“Kolumbija” saņēm goda medaļu “Par augstu kvalitāti”
Liepājas zivju pārstrādes uzņēmums SIA “Kolumbija” saņēmis goda medaļu “Par augstu kvalitāti” šonedēļ Maskavā notikušajā izstādē “Prodexpo 2010”, portālu informēja biedrības “Mārketinga padome” sabiedrisko attiecību speciāliste Andra Ūdre. Šādas goda medaļas tikušas tikai trīs visas izstādes pārstāvjiem.
Zivju pārstrādes uzņēmums saņēma arī vienu no zelta medaļām nominācijā “Labākais produkts”, par ko tika atzīts “Kolumbija” ražotais “Tuncis želejā”.
Tāpat zelta medaļas ieguva Latvijas uzņēmumi: SIA “Gamma- A” ražotās šprotes eļļā “Rīgas zelts”, SIA “Sabiedrība IMS” ražotās “Rīgas šprotes eļļā”.
Sudraba medaļu saņēma “Sabiedrības IMS” ražotās “Atlantikas siļķes fileja karija mērcē” un “Kūpināta zivju pastēte ar papriku”, kā arī AS “Brīvais vilnis” ražotie konservi “Rīgas sardīne olīvu mērcē”.
“Izstādes laikā vienošanās un konkrēti darījumi mērāmi vairākos miljonos latu. Iegūtās medaļas un citi kvalitātes apstiprinājumi kārtējo reizi apliecina, ka Latvijas zivrūpniecības nozare ir viens no vadošajiem spēlētājiem Krievijas tirgū,” sacīja Latvijas Zivrūpnieku savienības prezidents Didzis Šmits
Zivrūpnieki ir vienisprātis ar zemkopības ministru Jāni Dūklavu, ka nozarei izšķiroši svarīgi šajā brīdī ir nodrošināt apgrozāmos līdzekļus, lai spētu izpildīt pasūtījumus un papildus kāpinātu eksporta apjomus, kā arī apsveica ministra apņemšanos šo jautājumu risināt valdības līmenī, stāsta Šmits.
Šmits izstādi vērtē kā ļoti izdevušos, jo tā vēlreiz apstiprinot lielo nozīmi Latvijas ražotājiem piedalīties starptautiskajās izstādēs. Šī ir jau otrā izstāde, kurā vadošie Latvijas zivrūpniecības uzņēmumi piedalās vienotā nozares stendā, kas vēlreiz apliecinot, ka pat sīvākie konkurenti spēj vienoties kopīgam startam ārvalstu tirgos.
Kā informēja Ūdre, Maskavas izstāde šogad izceļas ar savu plašumu un lielo apmeklētāju skaitu. Šeit plaši pārstāvētas valstis no visas pasaules ar augstvērtīgu produkciju. “Prodexpo” ir viens no iespaidīgākajiem pārtikas forumiem Krievijā un Austrumeiropā, kas ar katru gadu paplašinās, neskatoties uz sarežģīto ekonomisko situāciju.
Savu dalību “Prodexpo 2010” Latvijas pārstāvētajā kopstendā, kuru organizē biedrība “Mārketinga padome” sadarbībā ar Latvijas Valsts agrārās ekonomikas institūtu un Zemkopības ministriju, īstenojot lauksaimniecības tirgus veicināšanas programmu par atbalstu mārketinga pasākumiem ārvalstu tirgos, pieteikušas un atbalstu saņem 11 kompānijas: AS “Trikātas siers”, SIA “Kolumbija”, SIA “PK Invest”, SIA “Rānda”, SIA “Pure food”, SIA “Kuršu zeme”, SIA “Lipo”, AS “Rīgas piena kombināts”, SIA “NP Food”, SIA “Kronis”, AS “Valmieras piens”.
LETA