“SEB Unibankai” jauns klientu apkalpošanas centrs
0
Vakar atklāja akciju sabiedrības “SEB Latvijas Unibanka” Liepājas filiāles klientu apkalpošanas centru “Kurši”, kas izvietots jaunuzceltajā ēkā Zivju ielā 11/13. Kā atklāšanā atzinīgi pauda “SEB Unibankas” Kurzemes reģiona pārvaldnieks Māris Apsītis, apsveicami, ka Liepājā izveidots klientu apkalpošanas centrs, kas darbosies paralēli bankas Liepājas filiālei, kura ir ļoti noslogota. Tāpēc gan bankas darbiniekiem, gan klientiem tagad būs plašākas iespējas un ērtāka apkalpošana.
Arī bankas prezidents Viesturs Neimanis atzina, ka klientu apkalpošanas centru Liepāja jau sen bija pelnījusi. Rīgā, piemēram, jau ir 24 bankas filiāles un centri.
Jauno klientu apkalpošanas centru bija ieradušies sveikt sadarbības partneri, klienti un pārstāvji no pašvaldības, kura, ka izteicās Liepājas domes priekšsēdētājs Uldis Sesks, esot lielākais bankas klients Liepājā. U.Sesks dāvāja jaunajam centram Liepājas karogu, ar to uzsverot, ka šī iestāde ir pilsētā ļoti gaidīta.
Centra vadītāja Natālija Karlsone solīja, ka te būs visas tās pašas funkcijas, kas bankas Liepājas filiālē. Šodien pulksten 9 centrs ver durvis klientiem. Iesākumā te strādās četri darbinieki, bet ar laiku būs iespēja attīstieties un piedāvāt arvien plašākus pakalpojumus. Ēkas ārpusē jau darbojas bankas bankomāts.
Pašvaldības pārstāvji dāvāja klientu apkalpošanas centra “Kurši” vadītājai Natālijai Karlsonei Liepājas karogu.