Liepājā dubultojas Bites sarunu kartes pārdošanas apjoms
Mobilo sakaru operators “Bite Latvija” Liepājā maija mēnesī dubultojis pārdošanas apjomus jaunajai priekšapmaksas sarunu kartei “Bites Karte”. Salīdzinājumā ar to pašu laika periodu pērn, pieaugums palielinājies par 100 procentiem, informēja uzņēmuma pārstāve Lita Grafa.
Tik strauju izaugsmi Bites Mārketinga vadītāja Kristīne Britāne skaidro ar Latvijā jaunas pieejas ieviešanu tirgū, kas priekšapmaksas un pēcapmaksas klientiem piedāvā pilnīgi vienādus tarifu plānus: “Cilvēkiem, kas lieto priekšapmaksas kartes ir ļoti būtiski precīzi zināt un paredzēt kādi būs tēriņi par mobilo sakaru pakalpojumiem. Tajā pat laikā liela daļa sarunu karšu lietotāju nezina, kāds ir tarifs, ko viņi izmanto, cik maksā sarunas un lielākoties arī maksā vairāk nekā cilvēki, kas izmanto pieslēgumu. Mūsu jaunie tarifu plāni nojauc šo tradicionālo pieeju, jo Bites kartes lietotājiem pieejami tie paši trīs vienkāršie tarifu plāni, ko izmanto cilvēki ar pieslēgumu.”
K.Britāne prognozē, ka arī turpmākajos mēnešos Bites kartes lietotāju skaits turpinās pieaugt, ne tikai uz jauno klientu rēķina, kas pārnāk uz Biti no citiem operatoriem, bet arī uz iepriekšējās BiFri kartes lietotāju bāzes. “Protams, liela daļa klientu joprojām izmanto mūsu iepriekšējo priekšapmaksas karti BiFri, tomēr redzam arī to, ka daudzi klienti izvērtē jaunos tarifu plānus un izvēlās kādu no tiem. Savukārt tie, kas jau veikuši pāreju uz jauno Bites Karti novērtē iekļautās minūtes tarifu plānos, kas ļauj zvanīt uz jebkuru tīklu, sūtīt īsziņas vai lietot internetu telefonā vienlīdz izdevīgi,” sacīja K.Britāne.