Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Svētdiena, 22. oktobris

+7°C
Vējš: DA 7.8 m/s
Laika ziņas Liepājā

Vārdadiena: Airisa, Irīda, Īrisa

"Liepājas tramvajs" ar vairākiem ražotājiem Eiropā turpinās sarunas par zemās grīdas tramvaja vagonu iegādi  (20)

Atslēgvārdi liepājas tramvajs | tramvajs

  • Komentāri (20)
  • 0

Komentāri (20)

  • 09.10.2017 15:17 Ziņot

    Vesture

    Varbūt mums vajag augstās grīdas pieturas ne zemās grīdas tramvajus - kam mums šādas izmaksu pozīcijas ? Tramvajs ir morāli novecojis sabiedriskā transporta veids ar salīdzinoši dārgām infrastruktūras uzturēšanas izmaksām. Nebūtu tākā laiks pārkskatīt lietderību no Liepājas tramvaja dotēšanas ? Uzliek 5 autobusus šajā maršrutā un Liepājas tramvaju ieraksta vēstures grāmatā.

  • 09.10.2017 15:18 Ziņot

    ...gg

    gg

  • 09.10.2017 15:27 Ziņot

    Калькулятор

    содержание 1 трамвая с рельсами = содержанию 3 троллейбусов,
    плюс шума меньше, плюс место на дороге для рельс не надо

  • 09.10.2017 15:37 Ziņot

    To Ej !

    Darba ir, tik nav kas strādā.... ir iespēja nopelnīt līdz pat tūkstotim, ieliek sludinājumu, neviens īsti pat nepazvana, ja pazvana, tad jau pēc balss var nojaust ka kādus pāris bamšļus ir izdzēris. Kaut gan var saprast, nāk rudens, būvniecībā āra apstākļos nav diez ko patīkami.

  • 09.10.2017 15:46 Ziņot

    To Ej !

    Un kad pasaka, kad viss būs ar nodokļiem un uz ķepas neko nemaksās, tad vispār nav nekāda interese, jo lielākai daļai Creditreforms sēž uz astes...

  • 09.10.2017 16:15 Ziņot

    pieņemiet darbā korektoru

    "Liepājastramvajam"

  • 09.10.2017 16:29 Ziņot

    hmm

    Savacies "ekspertu" bars, kas neko nesaprot un kam prata pietiek tikai lai iznicinat visu kam tiesam ir vertiba. Speciali "specialistiem" no ieprieksejiem komentiem: tramvajs ir visletakais transporta veids ekspluatacijas laika. Tramvaju ir dargi nopirkt un uzbuvet infrastrukturu, toties tas kalpo lidz pat 40 gadiem, kamer autobusu parkause jau pec 8. Un visas tiesam progresivas valsts ka Vacija tikai to vien dara ka buve jaunas linijas klat. Jo tas ir atkal darba vietas buvniecibaa un ekologija pilsetaa, nevis tirais imports bez nekadas jegas eknomikai un ekologijai plus nauda Skeles kabataa

  • 09.10.2017 16:34 Ziņot

    hmm

    Savacies "ekspertu" bars, kas neko nesaprot un kam prata pietiek tikai lai iznicinat visu kam tiesam ir vertiba. Speciali "specialistiem" no ieprieksejiem komentiem: tramvajs ir visletakais transporta veids ekspluatacijas laika. Tramvaju ir dargi nopirkt un uzbuvet infrastrukturu, toties tas kalpo lidz pat 40 gadiem, kamer autobusu parkause jau pec 8. Un visas tiesam progresivas valsts ka Vacija tikai to vien dara ka buve jaunas linijas klat. Jo...

  • 09.10.2017 16:35 Ziņot

    hmm

    Jo tas ir atkal darba vietas buvniecibaa un ekologija pilsetaa, nevis tirais imports bez nekadas jegas eknomikai un ekologijai plus nauda Skeles kabataa

  • 09.10.2017 16:45 Ziņot

    Nemelo!

    Tramvajs kalpo 30 gadus un tikai ar renovāciju. Autobusi un trolejbusi kalpo 15 gadus, tie ir 2-3 reizes vieglāk un sliedes(!) viņiem nevajag. Sliedes vajag mainīt katrus 10 gadus!!!

  • 09.10.2017 17:30 Ziņot

    Kā mēs vispār dzīvotu, ja nevarētu slaukt ES?

    Kā mēs vispār dzīvotu, ja nevarētu slaukt ES? Cik redzu, tad tagadējie tramvaji vairāk vizina gaisu nekā pasažierus. Gan jau, ka atlikušajai projekta naudai būs jāņem kāds kredīts, tas, savukārt, nozīmē cenas celšanu par braucienu! Tas, savukārt, nozīmē vēl mazāk pasažierus! Kur šeit ir kāda loģika tramvaja parka darbībai?

  • 09.10.2017 17:36 Ziņot

    Skolotājs

    varbūt Liepājas tramvaja preses sekretārei vajadzētu sniegt nelielu atskaiti Liepājniekiem ,c i k pasažierus Liepājas tramvajs pārvadā ,nu pieņemsim mēneša laikā??/

  • 09.10.2017 19:16 Ziņot

    skolnieks>skolotājs

    ...nesagaidīsiet, komercnoslēpums....

  • 10.10.2017 08:38 Ziņot

    Liepājas tramvajam

    Kādēł IR jāiznīcina mūsu foršos, retro tramvajińus??? Tas tak ir mūsu Liepājas vizītkarte-) Nevajag mums modernos, zemos tramvajys! Neeeeevaaaaaajaaaaag

  • 10.10.2017 09:23 Ziņot

    skolniece

    Ļoti gaidu zemās grīdas tramvajus. Augsto pakāpienu dēļ tramvaju izmantoju reti. Tiem, kam nav veselības problēmu, to nesaprot. Vēlreiz - mums ir vajadzīgi šie tramvaji.

  • 10.10.2017 10:34 Ziņot

    pedaalis

    pietiktu jau arī ar kādu zemās grīdas rokas drezīni

  • 10.10.2017 10:34 Ziņot

    Es arī

    ļoti gaidu zemos tramvajus, ērtus ,tīrus, klusus un priecājos, ka manā pilsētā ir tramvajs!

  • 10.10.2017 19:21 Ziņot

    Ридзиниекс

    Чтоооо? Тихий? Это вы сами придумали? Прокатитесь к нам в Ригу в гости и послушайте, с какими звуками ходят и разворачиваются новыедлинные низкопольные трамваи! От них грохоту и вибрации БОЛЬШЕ ЧЕМ ОТ СТАРЫХ!!! Давайте, купите новые. Три лиепайских бабушки будут счастливы. Как мне вас жаль, гуманитарии слабоумные ....Аххааахаххаа...

  • 12.10.2017 13:51 Ziņot

    xoxirs

    tramvai uz lūžņiem.

  • 16.10.2017 10:25 Ziņot

    Слышь ты, слесарь из столицы

    Ты ридзниекс, вообще иди подальше! Одна рижанка приехала в Лиепаю в ресторан Olive, с собачкой. " А у нас в Риге можно" Мадам заяаилась с Риги.

+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!