Piektdiena, 26. aprīlis Rūsiņš, Sandris, Alīna
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

“Lauma Lingerie” apgrozījums pērn audzis par 25,6%

“Lauma Lingerie” apgrozījums pērn audzis par 25,6%
Foto: lauma.lv
06.05.2014 09:46

liepajniekiem.lv

Atslēgvārdi

Baltijā vadošais sieviešu veļas ražotājuzņēmuma A/S “Lauma Lingerie” apgrozījums 2013. gadā sasniedzis 7,2 miljonus LVL, kas ir par 25,6% vairāk nekā 2012. gadā, portālu informēja A/S “Lauma Lingerie” valdes priekšsēdētāja Linda Matisone. Apgrozījuma pieaugums bija vērojams visos galvenajos zīmola noieta tirgos. Tādejādi A/S “Lauma Lingerie” kopējā peļņa 2013. gadā sastādīja 700 955 LVL, kas vairākas reizes pārsniedz iepriekšējā gada rezultātu, kad veļas ražotāja peļņa bija 185 700 LVL.

Sieviešu veļas ražotājs A/S “Lauma Lingerie”, 2013. gadā veiksmīgi atvēra 11 jaunus franšīzes veikalus visā pasaulē, tai skaitā – divus Latvijā, divus Igaunijā, divus Saūda Arābijā, četrus Baltkrievijā un vienu Ukrainā, palielinot uzņēmuma apgrozījumu par 25,6 %, salīdzinājumā ar 2012. gadu (apgrozījums 2013. gadā sasniedza 7,2 milj. LVL) un saglabājot zīmolu “Lauma Lingerie” un “Laumelle” līdera pozīcijas nozarē. 2013. gada nogalē “Lauma Lingerie” kopējais franšīzes veikalu skaits sasniedza jau 50, un šie veikali darbojas astoņās pasaules valstīs – Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Krievijā, Baltkrievijā, Ukrainā, Albānijā un Saūda Arābijā. Akciju sabiedrība savā attīstībā, jaunu iekārtu iegādē un franšīzes veikalu atvēršanā, ieguldīja 166 585 LVL.

”Manuprāt, apgrozījuma pieaugums veļas ražošanas nozarē ir audzis visstraujāk ne tikai Latvijā, bet arī visās Baltijas valstīs kopumā. Mūsu panākumu atslēga ir lieliska profesionāļu komanda, veiksmīga franšīzes attīstība un dizaineru radītās kolekcijas, kas ne tikai atbilst pasaules modes tendencēm, bet arī nosaka veļas gaumi pārdošanās tirgos,” uzņēmuma finanšu datus komentē A/S “Lauma Lingerie” valdes priekšsēdētāja Linda Matisone. “Vienmēr esam iepriecinājuši mūsu iepircējus, turklāt pēdējās sezonās mūsu produkcija ir tikusi atzīta par īpaši inovatīvu un sievietei draudzīgu,” viņa piebilst.

Zīmolu “Lauma Lingerie” un “Laumelle” produkcijas cienītāju netrūkst ne Latvijā, ne arī citur pasaulē, par ko liecina 2013. gadā saņemtais “The Red Jacket” apbalvojums, ierindojot Liepājas uzņēmumu 25 Latvijā vadošo eksportētājuzņēmumu topā. ”Arī 2014. gadā turpināsim uzņēmuma ekspansiju, ne tikai atverot jaunas veikalus ārzemes, bet arī attīstot abus zīmolus pašmāju tirgū,” ar uzņēmuma nākotnes plāniem dalās L. Matisone.

Attīstība un pilnveidošanās, saglabājot un stiprinot attiecības ar savu patērētāju, ir nemainīgas “Lauma Lingerie” pamatvērtības, tādēļ uzņēmums arī turpmāk plāno veikt sortimenta paplašināšanu, ieguldot līdzekļus jaunas un iepriekš nepiedāvātas produkcijas ražošanā. 

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz