“Lauma Lingerie” apgrozījums pērn pieauga par 5,5 procentiem
LETA
Veļas ražošanas uzņēmuma AS “Lauma Lingerie” apgrozījums pērn bija 6,997 miljoni eiro, kas ir par 5,5% vairāk nekā 2017.gadā, savukārt tās peļņa pieauga divas reizes, sasniedzot 566 889 eiro, liecina informācija “Firmas.lv”.
Gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka pērn “Lauma Lingerie” turpināja sadarbību ar franšīzes partneriem 12 pasaules valstīs. Kopumā 2018.gadā uzņēmumam bija 44 franšīzes veikali.
Ziņojumā teikts, ka pērn uzņēmuma attīstībā kopumā ieguldīti 121 102 eiro.
Vadība ziņojumā kā galvenais “Lauma Lingerie” uzdevums 2019.gadā izvirzīts esošo eksporta tirgu attīstīšana un jaunu apgūšana.
“Lauma Lingerie” 2017.gadā strādāja ar 6,635 miljonu eiro apgrozījumu un peļņu 289 178 eiro apmērā.
“Lauma Lingerie” dibināta 2005.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 35 571 eiro. “Lauma Lingerie” ir 100% AS “Silvano Fashion Group” meitasuzņēmums. “Silvano Fashion Group” ir starptautisks veļas ražošanas un mazumtirdzniecības uzņēmums, kura akcijas tiek kotētas Tallinas un Varšavas fondu biržās.