”Tele2” atvēris astoņus jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus, vienu no tiem – Liepājā
liepajniekiem.lv
Rūpējoties par augsta līmeņa klientu servisu, mobilo sakaru
operators ”Tele2” pagājušā gada laikā atvēris astoņus jaunā dizaina koncepta klientu apkalpošanas centrus. ”Tele2”
ieguldīto investīciju apjoms sasniedz pusmiljonu eiro, un jaunā koncepta
klientu apkalpošanas centri
nodrošina klientiem individuālāku un ātru apkalpošanu moderna interjera
telpās, kā arī iespēju izmēģināt plašāko, jaunāko mobilo ierīču klāstu, portālu
informēja projektu asistente Irēna Zeiza.
Sadarbībā ar ”Sony” un ”Huawei” ”Tele2” klientu apkalpošanas
centros ir iespējams aplūkot jaunākās šo ražotāju ierīces, tajā skaitā arī tādas, kas pārdošanā
būs tikai tuvākajā laikā.
”Vērienīgu klientu
apkalpošanas centru pārveides projektu Latvijā ”Tele2” uzsāka pirms
diviem gadiem, un šobrīd jau 16 klientu apkalpošanas centros Rīgā, Daugavpilī,
Ventspilī, Liepājā, Valmierā ir veiksmīgi ieviests jaunais koncepts. Esmu
pārliecināts, ka ”Tele2” klientu
apkalpošanas centru dizaina koncepts ir viens no modernākajiem Latvijā, un to
atzinīgi ir novērtējuši arī mūsu klienti,” saka ”Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktors Arnis
Pūciņš.
Kopumā Latvijā darbojas 40 ”Tele2” klientu apkalpošanas
centri 21 pilsētā. ”Tele2” ir klientu
uzslavētākais mobilo sakaru operators Latvijā jau vairākus gadus pēc kārtas.