Ceturtdiena, 2. decembris Sniedze, Meta
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Uzticamas un aktuālas ziņas šajā laikā ir ļoti svarīgas!

Piesakies paziņojumiem un esi informēts par būtiskākajiem notikumiem Liepājā!

Pieteikties

Igaunijas “PTA Grupp” gatavojas pārņemt “Laumu”

Igaunijas “PTA Grupp” gatavojas pārņemt “Laumu”
22.08.2006 18:02

0

Atslēgvārdi

Igaunijas lielākais sieviešu apģērbu ražotājs “PTA Grupp” (agrāk “Klementi”) gatavojas iegādāties Latvijas vadošo sieviešu veļas ražotāju “Lauma”, Baltkrievijas sieviešu veļas ražotāju “Milavica”, kā arī Krievijas sieviešu veļas un apģērbu mazumtirdzniecības tīklu “Linret”, teikts “PTA Grupp” paziņojumā. Šā gada augustā “PTA Grupp” no Igaunijas investīciju kompānijas “Alta Capital” saņēma piedāvājumu iegādāties līdz pat 100% kompānijas “Silvano Fashion Group” akciju.

Starp “Silvano Fashion Group” struktūrvienībām ietilpst Latvijas sieviešu veļas ražošanas kompānija “Lauma Lingerie”, Baltkrievijas veļas ražotājs “Milavica”, kas ir viens no vadošajiem sieviešu veļas zīmoliem Krievijā, Ukrainā un Baltkrievijā, kā arī sieviešu veļas un apģērbu mazumtirdzniecības kompānija “Linret”. Sarunās PTA un “Alta Capital” panāca vienošanos par pārņemšanas nosacījumiem, un pirmdien parakstīts līgums, ka PTA pārņem “Silvano Fashion Group” akcijas.

“Postimees Online” rīcībā esošā informācija liecina, ka darījums tiks īstenos ar akciju apmaiņas starpniecību un darījuma kopējā vērtība veido vairāk nekā 1,4 miljardus kronu (62,8 miljonus latu). Šī darījuma rezultātā tiks izveidots sieviešu apģērbu, veļas ražošanas un mazumtirdzniecības koncerns, kas savu darbību izvērsīs Baltijas, NVS un Eiropas Savienības valstīs. Koncernam piederēs arī Eiropā lielākā sieviešu veļas rūpnīca.

“PTA Grupp” valdes priekšsēdētājs Pēters Larins norādīja, ka “Lauma”, “Milavica” un “Linret” ir spēcīgi zīmoli Krievijas, Baltkrievijas un citu NVS valstu tirgos, kuros savu darbību pēc darījuma varēs īstenot arī kompānija ”PTA Grupp”. “Kompāniju apvienošanās ievērojami palielinās koncerna ražošanas apjomu, kopējo apgrozījumu un peļņu, tādējādi dodot labumu pašreizējiem un topošajiem PTA akcionāriem,” viņš piebilda.

LETA jau ziņoja, ka PTA grupā ietilpstošais Igaunijas lielākais sieviešu apģērbu ražotājs “Klementi” pirmajā pusgadā strādāja ar trīs miljonu kronu (134 700 latu) konsolidēto tīro peļņu, salīdzinot ar 5,6 miljonu kronu (251 440 latu) zaudējumiem pagājušā gada attiecīgajā laika periodā. “Klementi” konsolidētais tīrais apgrozījums pirmajā pusgadā veidoja 61,1 miljonu kronu (2,7 miljonus latu), kas ir par 5,3% vairāk nekā pagājušā gada attiecīgajā laika periodā. “Klementi” mazumtirdzniecība pirmajā pusgadā veidoja 36,4 miljonus kronu, un tas ir par 18,7% vairāk nekā iepriekšējā gada attiecīgajā laika periodā. Latvijā mazumtirdzniecība pieauga par 79,8%.

Jūnija beigās koncerns “Klementi” pārvaldīja 11 veikalus, kuru kopējā platība sasniedza 2588 kvadrātmetrus, un tas ir par 58 kvadrātmetriem tirdzniecības platības mazāk nekā pagājušā gada jūnija beigās. “Klementi” sadarbībā ar AS “Lauma” šī gada 1.martā atklāja Liepājā veikalu PTA. Latvijā darbojas pieci PTA zīmola veikali: trīs veikali Rīgā, viens – Liepājā, bet viens – Daugavpilī. “Klementi” ražo sieviešu apģērbus ar preču zīmēm PTA, “Klementi”, “MasterCoat”, “Piretta” un “Mallimari”.

AS “Lauma” pērn nopelnīja 2,78 miljonus latu, kas ir nedaudz vairāk nekā gadu iepriekš, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas “Lursoft” informācija. 2004.gadā “Lauma” nopelnīja 2,65 miljonus latu. “Lauma” pērn strādāja ar 23,8 miljonu latu apgrozījumu, kas ir par 18% vairāk nekā gadu iepriekš. 2004.gadā “Lauma” strādāja ar 20,11 miljonu latu apgrozījumu. “Lauma” šā gada sešos mēnešos strādāja ar 14,5 miljonu latu apgrozījumu, kas ir par 25% lielāks nekā attiecīgā periodā pērn. Pērnā gada pirmajos sešos mēnešos “Lauma” strādāja ar 11,5 miljonu latu apgrozījumu.

Šogad AS “Lauma” grupā iekļauts franču mežģīņu dizaina centrs “Desseilles”, iegādāta Baltkrievijas vadošā tekstila un veļas ražotāja “Milavica” akciju kontrolpakete, kā arī atvērts pirmais “Laumas Lingerie” veļas salons Rīgā. “Milavicā” tiek šūti 15% no kopējā “Laumas” ražotās veļas daudzuma. Pašlaik 83% no “Laumā” ražotās veļas un materiāliem tiek eksportēti. “Lauma” dibināta 1971.gadā. Pašlaik 85% uzņēmuma akciju pieder Igaunijas investīciju partneru grupai “Alta Capital”.

LETA

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz