“Liepājas autobusu parks” plāno novērst reisu neizpildi Ogrē un Aizkrauklē vēlākais līdz 18.jūlijam
AS “Liepājas autobusu parks” plāno novērst reisu neizpildi Ogrē un Aizkrauklē vēlākais līdz 18.jūlijam, aģentūru LETA informēja “Liepājas autobusu parka” valdes priekšsēdētājs Leonīds Krongorns.
LETA
Viņš norādīja, ka “Liepājas autobusu parks” strādā pie jaunu autobusu vadītāju piesaistes, kā arī pārkārto iekšējos resursus, lai problēmas ar pasažieru pārvadājumiem Ogres un Aizkraukles lotē novērstu.
“Gatavojoties pakalpojuma sākšanai nepieredzējām gaidīto atsaucību, šoferiem piedāvājot darbu un konkurētspējīgāku atalgojumu, nekā pie iepriekšējā pārvadātāja. Vienlaikus uzņēmuma iespēju nodrošināt pakalpojumu ietekmējis neparedzēti lielais darba nespējas lapu skaits,” pauda uzņēmuma vadītājs.
Krongorns norādīja, ka “Liepājas autobusu parks” strādā pie autobusu vadītāju piesaistes. Uzņēmums aicina darbā joprojām dīkstāvē esošos un nenodarbinātos šoferus, kuri iepriekš apkalpoja Ogres un Aizkraukles maršrutus. Tāpat “Liepājas autobusu parks” pārkārto iekšējos resursus tā, lai pēc iespējas mazāk ietekmētu plānoto reisu norisi Ogrē un Aizkrauklē, piesaistot autobusu vadītājus no Liepājas un Pierīgas.
Viņš arī atzīmēja, ka uzņēmums ir palielinājis klientu zvanu centra kapacitāti, lai gadījumos, kad reisi ir atcelti vai kavējas, iedzīvotāji varētu sazvanīt pārvadātāju.
“Mēs pārņēmām pasažieru reģionālo pārvadājumu pakalpojuma izpildi Ogres un Aizkraukles reģionos no 1.jūlija. Pirmajās pakalpojuma sniegšanas dienās savu darbu neesam izpildījuši līdz galam, ir nācies atcelt vairākus reisus,” teikts paziņojumā “Liepājas autobusu parka” mājaslapā.
“Liepājas autobusu parks” lūdz pasažierus sekot līdzi aktuālajai informācijai uzņēmuma mājaslapā “www.lap.lv” un vērsties pēc papildu informācijas “Liepājas autobusu parka” zvanu centros, tostarp Ogrē zvanot uz telefona numuru 80700004, bet Aizkrauklē – uz 8070000.
Vienlaikus mājaslapā arī minēts, ka pašlaik jaunie kases aparāti nepieņem norēķinus ar “VISA” kartēm. “Gaidām, kad tiks sertificēti norēķinu aparāti. Jautājums būs atrisināts, vēlākais līdz 15.jūlijam. Vienlaicīgi šobrīd veicam atkārtotu, padziļinātāku darbinieku apmācību ar kases aparātiem,” sacīts paziņojumā.