Trešdiena, 8. maijs Staņislava, Staņislavs, Stefānija
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Sākas pieteikšanās radošo industriju konferencei “Subject:Creativity”

Sākas pieteikšanās radošo industriju konferencei “Subject:Creativity”
Foto: Egons Zīverts
26.10.2015 14:09

liepajniekiem.lv

Sākusies
pieteikšanās otrajai radošo industriju konferencei ”Subject: Creativity”, kura
norisināsies nākošā gada 19.februārī Liepājā, koncertzālē ”Lielais Dzintars”.
Līdzīgi kā pirmajā gadā, tā pulcēs dalībniekus no Latvijas, kā arī no
Ziemeļeiropas valstīm, lai dzirdētu un iedvesmotos no 20 izciliem veiksmes
piemēriem, kur pieņemot izaicinājumu, uzņēmumi un organizācijas spējuši
pārveidot darbību atbilstoši mūsdienu ekonomikas prasībām, kas vairs nebalstās
uz klasiskajiem principiem.

Kā portālu informē konferences komunikācijas vadītāja Dita Dzene, konferencē
piedalīsies 20 izcili lektori ar savas pieredzes stāstiem, idejām un piemēriem
par to, kā viņi spējuši pretoties visiem ”tā neviens nekad nav darījis, tas nestrādās”. Konferencē piedalīsies Latvijas eksprezidente Vaira Vīķe-Freiberga, pianists Vestards Šimkus,
šefpavārs Māris Jansons, uzņēmēji Lotte Tisenkopfa-Iltnere (Madara
Cosmetics), Uldis Pīlēns (UPB holding) un Toms Ērenpreiss (Ērenpreiss
Original), Carlos Frade (VEF Rīga galvenais treneris), kā arī pasaulē atzīti
lektori – neirozinātnes doktore Parisa Zarnegar (Zviedrija), kopienu
organizācijas ”Locality” aizsācējs Tony Armstrong (Lielbritānija), DJ un klasiskās mūzikas dumpinieks Brendan
Jan Walsh (Nīderlande) u.c.

Konferences
saturs sadalīts četrās savstarpēji saistītās tēmās – identitāte, vieta, robeža un
cilvēks, kur tiks meklētas atbildes, kā pārkāpt robežu no domāšanas uz
darīšanu, kā labas idejas pārvērst komerciāli veiksmīgos produktos, kā
pieņemtie lēmumi iespaido mūsu identitāti, kā arī par to, kā sasniegt cilvēku
informācijas pārbagātajā informācijas laikmetā. Šāds konferences saturs un
formāts ir unikāls, kas saistīts ar radošajām industrijām – arhitektūra,
dizains, mūzika, izdevējdarbība, televīzija, radio un interaktīvie mediji,
reklāma, datorspēles, kultūras mantojums, izklaide u.c.

Pamudinājums
veidot šādu konferenci kā tradicionālu pasākumu, bija tieši augstais dalībnieku
novērtējums un viedoklis par šādu liela formāta pasākumu ārpus tik ierastajiem
galvaspilsētas konferenču formātiem, kur gan uzņēmēji, gan nozaru speciālisti
var smelties iedvesmu, zināšanas un jaunas idejas gan lektoriem, gan citiem
konferences dalībniekiem vakara networking
pasākumā. Reģistrēties konferencei iespējams mājas lapā www.subjectcreativity.lv.

Pirmo
reizi ikvienam interesentam būs iespēja sekot līdzi konferencei maksas
tiešraidē internetā, iegādājoties virtuālo dalībnieka karti. Papildu
konferences organizatori sadarbībā ar Liepājas uzņēmējiem piedāvās īpašu
piedāvājuma kultūras un atpūtas programmu, kuru pirmajā gadā izmantoja vairāk
nekā puse apmeklētāju. Konferenci organizē komunikācijas aģentūra “Addiction”.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz