Ledus nespēj aizkavēt Karostas stividoru darbu
Atšķirībā no Tirdzniecības kanāla, kas ostas daļā ir brīvs no ledus, Karostas kanālā cieši sablīvējušies lielāki un mazāki ledus gabali. Tāpēc šoziem, lai gan janvāris bijis siltāks par decembri, kuģiem pie piestātnēm izdodas tikt tikai ar ledlauža un velkoņu atbalstu.
Neraugoties uz to, šķidro kravu tranzītsabiedrība “GD Termināls”, sekmīgi pabeigusi gada pirmo mēnesi.
“Esam apmierināti, jo kravu apgrozījumā par vienu procentu mums ir izdevies pārspēt pērnā gada janvāra rezultātu,” sacīja kompānijas izpilddirektors Imants Vismins. Pavisam adresātiem šā gada pirmajā mēnesī izdevies nosūtīt deviņus kuģus, kuros kopumā iekrauti 40 tūkstoši tonnu naftas produktu. “Daļu produkcijas, aptuveni tūkstoti tonnu, patērētājiem nogādājām arī ar autotransportu,” paskaidroja izpilddirektors. Viņš pastāstīja, ka mazuta kravas, kas pirms pārkraušanas ir jāuzsilda, stividori pa dzelzceļu saņem no Krievijas, bet bāzes eļļu uz Liepāju ar autotransportu no savām atradnēm atgādā lietuvieši. “Uzņemto tempu centīsimies noturēt visa gada gaitā,” sacīja I. Vismins, piebilstot, ka paplašināties un ieguldīt prāvas investīcijas attīstībā firmas pastāvēšanas vienpadsmitajā gadā neesot paredzēts, jo vispirms jāsamaksā bankai kredīti, kas paņemti un izlietoti ražošanas modernizācijai, naftas produktu uzglabāšanas rezervuāru celtniecībai, cauruļvadu iegādei un montāžai, kā arī citiem darbiem.
Pēteris Jaunzems,
“Kurzemes Vārds”
Karostas kanālā visu janvāri kuģi sasniedza piestātnes un atstāja tās tikai ar ledlauža un velkoņu atbalstu.