Svētdiena, 19. maijs Sibilla, Teika, Lita
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

“Lauma Lingerie” plāno divkāršot pārdošanas apjomus

“Lauma Lingerie” plāno divkāršot pārdošanas apjomus
14.05.2010 14:13

Atslēgvārdi

Veļas ražotājs AS “Lauma Lingerie” šogad plāno divkāršot pārdošanas apjomus, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.

Pagājušā gada sākumā uzņēmums īpaši izjutis ekonomiskās krīzes ietekmi, strauji samazinoties pārdošanas apjomiem gan vietējā, gan eksporta tirgos, taču, sākot ar 2009.gada otro kvartālu, pārdošanas apjomi pamazām palielinājušies, un šogad tos paredzēts palielināt gandrīz divkārt, sacīja Matisone.

“Latvijā paliek aptuveni 10% no kopējā pārdošanas apjoma,” sacīja Matisone, piebilstot, ka lielākie “Lauma Lingerie” noieta tirgi ir Baltijas valstis, Krievija, Baltkrievija un Ukraina. “Ārvalstu tirgos esam iecienīti ar lielo izmēru piedāvājumiem un klasiskām kolekcijām. Mūsu izmēru skala krūšturim sniedzas līdz 120 G, H, K un pat J pilnībai. Alternatīvu piedāvājumu ir maz, un to kurš katrs ražotājs tādu klāstu nemaz nevar piedāvāt.”

Matisone atzīst, ka uzņēmums sastopas ar dažādām problēmām gan ārējos tirgos, gan arī Latvijā, modes biznesa specifikai esot tādai, ka rezultātus darbam varot redzēt labākajā gadījumā pēc viena vai pusotra gada, līdz ar to jau tūlīt jāsākot domāt par kolekciju piedāvājumu 2011.gada rudens-ziemas sezonai.

“Mums ir ļoti laba komanda, un problēmas risinām operatīvi, domājot par uzņēmuma attīstību ilgtermiņā,” sacīja Matisone.

Šogad bez pārdošanas apjomu kāpināšanas “Lauma Lingerie” plāno arī apgūt jaunus eksporta tirgus, Baltijas valstīs attīstot specializēto firmas un franšīzes veikalu tīklu.

“Lauma Lingerie” pamatdarbība ir veļas dizaina izstrāde, konstruēšana, ražošana un pārdošana. Uzņēmums pēdējos gados veicis lielu reorganizāciju, no klasiska ražotāja kļūstot par uz pārdošanu un mārketingu orientētu kompāniju, sacīja Matisone.

Izejmateriālus “Lauma Lingerie” iepērk galvenokārt no dažādām Eiropas valstīm, tostarp Latvijas, taču jau kopš 2006.gada uzņēmums ražošanu caur līgumdarbiem piesaista citās valstīs – Baltkrievijā, Ukrainā un Āzijas valstīs, nelielu ražošanas apjomu saglabājot Latvijā.

“Lauma Lingerie” ir starptautiskā veļas ražošanas un mazumtirdzniecības uzņēmuma AS “Silvano Fashion Group” meitasuzņēmums. “Silvano Fashion Group” akcijas kotējas Tallinas un Varšavas fondu biržās.

“Silvano Fashion Group” investori ir gan privātas, gan juridiskas personas no Baltijas valstīm, Polijas un Skandināvijas valstīm.

“Lauma Lingerie” pieder veļas zīmoli “Lauma Lingerie” un “Laumelle lingerie”, un uzņēmums nodarbina vairāk nekā 120 darbiniekus. Pašlaik “Lauma Lingerie” vada astoņus firmas veikalus Latvijā un sadarbojas ar franšīzes partneriem, kuriem pieder 12 “Lauma Lingerie” franšīzes veikali Lietuvā, Igaunijā un Latvijā.

LETA

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz