Sestdiena, 6. jūnijs Ingrīda, Ardis
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

“Liepājas autobusu parks” cīnās par tirgu

“Liepājas autobusu parks” cīnās par tirgu
Foto: Ruslans Šuļga
22.05.2020 07:00

"Kurzemes Vārds"

Konkursā par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu no 2021. gada izraudzīti uzvarētāji 12 maršrutu tīkla daļās jeb lotēs no kopumā 16, informē Autotransporta direkcijas (ATD) pārstāve Zane Plone. AS “Liepājas autobusu parks” (LAP) uzvarējis trijās lotēs – “Liepāja”, “Jelgava, Dobele” un “Pierīga” (kā pārvadātāju apvienība).

LAP izpilddirektors Māris Ārbergs pagaidām nekomentē konkursa rezultātus un uzņēmuma darbību no nākamā gada, jo līgumi vēl nav noslēgti un desmit dienu laikā iespējamas pārsūdzības.

Maršruti nedaudz mainīšoties, taču lielākoties nāks klāt. Lote “Jelgava, Dobele” pārvadātājam ir jauna, “Kurzemes Vārdam” apstiprina LAP valdes priekšsēdētājs Leonīds Krongorns. “Šobrīd strādājam gan Ogrē, gan uz Bausku braucam, strādājam Priekules un Aizputes lotē, tāpēc nesaskatu nekādas problēmas, kuru dēļ mēs šo pakalpojumu nevarētu nodrošināt arī Dobelē. Tā ir loģiska attīstība – cīnīties par tirgus daļu. Sniegsim turpmāk kvalitatīvus pārvadājumu pakalpojumus ar jauniem autobusiem arī Dobelē,” viņš stāsta. Kopumā LAP būs jāapkalpo 1,9 miljoni kilometru.

Viena no konkursa prasībām bija pārvadāt pasažierus ar autobusiem, kuru vidējais vecums 10 gadu periodā būs mazāks par pieciem gadiem. “Protams, tie jāpērk, mēs iegādāsimies vēl jaunus autobusus,” saka L. Krongorns. Jelgavas un Dobeles lotei jāpērk 60 jauni autobusi, Liepājai arī tikpat, tāpat jaunus transportlīdzekļus vajadzēs citās lotēs. “Daļēji tie būs uzņēmuma līdzekļi, daļēji tirgū aizņemsimies,” uz jautājumu par finanšu avotiem jaunu autobusu iegādei atbild valdes priekšsēdētājs.

Konkursā par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu 16 maršrutu tīkla daļās kopumā tika saņemti 40 piedāvājumi, kurus iesniedza 15 pretendenti.

No 2021. gada tiks ieviesti arī komerciālie maršruti. Tajos visi izdevumi būs uzņēmuma pašrisks. Jauninājums ir arī bezmaksas sabiedriskā transporta ieviešana mazapdzīvotos lauku reģionos, motivējot iedzīvotājus to izmantot.

ATD arī informē, ka, atsaucoties iedzīvotāju lūgumam, no 25. maija tiks atjaunoti divi maršruta Nr.7699 Liepāja–Ventspils reisi, kas bija slēgti ārkārtējās situācijas dēļ. Atsāks kursēt autobuss, kas no Liepājas autoostas izbrauc plkst.17.45 un no Ventspils autoostas – plkst.6.25.

Uzziņai

Autobusu pārvadājumi no 2021. gada

  • Kopējais maršrutu tīkla apjoms jeb autobusu nobraukums – apmēram 65 miljoni kilometru gadā (2019. gada beigās – 78,3 miljoni km).
  • Maršrutu skaits – 1030 (2019. g. – 1057), reisu skaits – gandrīz 6200 (2019. g. – 7441).
  • Informāciju par pieturām autobusos paziņos gan audio formātā, gan vizuāli.
  • Visi transportlīdzekļi būs aprīkoti ar elektronisku maršruta zīmi, drošības jostām, bezvadu internetu.
  • Autobusos būs pieejami bezskaidras naudas norēķini.
  • Trešdaļa autobusu būs aprīkoti ar velosipēdu turētājiem.
  • Vismaz 70% autobusu būs uzstādīts pacēlājs un vismaz viena vieta personai ratiņkrēslā.
  • Pasažieru sēdvietas numurēs ar taktiliem cipariem, kas kontrastē ar pamatni.

Avots: ATD

32 komentāri

2020-05-22 07:14

Tālis: Vidējo algu aizmirsa!

2020-05-22 08:39

Pans: Kvalitāte un šīs parks ir divas nesavienojamās lietā!

2020-05-22 08:43

parastais: Varbūt vienreiz b.Ārbergs varetu savest kārtībā LAP rem zonu, sajūta tāda ka tur strādā mazie karalīši, kam VISS ir pofig, "mammas" mīļākā nodaļa, kuriem VISS, pilnīgi VISS tiek piedots!

2020-05-22 09:05

yeah: Piekrītu @Pans. Vai nu katrs otrais autobuss brauc ar izgrabējušiem gultņiem, čikstošs, smirdošs, vai arī tādi, kur šoferi vnk pieraduši sūdus pa lauku izvadāt. Tik retais šoferis tur kaut cik normāls.

