Lido uz Liepāju, kamēr Palangas lidostu remontē
Otrdienas vakarā no Parīzes uz Liepāju atlidoja kompānijas “Air Hamburg” lidmašīna “Legacy 650”, kas nākamajā rītā ar četriem pasažieriem aizlidoja uz Nicu.
Nora Driķe
"Kurzemes Vārds"
Lai gan iepriekšējais čārterreiss, kuru apkalpoja Liepājas lidosta, bija vien pagājušajā nedēļā, kad no Vīnes atlidoja un atpakaļ aizlidoja Austrijas futbolistes, tomēr kopumā Liepājas lidostai šis ir neregulārās aviācijas lidojumu rekordgads, pastāsta SIA “Aviasabiedrība Liepāja” valdes loceklis Agris Sprūde.
Viņš pieļauj, ka tieši pašlaik lielāka interese par Liepājas lidostu varētu būt lietuviešiem, Klaipēdas reģiona iedzīvotājiem, jo viņiem tuvākā Palangas lidosta rekonstrukcijas dēļ no 6. septembra līdz 20. oktobrim ir slēgta, savukārt otra tuvākā lidosta, kas atrodas Kauņā, ir divreiz tālāk nekā Liepājas lidosta. Tāpēc Liepājas lidosta līdz 20. oktobrim gatava apkalpot lidojumus nepārtraukti, diennakti katru dienu, aizvien vēl saglabājot vasaras režīmu.
Cits iemesls, kādēļ gan Liepājā, gan Rīgas lidostā šogad bijis vairāk privātu čarterreisu, pēc A. Sprūdes domām, varētu būt tas, ka turīgi iedzīvotāji koviddrošības dēļ privātiem lidojumiem biežāk izmanto mazās lidmašīnas, lai izvairītos no ilgas uzturēšanās lidostās un pūlī.
Šogad pieaudzis arī “Air Baltic” Pilotu akadēmijas izpildīto treniņlidojumu skaits. Bez tam Liepājas lidostu mazās lidmašīnas izmanto, lai paņemtu benzīnu, jo iespēja uzpildīt tieši šo aviācijas degvielas veidu nav bieži sniegts lidostu pakalpojums.