“Nordea banku” Liepājā vadīs Evija Repša
“Nordea bankas” klientu apkalpošanas centram “Liepāja” ir cits vadītājs. Turpmāk vadītājas pienākumus pildīt un astoņu darbinieku lielo kolektīvu vadīt uzticēts Evija Repšai.
Viņa būs atbildīga par klientu apkalpošanas centra peļņas un biznesa attīstības rādītājiem un darbinieku profesionālo izaugsmi. Savu karjeru finanšu sektorā Evija sākusi “Hansabankā” par klientu apkalpošanas un pārdošanas speciālisti. 2006. gadā viņa kļuvusi par “Nordea bankas” klientu konsultanti. Profesionālo izaugsmi Evija tālāk turpinājusi vecākās klientu konsultantes un personīgās klientu konsultantes amatā, bet 2008. gadā kļuvusi par bankas klientu apkalpošanas centru “Valdemārs” un “Mols” vadītāja vietnieci. “Par savu galveno uzdevumu jaunajā “Nordea bankas” Liepājas filiāles vadītājas amatā esmu izvirzījusi savas darbinieku komandas profesionālu vadīšanu. Tikai profesionāls, ar darbu apmierināts un augsti motivēts darbinieks var nodrošināt teicamu klientu apkalpošanas servisu,” saka Evija Repša, kas pati pašlaik izglītojas Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes Komunikāciju zinātņu nodaļā.
“Kurzemes Vārds”