro divriteni pa ietvem, tikai tāpēc ka nevar dzirdēt un savlaicīgi reaģēt. Par velo celiņiem namāku pateikt, jo tādus tur neredzēju :-)

2015-01-26 17:07

interese: Kur varētu cenas uzzināt?

2015-01-26 17:51

zzz: Tiešām nesaskatu jēgu šādam produktam (vismaz Latvijā). Velosipēds maksā 1000+EUR, par ko var nopirkt kādus 3 parastos riteņus, sver ar kādi 25+kg. Diemžēl LV visi nedzīvo privātmājās un 25kg uzstiept uz 4.stāvu nav viegli, un neticu ka iedzīvotāji ir gatavi pirkt par tādu summu. Drošvien, lai nomainītu, piemēram, riepu ir vajadzīga liela piepūle, bet kā exporta produkts iespējams ir labs.

2015-01-26 18:10

otto: Super,vēlu veiksmi!:)

2015-01-27 07:31

ffgf: Taisos atvest tādu no Vācijas. Cena 699 eiro

2015-01-27 09:43

polks: 699 EUR - tas jau uz dārgo galu velk. :) Dažādas kvalitātes un dažādu specifikāciju elektrodivriteņi pieejami jau sākot no 350 EUR! Bet visu cieņu BlueShockBike! Vēlu veiksmi atrast noieta tirgu Tuvajos Austrumos! P.S. Zirņu ielas "veloceliņš" gan nav piemērots tādam elektrodivritenim. :(

2015-01-27 10:20

agrais: Nu normāls jau tik ar 1500 eiro sākas, lētākie tik tādas parodijas. Nekāda vaina braukt arī pa granteni, nelīdzenumiem. Tad jau kādreiz ar Rīga 7 nebūtu varēts pabraukt... Cita lieta- cik nu pašiem Liepājniekiem tādi verķi būs vajadzīgi. Un godīgi sakot...tur jau velosipēda jēga zūd...Ja negribi mīties-tad pa to naudu jau roleri var iepirkt... Tas joks.... Lai izdodas!

2015-01-27 10:34

nnn: Mopēds par tādu summu? Tas saucas kā ritenis invalīdiem?Galva jāsaspiež, lai tādu pirktu. Labāk normālu minamo ričuku nopirkt. Tas ir daudz veselīgāks. Gan jau kāds kādu štruntu nopirks, bet nedomāju, ka tā lieta atmaksāsies. Un ārzemēs šiem ražotājiem būs liela konkurence.

2015-01-27 10:38

polks: Nu, Liepāja ir diezgan maza un kompakta pilsēta, lai tāds elektrovelosipēds parastam mirstīgajam ikdienas riteņbraucējam atmaksātos. Tas drīzāk ir piemērots grants ceļiem un garāku gabalu veikšanai.

2015-01-27 11:35

Jakarijs: Garākiem ceļiem var iegādāties motorolleri vai tos 1000 eur labāk pielikt pie labāka auto iegādes!:D

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Aizmirsu paroli