2020-05-22 09:17

Leons: Atkal finanšu piedāvājumu uztaisīja uz darbinieku algu rēķina? Tad jau drīz tie jaunie busi stāvēs žogmalē un stūrētāju nebūs.

2020-05-22 09:59

parastais: to yeah: nu nolaižās rokas ar rem zonu cīnīties.

2020-05-22 10:32

.....: to yeah: tie smirdošie jau pārsvara pasažieri kas mēdz piedirst autobusus un lielākā daļa pasažieru ir pelnijuši lai krēslu vietā būtu tikai dēles kur piemest pakaļu. Nožēlojama tā mūsu sabiedrība

2020-05-22 10:37

Mammas vergs: ...Sniegsim turpmāk kvalitatīvus pārvadājumu pakalpojumus... nē nu kur tad šitā var dzejot! Sen ir skaidrs, ka pasažieri nav prioritāte, vienīgais kas šos interesē ir nauda, nauda, nauda.

2020-05-22 13:14

To ''......'': Pag, dēles jau var vienīgi piesūkties, jo tie ir tie melnie, glumie radījumi - posmtārpi, kas dzīvo upēs un ezeros.... Tur jau laikam tās pakaļas ''piemešanai'' bija domāti dēļi ( koka vai arī neorganiska materiāla izstrādājumi - būvmateriāli)

2020-05-22 14:12

Par Liepājas autobusu parku: Autobusos tualetes vienmēr ir aizslēgtas, arī tad, ja uztaksts vēsta, ka tās būtu izmantojamas pasažieriem, tādēļ autobusa salonā krēsli ir piečurāti.

2020-05-22 15:03

TrueWisdom: Regulāri izmantoju LAP uz Rīgu un atpakaļ. Perfekti - moderni autobusi, normāla vetilācija, komforts, nternets. Ko vēl vajag.

2020-05-22 16:19

parastais: LAP tjipa "direktoram", kādreiz gāju uz darbu ar smaidu, tagad sakostiem zobiem, jo šij mirušajā pilsētelē citur jau nav kur iet!

2020-05-22 16:47

svece: Maršrutā Liepāja -Grobiņa ir ļooooti sagrabējuši autobusi,neadekvāti uzliktajai augstajai cenai,nevēdināti.Kā piedeva neērtībām ir pārmērīgi skaļi runājošā kasiere,kura tarkšķ visu brauciena laiku.

2020-05-22 16:58

Ļoļiks: Vispār,kustības laikā,i jāsēž piesprādzētam....a nevis jāmēģina apšpricēt visu ko var....kad autobuss apstājas autoostās ,tad arī dipiniet uz maxsas WC....jums vēl kafiju gribētos,lai pienes pa tiem dažiem eirīšiem.....

2020-05-22 18:57

Ko darīt?: Autobusa šoferis-vīrietis pasaka: "Autobuss stāvēs divas minūtes." Ko darīt pasažierei-sievietei, kurai ar tām "delikātajām padarīšanām" tik ātri neveicas? Cenšos LAP izmantot pēc iespējas mazāk. Bija problēmas atbraukt no Dobeles uz Liepāju. Tehnisku iemeslu dēļ Dobeles autoostas kasē nevarēja izsniegt man biļeti. No bankomāta izņemt naudu nevarēju, jo uz karte bija gan eiro, gan centi. LAP autobuss no Rīgas caur Dobeli uz Liepāju brauc vienu reizi dienā un vēlu vakarā. Pie autobusa vadītāja ar karti norēķināties nevarēja, jo nebija uzstādīta aparatūra, kurai jau bija jābūt katrā autobusā, kas veic reisus maršrutā no Liepājas uz Rīgu un atpakaļ.

2020-05-22 19:22

Ja kas: Čīkstuļi, nopērciet mašīnas un brauciet, kur acis rādā.

2020-05-23 00:25

Ruks: Nesaprotu kapec vel nevar norekinaties ar kartem? Vieniga vieta kur vel nepienem kartes Latvija ir tirgu stavosa senu sieva un Liepajas autobusi.

2020-05-23 01:59

Tuktuki: Viela pārdomām! Tiešām par algām ne miņas... Lai gan solīja, 2021 gadā viss mainīšoties un viss būs...ai to jau aizmirsām, solīts makā nekrīt. Kāda jēga grāmatvedim no jaunas pildspalvas, ja jāraksta uz dēļa? Kāda jēga no jauna autobusa, ja zemes ceļi nesakārtoti un arī darba tiešais izpildītājs nepabarots, neatalgots pienācīgā daudzumā. Maršruti nesakārtoti, nelietderīgi, un neatbilstoši cilvēku vajadzībām. Ne jau visi matšruti, bet gan lielākā daļa. Skrien pakaļ tik kilometriem, bet neiegulda resursus aprēķinos un plānošanā. Vienvārd sakot, šie cilvēki ir tālu no loģistikas un no tiešiem pakalpojuma ņēmējiem. Žel, skumji, ka pa 10 gadiem un vairāk nav tas viss saprasts un realizēts dzīvē. Ne tikai Fui A/S Lap bet arī (ATD) Auto transporta direkcijā tā vien liekas, ka tur imitē nekompetentas personas savus tiešos pienākumus un ir tālu prom no saimnieciskās darbības un pakalpojuma ņēmēja - padažiera.

