“Liepājas autobusu parks” plāno pirkt trīs jaunus starppilsētu autobusus
BNS
Pasažieru pārvadātājs “Liepājas autobusu parks” izsludinājis iepirkumu par trīs jaunu M3 II klases starppilsētu autobusu piegādi, liecina informācija kompānijas mājaslapā.
Iepirkuma uzraudzības biroja paziņojumā norādīts, ka “Liepājas autobusu parka” izsludinātajā sarunu procedūrā par jaunu starppilsētu autobusu piegādi sabiedriskajiem pasažieru pārvadājumiem par izvēles kritēriju noteikts saimnieciski izdevīgākais piedāvājums.
Iepirkumā iekļautas vides aizsardzības prasības, tostarp vidējais degvielas patēriņš sabiedrisko transporta pakalpojumu izpildē starppilsētu pārvadājumos, vidēji smagos apstākļos – ne lielāks kā 25 litri uz 100 kilometriem, CO2 izmeši sabiedrisko transporta pakalpojumu izpildē starppilsētu pārvadājumu maršrutos – ne vairāk kā 687 grami uz kilometru, emisijas (izmešu) standarts – atbilstošs emisijas standarta prasībām transportlīdzekļa reģistrēšanas brīdi, bet ne zemāks kā EURO 6.
Pretendenti pieteikumus dalībai iepirkumā var iesniegt līdz 30.novembrim.
Aģentūra BNS jau rakstīja, ka martā “Liepājas autobusu parka” kapitālā pastarpināti līdzdalību ieguva partijas “Vienoti Latvijai” valdes locekļa Aināra Šlesera ģimene. Datubāzes “Lursoft” informācija atklāj, ka “Liepājas autobusu parka” lielākā īpašnieka ”LAP1R” kapitālā 33% ieguva kompānija “Regma 102”, kas pieder kompānijai “Regma 100”. Savukārt kompānijas “Regma 100” īpašnieces ir kompānijas “Avadel” (29,9%), kas pieder Edvardam Šleseram (60%) un Inesei Šleserei (40%), un “Regma 1” (70,1%), kas pieder Edvardam Šleseram (80%), Aināram Šleseram (10%) un Ričardam Šleseram (10%).
Iepriekš ”LAP1R” kapitālā 100% piederēja ar ekspremjeru Andri Šķēli saistītam uzņēmumam “Inpo 17”, kura līdzdalība samazinājusies līdz 67%.
“Liepājas autobusu parka” otrs lielākais akcionārs ir Liepājas dome, kurai pirms akciju atpirkšanas piedāvājuma piederēja 34,85% autobusu parka akciju.