Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Otrdiena, 11. decembris

+3°C
Vējš: ZA 4.2 m/s
Laika ziņas Liepājā

Vārdadiena: Valdemārs, Valdis, Voldemārs

Turpina attīstīt ekonomisko sadarbību ar Baltkrieviju  (10)

Atslēgvārdi sez | liepājas osta | baltkrievija | transports

Šodien, 4. oktobrī, noslēdzās Baltkrievijas transporta nedēļa, kurā vienotā Latvijas stendā piedalījās arī Liepājas speciālās ekonomiskās zonas (SEZ) pārvalde ar mērķi stiprināt sadarbību ar jau esošajiem partneriem un kravu īpašniekiem, kā arī veicināt jaunu Baltkrievijas kravu piesaisti Liepājas ostai, portālam ziņoja Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldes sabiedrisko attiecību speciāliste Līga Ratniece-Kadeģe.

“Jau visa gada garumā intensīvi darbojamies, veidojot stabilas ekonomiskās attiecības ar Baltkrieviju. Nenoliedzami, liela loma bija Latvijas premjerministra Māra Kučinska darba vizītei Minskā šā gada februārī, kuras laikā parakstīja starpvalstu Memorandu par ekonomisko sadarbību arī transporta un loģistikas jomā. Savukārt augustā Liepājā norisinājās Latvijas - Baltkrievijas starpvaldību Transporta komisijas sēdē, kurā tika izvērtēta līdzšinējā sadarbība un lemts par turpmāko, skaidri nosakot, ka jāturpina gan kravu, gan pasažieru pārvadājumu aktivizēšana, izmantojot gan dzelzceļu, gan aviosatiksmi. Baltkrievijas transporta nedēļa ietvaros Minskā notika dažādas biznesa sarunas, kurās turpinājām diskutēt par sadarbības paplašināšanu”, atzīst Liepājas SEZ pārvaldnieka vietnieks attīstības jautājumos Uldis Hmieļevskis.

Ar katru gadu pieaug Baltkrievijas kravu īpatsvars Liepājas ostā. Tiek domāts un risināts jautājums par vēsturisko tradīciju atjaunošanu, ko savulaik veiksmīgi nodrošināja dzelzceļa pārvadājumi līnijā Liepāja -Romni, vedot graudus tranzītā caur Baltkrieviju. “Viena no šobrīd nozīmīgām Baltkrievijas kravām Liepājas ostā ir šķelda, ko nosaka pieprasījumam Skandināvijas tirgū un tas nozīmē, ka jāattīsta Baltkrievijas šķeldas eksports. Tāpat turpinājām sarunas par iespējamo sadarbību nākotnē aviācijas jomā, atjaunojot regulārus avioreisus maršrutā Liepāja – Minska”, uzsver U. Hmieļevskis.

Baltkrievijas transporta nedēļas atklāšanas pasākumā satiksmes ministrs Uldis Augulis kopīgi ar Baltkrievijas transporta un komunikāciju ministru Anatoliju Sivaku parakstīja Latvijas Republikas valdības un Baltkrievijas Republikas valdības nolīgumu par starptautisko dzelzceļa satiksmi. Tas paredz nodrošināt regulārus un netraucētus pasažieru, bagāžas, kravas bagāžas un kravu dzelzceļa pārvadājumus pāri valsts robežai atbilstoši mūsdienu dzelzceļa transporta funkcionēšanas apstākļiem mūsu valstīs.

Zināms impulss sadarbības paplašināšanai ar Baltkrieviju varētu būt arī jaunais Baltkrievijas vēstnieks Latvija Vasīlijs Markovičs, kurš darbu uzsāka šā gada septembrī. Kā vēsta gan Baltkrievijas, gan Latvijas masu mēdiji, vien no galvenajiem vēstnieka uzdevumiem ir nodrošināt Baltkrievijai “bezšķēršļu” pieeju Baltijas jūrai.

Baltkrievijas transporta nedēļas pasākumos un izstādē piedalījās Liepājas SEZ pārvaldnieka vietnieks attīstības jautājumos Uldis Hmieļevskis, Biznesa attīstības un mārketinga daļas vadītājs un vadītāja vietnieks Gatis Ginters un Guntis Beļskis.

  • Komentāri (10)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Bizness

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!