“Lauma Lingerie” apgrozījums pērn audzis par 25,6%
liepajniekiem.lv
Baltijā vadošais sieviešu veļas ražotājuzņēmuma A/S “Lauma Lingerie” apgrozījums 2013. gadā sasniedzis 7,2 miljonus LVL, kas ir par 25,6% vairāk nekā 2012. gadā, portālu informēja A/S “Lauma Lingerie” valdes priekšsēdētāja Linda Matisone. Apgrozījuma pieaugums bija vērojams visos galvenajos zīmola noieta tirgos. Tādejādi A/S “Lauma Lingerie” kopējā peļņa 2013. gadā sastādīja 700 955 LVL, kas vairākas reizes pārsniedz iepriekšējā gada rezultātu, kad veļas ražotāja peļņa bija 185 700 LVL.
Sieviešu veļas ražotājs A/S “Lauma Lingerie”, 2013. gadā veiksmīgi atvēra 11 jaunus franšīzes veikalus visā pasaulē, tai skaitā – divus Latvijā, divus Igaunijā, divus Saūda Arābijā, četrus Baltkrievijā un vienu Ukrainā, palielinot uzņēmuma apgrozījumu par 25,6 %, salīdzinājumā ar 2012. gadu (apgrozījums 2013. gadā sasniedza 7,2 milj. LVL) un saglabājot zīmolu “Lauma Lingerie” un “Laumelle” līdera pozīcijas nozarē. 2013. gada nogalē “Lauma Lingerie” kopējais franšīzes veikalu skaits sasniedza jau 50, un šie veikali darbojas astoņās pasaules valstīs – Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Krievijā, Baltkrievijā, Ukrainā, Albānijā un Saūda Arābijā. Akciju sabiedrība savā attīstībā, jaunu iekārtu iegādē un franšīzes veikalu atvēršanā, ieguldīja 166 585 LVL.
”Manuprāt, apgrozījuma pieaugums veļas ražošanas nozarē ir audzis visstraujāk ne tikai Latvijā, bet arī visās Baltijas valstīs kopumā. Mūsu panākumu atslēga ir lieliska profesionāļu komanda, veiksmīga franšīzes attīstība un dizaineru radītās kolekcijas, kas ne tikai atbilst pasaules modes tendencēm, bet arī nosaka veļas gaumi pārdošanās tirgos,” uzņēmuma finanšu datus komentē A/S “Lauma Lingerie” valdes priekšsēdētāja Linda Matisone. “Vienmēr esam iepriecinājuši mūsu iepircējus, turklāt pēdējās sezonās mūsu produkcija ir tikusi atzīta par īpaši inovatīvu un sievietei draudzīgu,” viņa piebilst.
Zīmolu “Lauma Lingerie” un “Laumelle” produkcijas cienītāju netrūkst ne Latvijā, ne arī citur pasaulē, par ko liecina 2013. gadā saņemtais “The Red Jacket” apbalvojums, ierindojot Liepājas uzņēmumu 25 Latvijā vadošo eksportētājuzņēmumu topā. ”Arī 2014. gadā turpināsim uzņēmuma ekspansiju, ne tikai atverot jaunas veikalus ārzemes, bet arī attīstot abus zīmolus pašmāju tirgū,” ar uzņēmuma nākotnes plāniem dalās L. Matisone.
Attīstība un pilnveidošanās, saglabājot un stiprinot attiecības ar savu patērētāju, ir nemainīgas “Lauma Lingerie” pamatvērtības, tādēļ uzņēmums arī turpmāk plāno veikt sortimenta paplašināšanu, ieguldot līdzekļus jaunas un iepriekš nepiedāvātas produkcijas ražošanā.