Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Ceturtdiena, 12. decembris

Vārdadiena: Iveta, Otīlija

Uzsākta Liepājas ostas auto pievadceļa rekonstrukcija un paplašināšana  (8)

Atslēgvārdi sez pārvalde | liepājas osta | rekonstrukcija

  • Komentāri (8)
  • 0

Komentāri (8)

  • 20.05.2019 16:24 Ziņot

    čiks vien

    Kad viņi Liepājas vizīt karti molus jūrā savedīs kārtiba,ja vēl neko nav sākuši darīt,bet 2020.gads jau nākošgad. Vai nevar tais vietās bagarēt ostā kur bojas stāv.Lai kuģi pa taisno varētu iekuģot ostā. Mums tak ir super ūdenslīdeji un atmīnētāji.

  • 21.05.2019 09:40 Ziņot

    zobens

    un mūsu nodokļu naudu liksim ostas biznesa atīstībai.Skaisti tikai cik pilsētai dod šis biznes.Viņiem nodokļu atlaides un pilsētai minimums. Ja maksātu kārtīgus nodokļus pilsēta plauktu un zeltu. Vilnīši un seski valdē lobē ostu ,jo pašiem daudz atlec.Mums nav pret ka atīsta šo nozari bet vēlamies pilsētai lielāku guvumu guvumu no tā visa nevis minimumu .

  • IP: **.***.***.246 21.05.2019 13:55 Ziņot

    Inženieris

    Jebkuri darbi ir ļoti dārgi, tik maza osta un pilsēta kā Liepāja nevar paveikt visu vienlaicīgi. Šogad notiek padziļināšana, bet tā kā pieaug kravas, lai atslogotu pilsētu un mazinātu sastrēgumus, būvē pievadceļus. Lai mazinātu diskomfortu apkārtējoi māju iedzīvotājiem, gar pievadceļu būvēs sienu. Kad šie darbi būs noslēgti, turpināsies darbs pie viļņļaužiem un uz moliem.

  • IP: **.***.***.246 21.05.2019 13:58 Ziņot

    Inženieris > zobenam

    Jums ir ļoti vājas zināšanas par notiekošo, ja ko tādu rakstāt. Pirmkārt, osta tieši atved investīcijas un pilsētas labiekārtošanai un ieluz izbūvei atved līdzfinansējumu no ārpuses, otrkārt, ieteiktu vairāk lasīt ziņas -pagājušajā gadā Liepājas speciālās ekonomiskās zonas uzņēmumi nodokļos samaksājuši gandrīz 30 miljonus eiro.

  • 22.05.2019 09:59 Ziņot

    Kaparšmits

    man inženier tavas zināšanas pie dīr*as, Kāpēc netiek būvēts pārvads pāri tam stulbajam dzelzceļam Raiņa ielas galā? Tev smalki zināma darbība SEZā , laikam jau esi no tā gala, varēsi dot man atbildi uz šo jautājumu jau 20 gadu garumā

  • IP: **.***.***.246 22.05.2019 13:47 Ziņot

    Inženieris > Kaparšmits

    Ja jūs mazliet liktu lietā galvu, nevirs rakstītu rupjības, saprastu, ka tās ir daudzmiljonu investīcijas. Ne tikai dēļ pārvada izmaksu dēļ, bet arī tādēļ, ka nāksies atpirkt lielāu daļu Raiņa ielas apbūves, jo pārvads sāksies patuveni Lāčplēša ielas krustojumā, bet noslēgsies aiz Flotes ielas. Vai šādi ieguldījumi ir racionāli, zinot, ka sastrēgumu praktiski vairs nav, izdomāt var ikviens.

  • 22.05.2019 14:54 Ziņot

    Jaunliepāja

    Kaparšmit ,pamet ideju par tuneli! Nu bet vispār ar to zinošo pakaļu ir, tā kā ir! Abižo galvu!

  • 23.05.2019 20:21 Ziņot

    opelis

    var jau sākt remontēt "kvalitatīvi uzbūvēto" esošo ostas pievadceļu....tiešāk bīstamo bedri kura ir parādījusies uz ietves/veloceliņa posmā starp Cukura ielas apli un Pulvera/14 Nov. ielas krustojumu

+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!