“Lauma Lingerie” šogad plāno palielināt apgrozījumu par 40%
BNS
Veļas ražotājs “Lauma Lingerie” šogad plāno palielināt apgrozījumu par 40%, aģentūrai BNS pastāstīja uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.
“Mūsu plāns ir ļoti ambiciozs, bet esam gatavi darīt visu, lai to izdarītu. Mums ir labs produkcijas sortiments, laba kolekcija, kas ir ļoti pieprasīta, un mūsu pirmā ceturkšņa pārdošanas apmēri ir par vairāk nekā 30% lielāki, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pagājušajā gadā,” sacīja Matisone un piebilda, ka parasti vasara ir periods, kad pēc “Lauma Lingerie” produktiem ir lielākais pieprasījums.
Tāpat viņa norādīja, ka uzņēmums šogad plāno atvērt kopumā vairāk nekā desmit jaunu veikalu Krievijā, Ukrainā, Baltkrievijā, Baltijas valstīs un Saūda Arābijā. Paredzētās investīcijas gan Matisone atklāt nevarēja.
2012.gadā uzņēmums strādāja ar 5,739 miljonu latu apgrozījumu, kas ir par 8,1% vairāk nekā 2011.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa saruka 2,2 reizes – līdz 185,7 tūkstošiem latu.
Uzņēmums “Lauma Lingerie” ir dibināts 2005.gadā un ir Igaunijā reģistrētās starptautiskās kompānijas “Silvano Fashion Group” meitasuzņēmums. “Lauma Lingerie” pieder veļas zīmoli “Lauma Lingerie” un “Laumelle Lingerie”.