Pirmdiena, 24. februāris Diāna, Dina, Dins

”KVV Liepājas metalurgs” eksporta apjomu uz Vāciju palielinājis līdz 600 tonnām

”KVV Liepājas metalurgs” eksporta apjomu uz Vāciju palielinājis līdz 600 tonnām
Foto: liepajniekiem.lv
03.11.2015 09:19

liepajniekiem.lv

Uzņēmums ”KVV Liepājas metalurgs” ar ”Stena Line” prāmju
palīdzību eksporta apjomus uz Vāciju palielinājis līdz 600 tonnām nedēļā un
audzē apgrozījumu, portālam vēstīja ”Stena Line Shipping” loģistikas menedžeris
Boriss Danilevičs.

Kompānijas ”KVV Liepājas metalurgs” metāla izstrādājumu
piegādes Eiropas patērētājiem oktobrī sasniegušas 600 tonnas nedēļā, kas
panākts, izmantojot jauno Baltijas tirgus transportēšanas tehnoloģiju – Mafi
platformas, kuru celtspēja ir līdz 100 tonnām. Tas ļauj samazināt transporta
izmaksas par vismaz 30%.

Metāla produkcijas transportēšanu ”Stena Line” testēja
2015.gada aprīlī, piegādājot Krievijas ražotāja Mechel pasūtījumu, kas ietvēra
vairāk nekā duci vagonu. Vasaras beigās Liepājas metālizstrādājumu ražotājam
bija labvēlīgi tirgus apstākļi, jo palielinājās armatūras cena. Lai nodrošinātu
ar piegādēm ”KVV Liepājas metalurgs” klientus Vācijas ziemeļos, ”Stena Line”
piedāvāja jau pārbaudīto Mafi tehnoloģiju. Tādējādi pat vidējās 40 tonnu Mafi
platformas ir ļāvušas pārvietot divas produkcijas  automobiļa partijas,
bet ar 45 tonnu Mafi platformu iespējams brīvi pārvietot 14 metrus garu
armatūru, kuru nav iespējams pārvietot piekabēs. Ja standarta 12 metru
armatūras produkcijas pārvadāšana ļauj ietaupīt ne mazāk par 30%, tad,
pārvadājot 14 metru armatūru, ietaupījums ir vēl lielāks.

Sākot testa piegādes uz Vāciju maršrutā Liepāja-Traveminde
1.septembrī, līdz mēneša beigām ”KVV Liepājas metalurgs” regulārās piegādes
sasniedza 600 tonnas nedēļā. Vienā pilnībā nokomplektētā partijā uzņēmums
nosūta patērētājiem tādu preču daudzumu, kuru transportēšanai būtu
nepieciešamas 25-30 automašīnas. Sakarā ar ES un Krievijas tirdzniecības
apgrozījuma samazināšanos, ir grūti atrast automašīnas, kuras brauktu atpakaļ
uz Latviju iekraut kravu, līdz ar to pārvadātāji nereti spiesti cenā iekļaut
izmaksas, kas saistītas ar tukšas automašīnas nosūtīšanu vienā virzienā,
tādējādi samazinot eksporta rentabilitāti.

Prāmja un Mafi platformas izmantošana samazina papildus
izmaksas līdz minimumam: produkciju no kompānijas uz Liepājas termināli
pārvieto vietējie pārvadātāji, savukārt piegādes no Travemindes termināla uz
Vācijas ziemeļiem veic vietējās kompānijas. 

”Stena Line” reģionālais direktors Baltijas valstīs,
Krievijā un NVS valstīs Oskars Osis saka: ””KVV Liepājas metalurgs” lēmums
piegādāt metāla produkciju tiešām darbojas, jo tas ir izdevīgākais variants.
Regulāras piegādes mēs sākām 20.septembrī un ātri vien sasniedzām 600 tonnas
nedēļā. Esam gatavi iekraut arī vairāk, bet tad nepieciešams aktīvāk piedāvāt
Mafi tehnoloģijas citiem klientiem, lai tie būtu noslogoti abos virzienos.”

Mafi platformu priekšrocība ir – iekraušanas un izkraušanas
operāciju ātrums apvienojumā ar lielu celtspēju, līdz ar to tās ideāli ir
piemērotas tērauda un cauruļu pārvadāšanai, tāpat nestandarta un smagās
rūpniecības iekārtu piegādēm. Viena 100 tonnu Mafi platforma ir ekvivalenta
pusotram pusvagonam, 3-5 kravas automašīnām, turklāt to iekraušana un
izkraušana prāmī ir minūšu jautājums.

Laika posmā no 2010. līdz 2014.gadam ”Stena Line” kravu
pārvadājumi bez pavadības ir pieauguši par vairāk nekā 50%. Prāmju kompānijas
termināļu spēja apstrādāt šādas kravas ir faktors, lai piesaistītu vairāk
klientu, un šī tendence pieaugs, ir pārliecināts Oskars Osis. Būtiska ir arī
prāmju sasaiste ar sauszemes transportu – tas ir svarīgs produktivitātes
pieauguma faktors.

Uzziņai:

”Stena Line” ir prāmju operators, kura 36 kuģi kursē 22
dažādos maršrutos. 

Uzņēmumam rīcībā ir vairāk nekā 30 terminālu, no kuriem
lielākā daļa ir ”Stena Line” īpašumā vai kontrolē. Uzņēmums ieņem nozīmīgu
tirgus daļu visos segmentos, kuros tas strādā: kravas, pasažieru pārvadājumi un
pakalpojumi. Ar bruto ietilpību tā ieņem pirmo vietu, bet pasažieru vietu
skaita ziņā – otro vietu nozarē. 2014.gadā kompānija apstrādāja vairāk nekā
divus miljonus pasūtījumu.

Baltijā ”Stena Line” nodrošina multimodālus jūras maršrutus
caur Liepājas, Ventspils ostām Latvijā un Nīneshamnas ostu Zviedrijā,
Travemindes ostu Vācijā, kas ļauj prāmjiem kursēt Zviedrijas maršrutā 8 reizes
nedēļā, bet Vācijas maršrutā – 3 reizes nedēļā saskaņā ar grafiku. Standarta
laiks konteineru un citu transporta vienību pārkraušanai ostā ir 2 stundas, kas
ir ievērojami ātrāk nekā citām kompānijām.

9 komentāri

2015-11-03 09:52

Mx: Kāpēc noņēma otru prāmi no Vācijas līnijas? Un vēl jautājums, vai ir paredzēti biežāki reisi uz Zviedriju?

2015-11-03 14:19

?: Kur tad nu palikuši visi bļāvēji,kad Metalurgā notiek kaut kas labs?

2015-11-03 14:34

to ?: 10 mm armatūras teoretiskā massa ir 0,65 kg/m tas ir 923 metri armatūras. Ar ko KVV var lepoties? “Stena Line” gan var priecāties ka pašreizējam metalurgam ir tik neiedomājami ražošanas apjomi! Kauns par KVV pšreizējo darbību-kauns zinot btā ražošanas jaudas.

2015-11-03 15:04

to to: Saskaiti vēlreiz...

2015-11-03 15:12

Jaropolks Dorenskis: Kauns. Katru nedēļu eskportējam dažās stundās saražoto. Un vēl lepojamies.

2015-11-03 16:31

to "to ?": 1km=650kg. tad 600t=923km. ej uz skolu!

2015-11-03 16:42

cpp: Tiešam kauns... Izskatās ka KVV apmaksāta neveiksmīga reklāma. Ar tādiem smieklīgiem pārdošanas cipariem var operēt kāds miniuzņēmums nevis metalurģiska rūpnīca, kura burtiski šodien jau nestrādā.
KVV kungi, kādai auditorijai paredzēti kartēji mēli?

2015-11-03 18:20

lm: Paceliet galvas pie KVV kantora ēkas- vai noplukušais metalurga karogs starp Latvijas un Ukrainas karogie neliecina par pēdējo agoniju? Zēl, bet fakts.

2015-11-03 18:22

Māris55: Žurnālistiem dots mājiens nekritizēt KVV. Jo sliktāk iet KVV, jo cildinošāki raksti. Fui! Nolaidušies līdz "Komunista" līmenim.

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Sadarbībā ar

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Aizmirsu paroli