SEB banka atklāj jau 10.elektronisko klientu apkalpošanas centru
Jau ar 21. jūliju Liepājas iedzīvotājiem un pilsētas viesiem ir iespēja savus ikdienas norēķinus veikt jaunatklātajā SEB bankas elektroniskajā klientu apkalpošanas centrā (E-KAC) Liepājā, K. Zāles ielā 8., tirdzniecības centra ”Ostmala” telpās. Klientu ērtībām ir uzstādīts skaidras naudas iemaksas un izmaksas bankomāts, kā arī SEB bankas internetbankas Ibanka terminālis.
Šis ir jau ceturtais E-KAC, kuru SEB banka atver ārpus Rīgas, kas sniegs klientiem iespēju izmantot elektroniskos bankas pakalpojumus ārpus bankas darba laika. Jaunais E-KAC klientiem būs pieejams tirdzniecības centra darba laikā no plkst. 9:00 – 23:00.
”Mūsu klienti ir SEB bankas lielākā vērtība, tāpēc cenšamies pilnveidot savu pakalpojumu klāstu un attīstīt apkalpošanas kvalitāti, sniedzot finanšu pakalpojumus pēc iespējas ērtākā un klientiem izdevīgā veidā un laikā. Mēs apzināmies, ka ne vienmēr klientiem ir iespējams veikt visus nepieciešamos finanšu darījumus bankas darba laikā, tāpēc, ieviešot elektroniskos klientu apkalpošanas centrus, SEB banka realizē SEB grupā veiksmīgi izmantotu klientu apkalpošanas modeli – aktīvi piedāvāt saviem klientiem elektronisko pakalpojumu izmantošanu ārpus bankas darba laika. Šis ir ļoti ērti izmantojams bankas pakalpojums gan privātpersonām, gan juridiskajām personām,” norāda SEB bankas filiāļu tīkla direktors Māris Larionovs.
Visos SEB bankas bankomātos iespējams apskatīt kartes konta atlikumu, lietot to skaidras naudas izņemšanai, apmaksāt Latvenergo, Lattelecom, LMT, Tele2 un BITE rēķinu, kā arī papildināt priekšapmaksas sarunu kartes – OKarte, Zelta Zivtiņa, Amigo un Hallo! Savukārt internetbankas Ibanka terminālis klientiem piedāvā apmaksāt rēķinus, apskatīt visu izvēlēto kontu atlikumus, veikt naudas pārskaitījumus, darījumus ar vērtspapīriem, kā arī ir iespēja pieteikties pensiju 3. līmenim, apskatīt pensiju 3. līmenī un dzīvības apdrošināšanā veiktos uzkrājumus.
Sanda Purviņa,
Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja
AS SEB banka