“Omniva grupa” investēs aptuveni trīs miljonus eiro digitālās infrastruktūras attīstībā
Sūtījumu piegādes uzņēmums “Omniva grupa” digitālās infrastruktūras attīstībā investēs aptuveni trīs miljonus eiro, aģentūru LETA informēja kompānijā.
LETA
“Omniva” pārstāvji informē, ka uzņēmums uzlabos pašapkalpošanās vidi “Mana Omniva”, kā arī investīciju plānā paredzēts izstrādāt jaunas klientu pašapkalpošanās platformas un citus digitālos risinājumus.
SIA “Omniva” Latvijā pārstāvji aģentūrai LETA skaidroja, ka “Omniva” grupa investīcijas netiek sadalītas par valstīm, jo attīstītāju komandu veido “Omniva” darbinieki no visām trim Baltijas valstīm. Attiecīgi daļa no programmatūras tiek radīta Latvijā.
Patlaban ir pabeigts pirmais uzlabojumu posms, kurā pārskatīts sūtījumu nosūtīšanas process uz Igauniju, Latviju un Lietuvu.
Savukārt šī gada otrajā ceturksnī uzņēmums pabeigs izstrādes otro posmu, kas lietotājiem ļaus nosūtīt sūtījumus uz galamērķiem ārpus Eiropas Savienības.
Trešo atjauninājumu posmu pabeigs gada otrajā pusē, ļaujot lietotājiem novirzīt sūtījumus pašapkalpošanās vidē.
Patlaban “Mana Omniva” pašapkalpošanās vidi caur mobilajiem tālruņiem izmanto vairāk nekā 60% klientu, atzīmē “Omniva” pārstāvji.
Kamēr visas pašapkalpošanās vides iespējas nebūs atjauninātas un pārceltas uz jauno platformu, vecā vide paralēli paliks atvērta, uzsver uzņēmumā.
“Omniva grupas” inovāciju un tehnoloģiju direktors Marti Kuldma norāda, ka esošā pašapkalpošanās vide neatbilda nākotnes pakalpojumu vajadzībām, tādēļ uzņēmums nolēma atjaunināt pašapkalpošanos un pakāpeniski pievienot jaunajai platformai jaunas funkcijas.
“Līdz šī gada beigām tiks atjaunināta visa pašapkalpošanās vide,” atzīmē Kuldma.