2020-05-23 05:33

Fui: Patiešām pretīgi, ka biļetē norādītā vieta autobusā ir piečurāta!

2020-05-23 12:13

Dūzis: Jūs vispār filtrējāt auna pieres, ko rakstāt??? FILTRĒJAT?
Var nolikt vadību, var nolikt reisu, autobusu skaitu, bet nolikt šoferus? Šoferis dara savu darbu pēc labākās sirdsapziņas. Stādaties vispār priekšā kāds darbs un kāda atbildība ir uz vienu autobusa vadītāju? Nē, un nekad arī nestādīsieties priekšā, ko tas nozīmē, ja nepamēģināsiet. Kāda ir pasažiera attieksme iekāpjot autobusa, tāda būs arī šofera. Protams, katrs ir cilvēks un katram var gadīties skābāks vaigs, arī šoferim. Cienat tos, kas jūs aizvizina no viena punkta uz otru, un tad cienīs arī jūs.
Par pārējo komentāros minēto neizteikšos, jo pašiem viss ir labi redzams, kas ir kas.

2020-05-23 13:33

Greex nr.1: Jā, zin, interesanti ar tiem šoferiem. Laikam viss atkarīgs no vadības attieksmes. Uz Jelgavu no Rīgas var aizbraukt ar Dobeles AP busiem un Jelgavas AP busiem. Dobeles šoferi - laipni, omulīgi, atsaucīgi. Jelgavas šoferi - lielākoties nīgri, tādi kā samiegojušies, tādi kā nervozi. Interesanti, kādi tad būs tie Liepājas šoferi, kuri nāks vietējo darba darītāju vietā?

2020-05-23 16:46

liepājniece: Liepājas autobusu parkā strādā ļoti rupjš, naidīgs , agresīvs šoferis- izkāpis no sava autobusa draudēja nosist. autobusa Nr.9384.

2020-05-23 19:02

Mans Vārds: Nesen braucu ar busu (mikriņu). Es nesaprotu, tas ir tiešām joks vai kas? Braucu ar tādu lūzni, viss grab, aizmugurē amartizātori vispār vairs nebija. Par ko es maksāju naudu. Ar tādu tehniku braukt tas ir pilnīgs murgs. Vai tiešām šie busi vēl iziet tehnisko apskati? Es saprotu, ka šoferi arī ir traktoristi, kuri uzskata "nav mans, nav žēl".

2020-05-23 21:46

Cēsinieks: Lai vai kā - liepājnieki malači. Darbs ilgam laikam nodrošināts. Gan jau vīri izcīnīs arī cienīgu algu. Nevis kā mūsu CATA - padirsa visu iespējamo!

2020-05-24 00:00

Kaspars: Izskatās,ka Puķu Andrim un Raudulīgajam Ainaram ir pilnīgi vienalga,kas notiek ar LAPu! Tad jau varbūt pieslēgušies pie 4 miljardu aizņēmuma!?

2020-05-24 00:11

NordekaTalsi: Liepājas autobusa parka šoferi un tehnika, vienmēr ir izcēlušies uz citu pārvadātāju fona !
Nu nevar būt tā ,ka pie visa vainīgi ir šoferi visus šos daudzos gadus!
Cerams pēc iespējas ātrāk ,kantoris nomainīs valdību vai bankrotēs !

2020-05-24 05:51

Paciente: Interners Liepājas autobusu parka transportā ir ļoti reta parādība. Maršrutā Rīga-Liepāja cenšos izmantot Nordekas autobusus.

2020-05-24 06:56

ILUTA: Ar nordik autobusu brauc loti nepieklajigs soferis.Vai tiesam tadam cilvekam ir jastrada tada vieta.

2020-05-24 08:42

Bijušais darbinieks Plinga: Iluta katram autobusam ir reğistrācijas nr vai otrs inventāra nr kas atrodas uz aizmugures sānā vai sānos pie iekāpšanas.

2020-05-24 15:29

Mārtiņš: Es ar viendien Pētertirgū cīnījos...

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par digitālā satura pakalpojuma liepajniekiem plus abonementa pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: [email protected]), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI.  PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. a) PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNES maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. b) Liepajniekiem plus ir maksasdigitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus” , un kura abonementu PIRCĒJS  ir tiesīgs iegādāties, turpmāk tekstā – PAKALPOJUMS,
  3. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

 PAKALPOJUMA abonements ir fiksēta termiņa – 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par  cenu  – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi). PAKALPOJUMA abonementa maksā ietverts pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 21% apmērā. PAKALPOJUMA abonementa cenu KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā . KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. 

  1. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu, un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Šī Līguma ietvaros KV sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

 Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

 LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

 Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz