Piektdiena, 23. oktobris Daina, Dainida, Dainis
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

“Dragreisists” pats nonācis slimnīcā

“Dragreisists” pats nonācis slimnīcā
17.07.2006 12:57

0

Nelegālā dragreisa dalībnieks, kurš Vaiņodē sabrauca skatītāju, pats nonācis slimnīcā. Bēgot no negadījuma vietas, viņš izraisījis avāriju un guvis traumas. Jau rakstījām, ka 15.jūlija vakarā traģisks negadījums notika Vaiņodē – nelegāla dragreisa laikā Vaiņodes lidlaukā, stūrējot automašīnu “Mitsubishi Galant”, kāds šoferis uzbrauca 21 gadu vecam gājējam. Puisis no gūtajām traumām notikuma vietā mira, bet vadītājs pēc notikušā aizmuka no negadījuma vietas. Policija uzsāka traģiskā negadījuma izmeklēšanu. Pirmdien no rīta saņēmām informāciju, ka vainīgais ir atrasts.

Kā informēja Liepājas pilsētas un rajona Policijas pārvaldes preses sekretāre Jolanta Knīse, “Mitsubishi Galant” vadītāja personība ir noskaidrota. 1979.gadā dzimušajam vīrietim piemērots drošības līdzeklis par uzturēšanos noteiktā dzīves vietā un aizliegums izbraukt no valsts.
Mūsu rīcībā ir informācija, ka patlaban “Mitsubishi” vadītājs atrodas slimnīcā, jo bēgot no negadījuma vietas, izraisījis avāriju, kurā pats cietis. Viņam konstatēti kājas un rokas lūzumi.
Atgādināsim, ka pasākums bija nelegāls. Lai organizētu legālas sacīstes, vienam no organizatoriem jāuzņemas atbildība un tā jāapliecina ar savu parakstu. Turklāt sacīkšu norise jāsaskaņo ar vietas, kur tās notiek, īpašnieku un policiju. Šajā gadījumā nekas no minētā nav darīts. Jāpiebilst, ka šīs nebūt mūspusē nav pirmās nelegālās dragreisa sacīstes. Ik pa laikam jauniešsi pulcējas vienā vai otrā vietā, taču lielākajā daļā gadījumu policijai izdodas pasākumu pārtraukt, pirms tas sācies, un izklīdināt pārgalvjus.

238 komentāri

2006-07-17 13:13

Mārciņa: Nekas jau taapat vien nenotiek...

2006-07-17 13:18

armands: bojā gājušajam nemaz nebija 21 gads un viņš nebija gājējs viņš bija skatītājs, šoferis ir narkomāns. viņam vajag taisno tiesu

2006-07-17 13:19

sisi: tas braucejs ir jaieseedina...vinjs redzeeja ka gaja cilveki un brauca tik un ta.es tur nebiju bet zinu daudz jo daudzi man ir staastiijusi.bojaa gajushais bija mans labakais draugs.brauceejam ir kartiigi jasamaksaa par shii cilveeka naavi

2006-07-17 13:25

gi***t: "Ik pa laikam jauniešsi pulcējas vienā vai otrā vietā, taču lielākajā daļā gadījumu policijai izdodas pasākumu pārtraukt, pirms tas sācies, un izklīdināt pārgalvjus." - šitais izraisīja smaidu.

2006-07-17 13:31

KATOLS: Tas kas sanarkojās tam būs taisna tiesa,jo pats vainiigs ka brauc ar acīm ciet un stūri nemāk turēt!!!

2006-07-17 13:33

DRG: Armands- lūdzu neizsaki viedokļus: "man daudzas tantes teica" Tas tik un tā neievieš precizitāti! Ja būtu, kā tu saki, tad jau sanāk, ka viņš ir speciāli braucis virsū! Bet viņš gribēja trāpīt izbraukt starp divām mašīnām un visticamāk bija skoncentrējis savas aizdzertās acis uz to, un neredzēja kas notiek aiz tām! Nezinu- var jau būt, ka arī skatītājs atradās aiz kādas no tām mašīnām un vnk sāka iet viņa izvēlētajā virzienā nepārliecinoties par drošī

2006-07-17 13:37

neitraalais: Aaaa! Tagad to, ka Ginta draugi piekauj shoferi liiidz naaavei sauc par avaariju!? Lieliski, cilveeki!!! Turpiniet riet un apriet taalaak!! Tikai atcerieties, ka jebkuram suudi var dziivee sanaakt, citam lielaaki, citam mazaaki. Un kaa tad buus? Cik taisniigi juus esiet!?

2006-07-17 13:38

Ginta Paziistamaa..: Varu vieniigi pateikt ka tas bija kaut kas briesmiigs..Jaa!Vi njs Bija Narkomaans...!..Va reetu vinju nosist..Bet redziet vinjam tas atmaksaajaas!..Tag ad varam vieniigi pastkatiities debesiis un ieraudziit baltu skaistu maakoniiti...Tas buus vinjs..

2006-07-17 13:39

armands: viņiš bija jau nobraucis savu sacīksti un atpakaļ braucot bija jābrauc prātīgi nevis kā viņš ar tādu ātrumu. un man bojā gājušais ir bērnības draugs.

2006-07-17 13:46

keks: neitralais-tad pasaki ko tu buutu dariijis ja tavu draugu kads narkomaans notriektu...staaveej is un smaidiijis vai aizbeedzis va nje.....gints bija labs cilveks un vinjs vienmer visus aizstaaveeja un vinjiem paliidzeeja un tas ir skaidrs ka vinja draugi sita to narkomaanu

2006-07-17 13:48

sisi: pareizi dimon...tas bija muusu draugs

2006-07-17 13:51

neitraalais: Lai nu taa buutu. Zinu, ka taadaa situaacijaa neiespeejami savaldiities! Tragjeedija ir notikusi un tas tieshaam ir praatam neaptverami un neko , neviens tur nevar mainiit! Visi gudri- shoferi nu tk sitiis nost! Un kam labaak paliks? Vinja draugiem? Vinja gjimenei!? Visi praatinju izkuukojushi! Nejeedz ko runaa! Pietiek. Punkts! Vai kaads ir pajautaajis, kaa tagad juutas vainiigais? Varbuut vinjsh pats noshauties gatavs?? Un ko tas maina? Vai zini kaa tagad buus vinjam dziivot??? Vai pajautaaji!

2006-07-17 13:53

incca: tie ir subjektiivi viedokli,bet es drossi vien arii taa runaatu,ja vinjss buutu bijis mans draugs.un tomeer mees nedriikstam tiesaat citus-dziive pati vinjus sodiis...

2006-07-17 13:56

incca: neitraalais,pilniiba a tev piekriitu,man neliekas,ka ir pareizi taa brukt virsuu cilveekam,jo vinjam loti iespeejams tas katru nakti murgos raadiisies visu vinja atlikusso dziivi...

2006-07-17 13:58

DRG: bu! Es saprotu, ka ir cilvēciskais viedoklis un žēl Ginta, bet.......fakti ir un paliek fakti! Un izvērtējot tādu pašu situāciju uz ielas- kas būtu? Jo CSN lidlaukā vēl nav izdoti! Kā jau teicu- DZER... BRAUC...PIEVIENOJIES ! Abi bija dzēruši un nekas nevar būt briesmīgāks ka tādi satiekas uz viena ceļa!

2006-07-17 14:01

Gatis: Jaa taadam ideootam dot tiesiibas un masiinu kuru nemaak savaakt arii nav prata darbs. Lai taks saujas vins nost, i pasam buus labaak i man arii. vins bija mans labaakais draugs, bet tagat ko tagat man jasaka. Un tu neitraalais esi paaraak gudrs.

2006-07-17 14:01

DRG: Nu jau iet par traku- rīt jau viņš būs transvestīts bijis!? Domājiet paši ko rakstat- vai tam tiešām apakšā ir fakti- ne vis viens iekviecas narkomāns, un pārējie visi pakaļ!

2006-07-17 14:02

DIMONs: euu kur mans komentaars palikaa???

2006-07-17 14:03

*****: es arii vinjam piekritu(neitraalaja m).....jus varat iedomaaties kaa tas woferis tagat pats juutaas????pareiz ka nee,jus te tikai *** varat vairs neko!!!!...man ir zheel gan to gaajeju gan to woferi...abi ir vainiigi!!!!vienam nevajadzeeja teelot baigo dragreisistu,bet otram stavet malinja,visi jau to nenormalo no saakuma redzeeja...tatad vajadzeeja padomaat biwkinj kas varetu notikt beigu beigaas!!!!!!

2006-07-17 14:05

Tā viņam vaig: Pareizi ka viņš dabūja pa galvu!!!!Gints tiešām bija labs cilvēks un tas mērglis lai saņem ko pelnījis...Nu es dzirdēju, ka tas kā Gints gāja bojā esot nofilmēts...Nu tad vajadzētu iedot tam mērglim to noskatīties, lai redz ko ir izdarījis!!!

2006-07-17 14:06

lala: gints bija arī vainīgs, tas, ka miris vainīgs vairs nav, mirušie nekad nav vainīgi! Neviens neaizdomājas, kā jūtas galat vadītājs:(

2006-07-17 14:10

To tā viņam vajag: nepiekrītu tam , ka tagad ir viens vainīgais, Gints arī bija vainīgs!

2006-07-17 14:10

Gatis: Tad nav ko dzert, un riit kautkaadas drapes un seesties pie stuures. Praata jau nav. Jaa un Gintins taa vien neema un skreeja uz ielas vinam prieksaa ne. vispaar domaajat pasi ko sakat.

2006-07-17 14:11

sola: lai tam galant vadītājam arī rādās murgi visu atlikušo dzīvi...vai viņs dzerdams un braukdams padomaājis arī kā jūtas ginta māte?es viņa mātei to nenovēlētu...un lai tik šaujas nost...būs par vienu mergli mazāk,kas bojā dzīvi ģimenei...

2006-07-17 14:12

armands: vismaz kaads saprot mūs-GINTA draugus (labaakos)GINTS ir un buss ar mums vienmēr ar saviem mīļiem cilvēkiem

2006-07-17 14:14

Gatis: Jaa vins vienmeer buus ar mums lai kur mees buutu. :(

2006-07-17 14:16

neitraalais: Fakts paliek fakts. Shnjabis galvaa, praats ***a! Un taa ir visiem! Un cik nelaimes nenotiek deelj alkohola! Un aciimredzot ir cilveeki, kas nespeej pashi sevi izkontroleet. Sadzeerushies paliek visuvareni! Un aatrumam tad vairs nav noziimes! Kur visi gudrie zinaatnieki? Ja jau reiz alkoholu tirgo u n droshi vien arii tirgos vienmeer, tad vareetu arii izdomaat auto taadu, kuru nevar poat iedarbinaat, ja no tevis nes!!

2006-07-17 14:16

DRG: Protams ka tā būs, ka paliks atmiņā, bet tādēļ akli nevar teikt, ka ir tikai viens vainīgasi- lala pareizi saka- abi ir vainīgi, bet kko piesiet jau var tikai dzīvajam! Un varbūt, ka to videoierakstu arī pašiem vajag apskatīties pirms šeit gudri kādu nolikt vai aizstāvēt!? Ne?

2006-07-17 14:18

armands: es esmu redzeejis to ierakstu

2006-07-17 14:18

DRG: Neitrālais- mosties! Tādas mašīnas jau vairāki ražotāji ražo- viens no pirmajiem bija SAAB, kuram pirms piedarbināšanas jāpūš atslēgā!

2006-07-17 14:19

Vo cūka!!!: Tie kas vaino Gintu ir totāli idioti...Nekas nevar attaisnot, ka dzēris cilvēks nobrauc kādu, kaut vai dzērušu...

2006-07-17 14:21

to saulite: VaI BeZ PoKeMonA GaJieNiem pat te ir gruuti iztikT ?? aita

2006-07-17 14:21

Vo cūka!: Nu tad jau armand tu vari visu pateikt kā tur ir...Kurš tur izskatās pēc vainīgā...

2006-07-17 14:21

Gatis: Kautvai tas Gints bija dzeeris nu un bet vins neseedeeja pie stuures un netriecaas vinam virsuu.

2006-07-17 14:23

?!?!?!?!?: nu kas te teica ka shoferis aizmuks juus wispaa zinaat kaapeec winjsh aizmuka ja teui sistu nostu tu staaweetu?!? Izsaku wissdziljaako liidzjuutiibu ginta tuviniekiem!

2006-07-17 14:23

armands: ko tu maita gribi dzirdet

2006-07-17 14:24

ExLiepājnieks: Pie stūres nē- bet vai triecās virsū- tas ir jautājums, ko noteikti pierāda video!

2006-07-17 14:24

Vo cūka!: Piekrītu Gatim...Viņš varbūt bija dzēris, bet pats jau mašīnai virsū neskrēja...

2006-07-17 14:26

Martins: Drausmiga traģēdija. Ir tomer jāpadomā kur un kā brauc. Tas, ka cietušais bija dzēris, neko nenozīmē. Vainīgs ir šoferis. Kā var būt tik bezatbildīgs un braukt tādā ātrumā netālu no pūļa. Pietam zem promillēm!!!

2006-07-17 14:26

armands: nu labi viņš bija iedzeeris un ļoti reti vispaar dzeera. un ja kas VIŅŠ tikai skatījās

2006-07-17 14:29

Gatis: Jaa ja vins iedzeera tad pie stuures neseedaas to pat es zinu, un dzeera vins pa visam reti .

2006-07-17 14:29

Kristaps: Da vispar nafig vinju kads dzeruma laida pie stures,laikam jau vainiga draugi ari nedomaja ka taa veesi ljawa braukt dzerumaa...

2006-07-17 14:31

armands: viņš vispār ar mašīnu tur nebija! un nerbauca armašiinu nekur. viņš bija tikai skatītājs

2006-07-17 14:32

?!?!?!?!?: kameer taa galantes shofris aizgaaja ar sawu veceni uz Wc pa to laiku tas panjeema mashiinu un saaka sportot!

2006-07-17 14:32

vo cūka!: Vispār nekam tādam nevajadzāja notikt!!!Lai saka ko grib, bet ŠOFERIS ir vainīgs...Neviens cits jau neuzbrauca virsū...ļoti jūtu līdzi Ginta paziņām, tuviniekiem, draugiem un visvairāk protams viņa ģimenei!!!

2006-07-17 14:33

Gatis: Jaa, kas tie pa draugiem ka lauj seedeet pie stuures dzeerumaa un varbuut pat vel narkotiku iespaidaa. Skaitaas ka draugi paliidz. Vispar vinu vajadzeeja draugam savaakt nevis atlaut seedeet pie stuures. kad jau vis noticis tad tik saak domaat, kapeec , ko es izdariju utt.

2006-07-17 14:35

?!?!?!?!?: kaa teikt peec kara jau wisi gudri! :(

2006-07-17 14:35

Gatis: vel labaaak ka vins nemaz nebija ar masiinu un bija tikai skatiitaajs tas vispaar ir kautkas . Jaa izsaku dzilaako liidzjuutiibu visiem kas pazina Gintu un vina vecaakiem.

2006-07-17 14:42

Gatis: Jaa patiesaam Gints bija labs cilveeks un draugs visseviski, nekad man neatteicaas paliidzeet un paliidzeja, bet tagat. Jaa laiku jau atpakal nepagrieziisi. ;((

2006-07-17 14:44

Meitene: vienigi soferis bija vainigs,gints nepieka nebija vainigs.lai jau murgo tik katru nakti ja jau tik slikti jutisies tad lai nem un uzreiz nosaujas, bus par vienu mulki mazak.ceru vins daudzus gadus pavadis cietuma...

2006-07-17 14:44

armands: nujaa! tas taisniiba gan tav ir gatui!

2006-07-17 14:53

Kristaps: Sedas pie stures dzeruma,notrieca cilveku kurs tagad ir miris,aizmuka no nozieguma vietas un izraisija welvienu awariju...uij sawacot to wisu kopaa buus daudz gadi cietuma,ljoooti daudz un pats to nopelnija viena wakara tikai nepadomajot kaa cilweks,bet winjam jau wajadzeja izradities ar drauga masiinu!!!Njaa izradijas un pamanija vinju daudzi tikai neparadija neko labu...

2006-07-17 14:55

Gatis: Jaa tur tev taisniiba Kristap, tas viss arii taa ir. Vienmeer gintam buus vieta manaa sirdii. ;((

2006-07-17 14:56

Kristaps: Jas jau tik ljoti griobeja izradities tad labak butu darijis ko taadu kas apdraud tikai winja dziwibu,ja jau winjam tikai nosplauties uz wisu delj izradisanas!!!

2006-07-17 14:58

Kristaps: Gati vinjs bija labs cilweks un winju newiens neaizmirsis un winjam wienmeer buus vieta jebkura drauga wai tuwa cilweka sirdii...vienmeer...

2006-07-17 14:58

$$$$: tā bija viņu paša mašina...ja nezini tad neraksti muļķības...

2006-07-17 15:02

STULBUMS: nu ir gudri.Visi skatījāmies kā galantists nesās šurp pie mašīnām,bet vai kādam ienāca prātā paiet malā?-Nē!Mēs stulbi stāvējām un tikai retais stāvēja drošā attālumā.Nepazinu ne Gintu ne to tur otru(galntistu).Ne viens nedomāja tajā vakarā,neviens pilnīgi,visi tik skatījās un fočēja kad viņš nāca atpakaļ ar savu vāģi.70% no visiem bija dzēruši,bet tagad jau narkomāns utt. Mēģinat atcerēties to vakaru tieši pirms uztriecās Gintam,un kaut ko iespē

2006-07-17 15:03

STULBUMS: Un kaut ko iespējams sapratīsiet par ko tieši es runāju.

2006-07-17 15:04

vainigais stulbumam: vienigais kuram tur vajadzeja domat bija tas galanta shoferis. butu vinsh pratigs cilveks, nekas tads nebutu noticis.

2006-07-17 15:12

DRG: Un kas tad būtu noticis, ja no visa tā pūļa galantists būtu vienīgais kurš domā!? Padomā ko raksti! A kur bija Ginta draugi ka ļāva viņam stripuļot pa startu strp mašīnām??? Es arī nepazinu ne vienu ne otru, bet te nu iet vaļā pilnīgi neloģisks sviesc!

2006-07-17 15:14

Gatis: Nu tik piedzeeries jau vins nebija kaa tu te tagat staasti.

2006-07-17 15:23

DRG: Es vnk cenšos skatīties vairāk no malas, jo esmu absolūti neieinteresētā persona, atšķirībā no lielas daļas kas šeit posto!

2006-07-17 15:28

>DRG: ja neesi ieintereseta persona,tad ko lien ar komentiem saja portala ... sedi un vero no malas ...

2006-07-17 15:29

esse: ljaunums tikai vairo ljaunumu..un taa vienmeer..Dievs, dod speeku Ginta gimenei!!

2006-07-17 15:35

beidziet te lekties: citēju:-Atgādinās im, ka pasākums bija nelegāls. Lai organizētu legālas sacīstes, vienam no organizatoriem jāuzņemas atbildība un tā jāapliecina ar savu parakstu. Turklāt sacīkšu norise jāsaskaņo ar vietas, kur tās notiek, īpašnieku un policiju. Šajā gadījumā nekas no minētā nav darīts.-

2006-07-17 15:37

aeg: negribas taa teikt,bet lai tas mežonis pamokās tai slimnicā.

2006-07-17 15:41

Kristaps: To>beidziet te lekties....Un ko tu ar to gribeji teikt,ka ja naw legalas sacensibas tad war nedomat ar galwu,dzeruma sesties pie stures un notriekt cilweeku un tas buus piedodami tapeec ka redz sacikstes bija nelegalas?!

2006-07-17 15:43

Gatis: Gan jau tas mezonis vel pats satiks Gintu. Man vienkaarsi truukst vaardu. ;((

2006-07-17 15:45

Iveta: Es wienmeeR atcereeshos GINTU KARULI...:((

2006-07-17 15:47

patiešām: a par ko jūs te brīnaties, par to, ka beidzot tādā bezkontrolē notiek nelaime? moška sarīkojiet dragreisu Bagdādes lidlaukā un tad brīnaties par mīnētu skrejceļu? bet tuviniekiem gan novēlu izturību šajā murgā..... gan ginta, gan kaspara tuviniekiem........

2006-07-17 15:52

beidziet te lekties: to Kristaps: es domaaju, ka legaalaa pasaakumaa tomeer kaac tos abus laiciigi pamaniitu un atbilstoshi riikotos, legaalaas sacensiibaas nebuutu tik briiva iespeeja braukaleet shurpu turpu, kaa tas izdevaas galantam.

2006-07-17 15:59

vienkārši cilvēks: tas ir kaut kāds vājprāts ko jūs te rakstat!Bet,ja patin filmu atpakaļ,tad kur tajā brīdī bijāt jūs " labākie draugi " ? Neviens viņu nestūma ārā uz ceļa.Pašam bija galva uz pleciem.Ne velti ir teiciens: " sargi pats sevi,tad arī Dievs tevi sargās".Tad jau vainosim arī tos ŠOFERUS,kuri ir gājuši bojā avārijās,kurās ir centušies izvairīties uzbraukt kādam "dzērājam&quo t;(tas ir piemērs)!Jo šeit jau lielākā daļa vaino šoferus.Bet pagrieziet spoguli uz savu pusi

2006-07-17 16:03

vienkārši cilvēks: vai varat teikt ,kad NEKAD nekas tāds nevarētu notikt ar jums?Tad jūs būtu tas,kuru nolādētu un visādi sunītu par to ,ka nabadziņš gājis bojā!Protams man žēl šī bojā gājušā cilvēka,bet ne mums lemt par pelnīto sodu šoferim šinī negadījumā.Arī šoferis ir tikai cilvēks!:(

2006-07-17 16:03

asaka: Izsaku visdziļāko līdzjūtību bojā gājušā ģimenei.

2006-07-17 16:06

kerry: nu baac lieciet taksh mieraa Ginta vaardu un ljaujiet vinjam atduseeties, runaajot par shoferi, lai taksh policija vinju soda!!!!vai jums neliekas ka vinjam pasham ariii ir traumas gan fiziskas gan psihologjiskas + veel vinjam piespriediis daudzus gadus cietumaaaa!!!!!Tie kas ir Ginta taa saucamie draugi atdos peedeejo godu beerees!!!!CERAMS

2006-07-17 16:09

I: neitraalaistev nav iekshas!zini taados gadijumos nekontrolee sevi, es pilniigi piekriitu, ja es buutu bijis tur klaat bez shaubaam buutu arii skaldiju to lohu, lai gan Gints bija mana pazinja, bet shaados gadijumos straadaa taisnaa tiesa, pilniibaa pareizi

2006-07-17 16:09

beidzot: Beidzot kāds ar realitātes izjūtu pievienojās!

2006-07-17 16:16

armands: es kaa gandriiz bralis GINTAM vienmeer adoshu peedeejo godu -nesiishu vina zaarku

2006-07-17 16:18

m: tā jau ir kamer kada nelaime nenotiek, tikmēr viss labi. vai tad tiešām nevar vienreiz savakties normāli puikas un uztaisit legālu pasācienu, zinu ka lielakie "organizatori&q uot; paši ir bez prāta. esmu bijis vairakas reizes tajā pūlkā un sajuta ka kadreiz kam lidzigam bija jānotiek bija jau sen. varbūt tagad kāds aizdomasies

2006-07-17 16:19

parasts cilveks: taks beidzat muldet vienreiz mulkibas,saciet saprast to ka vainigi esam mes pasi,nafig tur visi kas brauc skatities so pasakumu dzer???jus to varat atbildet???kapec jus kas tagad gudri te runajat neapturejat so soferi??laikam jau jums nebija laika jo pasi lakat aliņu vai ko citu...Ko jus gribat panakt?lai policija mekle vainigos un vainigie atbild,nevis jus te kautko gudri muldat,paši tur bijat,dzērat liksmojāt...

2006-07-17 16:21

armands: es nedzeru es pirmkaart ar mashiinu tur aibraucu pakal gintinam

2006-07-17 16:23

bAd: tad kad winj6 jau bija miris??

2006-07-17 16:24

bad: nju kaa tad iisti bija??Gints arii bija wainiigs??te neko newar saprast wiens raxta wienu cits kKo citu..

2006-07-17 16:34

mees!: juus te runaajat nejeedziibas!Gintins s vienmeer buus kopaa ar mums,bet izraadiet tacu cienu un beidziet rakstiit stulbiibas,kuram tad no sii visa paliks vieglaak?cieniet Gintinju!

2006-07-17 16:35

ilze: man tads jautajums -jus te wisi baigi spriezat...a kads tur bija,redzeja isteniba..?es redzeju...;(

2006-07-17 16:36

parasts cilveks: armand labi tu nebiji dzeris bet tavi draugi???Vot tagad lieciet roku uz sirdi un visi kas te ķērc pasakiet ka jūs un jūsu draugu nebijat dzērusi vaiņodes pasākumā???Tur vismaz 60%bija alkahola ietekme un gan jau nofilmētaja video var labi redzēt kuram tad rociņas ir dzira un kuram nēē...

2006-07-17 16:37

I...: Visi jus parak gudri runajat!Vainigs ir soferis,ja vins sezas pie stures dzeris vai skaidra,vins atbild par citu drosibu!ta ka nemuldiet,ka gajejs ir vainigs,neatkarigi no vina stavokla!Izsaku visdzilako lidzjutibu ginta gimenei un vina tuvakiem draugiem!!!

2006-07-17 16:40

puika: a kur ir video?un vispār skatītāji arī labie - skaidri zina, ka šeit notiek nelikumīgas autosacīkstes, bet nē!!! neiet stučīt mentiem, bet tā vietā lien palūrēt.parsti jau skatītājiem ir pie vienas vietas, kurš vinnē dragu, tie jau lien lai nepalaistu garām kā kāds uzmet kādu kūleni uttt. šoreiz trāpīja virsū vienam, kas varbūt skrēja ziņot policijai... un skat, pat TAS izrādās ir nofilmēts!!!

2006-07-17 16:40

armands: labi pa tiem graadigajiem es nestriidos bet kaa raksta visur citur taa nav ka vins bija streipulojis apkaart pa starata liiniju

2006-07-17 16:41

armands: vins nekur neskreeja. taads cilveeks vins nav

2006-07-17 16:45

parsts cilvēks: neviens jau nesaka ka kads streipuļoja,bet saprotie taču paši ja jūs reiz dzerat tādos pasakumos tad ziniet kaciti ar dzers,jo piemērs rodas no apkartnes,ja es aizbraucu skaidra bet visi riņķī dzer tad nakosaja reizē jau es ar dzeršu.Ko tad jūs brīnaties ka tas šoferis bija dzeris?ja visi butu parbaudīti tad droši tur lielakaijai dalai uzraditos alkahols asinīs ari tiem kuri brauca ar mašīnām ...Taks reiz saprotiet kādi esam mēs paši tadi ari bus apkartējie...Un VIS te

2006-07-17 16:45

bAd: kuR tad tas wideo ir??

2006-07-17 16:45

w: liekaties tak visi mieraa - vainiigo mekleeshana neliidzees....

2006-07-17 16:46

...: zheel puisha. traki jau tas ir bet tam shoferim majaas ir pus gadu vecs siicis... un pasham tagad ieksheejaas traumas un luuzumi. mani interesee, vai taa ir taisniibas, ka vinju piekaavushi, nevis vinjsh beegot apmeta kuulenjus savaa mashiinaa?

2006-07-17 16:48

parasts cilvēks: protams ka viņu saka sist,tur jau ta lieta ko tad vinam bija darīt?tapēc jau viņš muka....

2006-07-17 16:49

armands: jaa mazliet mees vinu iekaustiijaam- es nee mans draugs ja es buutu bijis tad no nais ar buutu dabujis

2006-07-17 16:52

R.I.P.: Visiem jums,kas tur bija, vajadzētu nedaudz padomāt, kādēļ tas notika-nevis visā vainot vienu. Paši idioti vien esat un tādēļ arī tādas lietas gadās :(

2006-07-17 16:52

antra: protams ka tam idinjam pa galvu vajadzeeja!!!nu nezinu kur prats ja maajas mazais gaida,seedet pie stuures dzeerumaa.???

2006-07-17 16:52

ilze: ne jau mes busim tie ,kas kko lems un spriedis..!!runat ir gudri...

2006-07-17 16:52

........: nu jau saksim runat par berniem ja?nu tad ziniem gintam nebija bernu,vina vecaki nesagaidija savus mazbernus,jo viens idiots nemak braukt,jo labs soferis ko tadu nepielautu.

2006-07-17 16:53

???: tak liekaas vienreiz mieraa!Mees pashi neko nevaram vainiigam piespriest!Kaads vispaar ir sakars, ka tur visi bija alkohola reibumaa!Vinja gjimene un daudzi draugi bija Liepaajaa!Cilveeki nav tik stulbi, ka skrietu mashiinaam virsuu, kaut vai tew alkohols ir asiniis!Un katram ir jaapadomaa pirms seezh pie stuures!Te viss jau ir izrunaats un izsecinaats, cik var malt vienu un to pashu!Kaads veel kaut ko piepushkjo!Tieshaam lieciet Gintam mieru, ljaujiet vinjam......

2006-07-17 16:54

kerry: Zna4it sodiit vajag ne tikai shoferi kas notrieca Gintu bet arii visus paareejos kas tur piedaliijaas, lai visi maksaa par to.....domaaju ka pie shii negadiijuma bija vainiigi pilniigi visi gan tie kas staaveeja malaa un priecaajaas gan tie kas citiem par prieku sacentaas!!!!

2006-07-17 16:59

Dixis: Nu nevaru vien sagaidiit, ko spriediis tiesa, jo pirms kaada laika notika liidziiga nelaime ar manu draugu. Tikai vinjsh atradaas mashiinaa, kad sadzeeries shoferis bez tiesibam (vinja draugs) iebrauca graavii un mashiina apmeta kuuleni. Draugs nositaas... Butu jau labi, ja shoferis buutu sanjeemis taisnigu sodu, bet - mammiite sapikjoja mentiem, dakteriem un rezultaata promiles neuzraadiija un vinjam mistiskaa rezultaataa iedeva nosaciito un pats aizpeeraas uz Iriju straadaat.... Ciest nevaru!

2006-07-17 17:01

brālis: Savā, un savas ģimenes vārdā, no visas sirds izsaku līdzjūtību Ginta ģimenei. Arī mūsu ģimenei tā ir milzīga traģēdija... Taču tā nav salīdzināma ar Jūsējo... Piedodiet.Un visiem pārējiem - ļausim tiesai lemt.

2006-07-17 17:06

imis: Labi ka jūs visi te esat tik perfekti un nekad nekļūdaties.Lai jums veicas nodzīvot perfektiem!Gan jau ar;i j;us no;kers un ko tad jūs teiksiet?

2006-07-17 17:08

Imis: Viņš pieļāva divas kļūdas 1.Dzēra brauca pievienojās un 2. bēga prom.

2006-07-17 17:08

atlaide: Tagad jau visi gudri. darīt to, vai šito, sist šofferi utt. bet ko tad nepadomājāt ātrāk, kad laida pie stūres to narkomānu?!?!?!? kur tad jūs visi bijā? Tad jau protams visiem bija vienalga, lai tik brauc....Bet ko tad nu vairs. neviens no mirušajiem viņu neatsauks un varbūt arī pats Gints bija pie vainas, ne tikai šoferis, bet nu tagad "noēdīsim&quo t; šoferi, bet varbūt viņam arī ir tuvi cilvēki, kuriem jūs nodarīsiet pāri sitot šoferi, par to jums nesanāk aizdomāties

2006-07-17 17:09

gacha: Vainīgo noteiks policija nevis komentāros

2006-07-17 17:09

USD: Tie kuri sita to šoferi pēc tam-tie izdarīja lielu kļūdu.

2006-07-17 17:12

atlaide: padomājiet, ja jūs būtu šofera vietā un tagad jūs sistu un ģimene par jums pārdzīvotu, vai cita cilvēka dzīvības dzēšana ko mainītu?!?!?!? Un sēdot cietumā jūs būsiet laimīgi??? labāk atcerieties Gintu un visu to labo, nevis darītu pāri citiem, jo iespējams arī viņam ir tuvinieki un draugi, kas par viņu pārdzīvo tāpat, kā jūs par gintu.....

2006-07-17 17:13

$$$$: kurš par kuru gudrāks.......un šoferis nav narkomāns...

2006-07-17 17:14

atlaide: ok es atvainojos, jo nav pierādīts, ka viņš ir narkomāns, tāpēc vēl jo vairāk, nenosodiet viņu, jo kas zina, varbūt citreiz kāds nosodīs Jūs!!!

2006-07-17 17:17

$$$$: nevis ka nav pierādits,ka viņš ir narkomāns....bet viņš nav un nelieto narkotikas...

2006-07-17 17:18

mees!: cieniet Gintu un beidziet muldeet,laiku vairs uz atpakalju nepagriest!

2006-07-17 17:21

mees!: pareizi!

2006-07-17 17:24

Janka: Mnjaa.. ljoti daudz domu komentaaros...

2006-07-17 17:31

mom: retorisks jautaajums: viens nogalina aiz nolaidiibas (mans pienjeemums), citi vinju apzinaati piekauj liidz naavei....kaada atshkjiriibaa starp abaam puseem??tas kursh bija pie stuures ir maita, taatad arii siteeji ir taadi pashi. ko shaada riiciiba mainiija? pareizi, neko. sods vainiigajam protams, ka jaasanjem, bet lincha tiesa muusu valstii, paldies Dievam nav likumiiga. taatad sods ir jaasanjem abaam vainiigajaam puseem

2006-07-17 17:31

puika to gacha: tev turpmāk zināšanai - policija nekad nenosaka VAINĪGO - tas nav viņu darbs

2006-07-17 17:32

DRG: Bet objektivitātes pamaz! Vieni aizstāv vienu, vieni otru.....! Un tos kas kko no malas saka kā bijis, tos noliek! Policija arī būs no malas un skatīs reālos faktus, ne vis to, ka tas kurš beigts- tas bij balts un pūkains, bet tas kurš pie stūres- vot tas tik tas ļaunuma iemiesojums! Un tie kas saka ka dzēruši cilvēki neskrien mašīnām virsū- muldēšana! Reakcijas laiks samazinās kā vadītājam tā gājējam- gājējs skaidrā prātā daudz ātrāk reaģētu uz idiotu izgāj

2006-07-17 17:33

eena: :( aarkaartiigi zjeel Ginta! laigan ne paaraak labi vinju zinaaju,bet vienu varu teikt droshu-vinjsh bija labs cilveeks!!!! un vienu es nesaprotu-kaapeec labie cilveeki aiziet tik aatri?KAAPEEC?un vispaar kaapeec cilveeki peec visa taa kas notiek uz celjiem nedomaa ar galvu-cik veel man tuviem cilveekiem buus jaaiziet bojaa auto avaarijaas?........

2006-07-17 17:47

zagata: Kaa sauca to vainiigo, kas bija pie stuures?

2006-07-17 17:55

Jahnis: Pārņem šausmas - ārprāts, cik Latvijā daudz nenormālu cilvēku ! Absolūti idiņi ! Ne viens ai8zsaulē, otrs būs cietumā. Tā turpināt !

2006-07-17 17:56

goiko: Skumji, ka mūsu valstī dzīvo tik daudz idioti.....kā var aizstāvēt cilvēku, kurš sava debīlisma dēļ, nogalina otru....Ginta draugus var saprast....

2006-07-17 18:21

es: ne jau tīšām viņš brauca virsū!!

2006-07-17 18:30

aldis: ko juss te visi lohi vinju saucat par narkomanu!!!!! tas pats vainigs ka lien tur kur brauc masinas vajag taccu skatities kur iet vai ne taa!!!!!

2006-07-17 18:36

Pēteris: Ja sita, tad sita- nevis cilvēku, bet slepkavu. ļaunums ir iznīcināms

2006-07-17 18:51

es: es piekrītu aldim.nevajag līst priekšā ja zin ka brauks mašina,cietušais esot bijis dzēris.mēs neviens nezinām kas notiks aiz nākošā stūra,varbūt kādam no jums rīt pat var notikt tāda nelaime,kāda notika,varbūt nejauši jūs kādam uzbrauksiet virsū un tad jūs būsiet visi narkomāni un psihopāti?

2006-07-17 19:25

No malas: Lauku dzērāju izklaides un atbilstoši komentāri. Vai vidēji staistisks Vaiņodes apkārtnes jaunietis vispār kaut ko dara skaidrā prātā?

2006-07-17 19:29

YYYY: Mazu bērnu nevajag iepīt, viņam arī nebūs nekāda labuma no tēva-narkomāna

2006-07-17 19:35

Satriektais: Kaa kaut kas taads vareeja notikt? Tikai ka soferis vainiigs. Blaaviens, tik labu draugu zaudeet, klasesbiedru. Neko sliktu par Gintu pateikt nevareeju, tikai to labaako, to labaako........ DRG.... domaaju ka tavi komentaari, te vismazaak vajadziigi

2006-07-17 19:35

uldis: viņš ir jāiesēdina........ ......

2006-07-17 19:40

nazis: vainode dzivo lohi psihiski nelicvaroti cilveki, bezsmadzenes utt. piemeram ka tas narkomans un vel kas vai tas ka es iesu pa lidlauku iedzeris un man viens kroplis uzbrauks virsu, es ari pie ta busu vainigs jo vins dzera un neredzeja pari pa sturi

2006-07-17 19:40

Satriektais: Lasiitaaj, neko nevar dot, mainiit vai ko citu dariit. Gints mums bija viens un tikai taads kaads vinjs bija, labs, izpaliidziigs .......... Vinja dziiviibas veerts nav nekas

2006-07-17 19:42

a: JA traki

2006-07-17 19:45

A: Vins vai tad narkomans??????????? ????

2006-07-17 19:46

Satriektais: Soferis! Muusu Gintinjs taadas mulkiibas nedariija

2006-07-17 19:59

DRG: Un tava 100% neobjektivitāte ir vajadzīga kādam??? Un kā jau teicu- rīt jau viņu par pedofīlu vai transvestītu saukāsiet??? Paši būtu kaunējušies idioti! Es saprotu, ka ir žēl, bet nevajagjau palikt par stulbeņiem!

2006-07-17 20:03

Satriektais: Ja Tu saprastu, ka ir zzeel, tad tu ta nerakstiitu

2006-07-17 20:05

Agniža: LOl lol lol lol tas kas VAdija masInu GInts TO Wienkarsi nebija pelnijis VInjam bija visa DZive prieksa bet tam LOhAm bija jau jajiet penzija :( :( JO gints bija manas Labakas draudzenes Brala LAbakais DRAugs... :( man lOT ZEl ka vinjs VAirs nau aAR muma KOpa bet SIrdi vinjs BUS vienmer :(((( Ata :( GInt... :( ( :((

2006-07-17 20:06

X men: To nazis - Tu pats esi lohs, jo dragrace sacensibaas piedaliijaas tikai liepajnieki un ari skatitaji visvairaak bija svesinieki.

2006-07-17 20:12

Satriektais: Jja tagad neviens neko ar to lidlauku nedariis, tad laikam nevienam nebuus praats

2006-07-17 20:13

777: ļoti labi zinu ka viņš nav nekāds narkomāns un kā tevs viņš ir ļoti labs,kurš gādā un rūpejas par savu bērnu,bet ko jūs varat par viņu spriest,ja paši viņu personīgi nepazīstat,vienkār ši tajā dienā nepaveicās.

2006-07-17 20:14

Daina: miilie.ko tur vairs tik dikti jums visiem diskuteet.man ir beerni.....es esmu mamma.kaa juutaas Ginta vecaaki?kaa juutas sofera vecaaki?tas ir vaardiem neizsakaami.tas ir sausmiigi.jauniesi-k aapeec jaanotiek tik sausmiigaam lietaam,lai kaads aizdomaatos....apdom aajiet....un sakiet saviem miiliem katru dienu miilus un labus vaardus...

2006-07-17 20:14

Vaiņodniece: nazim- paši seat lohi un dzērāji. Vai tad jūsu braukšanas izrādīšanā piedalās vaiņodnieki? Tur ir tikai pilsētas kungi un dāmas kas ir tā prātu pārdzēruši ka nevar paiet, ret kurš ir ekaidrā. Vai tad šis ir tikai pirmais nelaimes gadijums Vaiņodē sakarā ar dragreisu???

2006-07-17 20:22

es: vai tad bijis veel kaads negadiijums?

2006-07-17 20:26

Nu bļin: Šitas stulbais izdomājums,ka šoferis narkomāns,ka mirušais pilnīgi bez vainas,Ka sists te viens otrs līdz gandrīz nāvei,ka šoferis nevarējis nostāvēt,ka mirušais bijis sadzēries baigi.Da *** nekas no šī nav taisnība...tīrāka is bulšits...šoferis esot paātrinājis strauji ātrumu,cietušais tīri izgājis viņam priekšā...nu kur tādas stulbības var izraut???Tagad te visi sadalījušies pa grupām un safabricē visādas stulbības.Taču beidziet vienreiz di**t.

2006-07-17 20:26

$$$$: jus laikam tik tiešām esat lohi...viņš nav un nebus narkomāns...

2006-07-17 20:33

losiishi..: vinjs nav iszkraajis priekshaa..vnk shoeris galiigakaa komaa uzbrauca vibnjam virsu..juus pat nevarat iedomaaties cik labs draugs vinjsh bija visiem..tas kurst to izdarija nozheelos..par to es galvoju..Gintsnebija vainiigs,to zina visi vinja draugi..ja nezinat tad nerunajat

2006-07-17 20:33

aa: tiewši tā viņš nav nekāds narkomāns un nav arī nekad bijis,domāju ka vainīgas ir abas puses un vēl daži cilvēki kas tur bija

2006-07-17 20:36

222: kā tu zini ka viņš bija komā,tu sēdēji blakus,nē,tad lūsdzu nespried par to ko nezini,izdomāt jau var daudz ko.

2006-07-17 20:53

...: kaa teica USD 'pateicoties" tam/tiem soferis var tik pilnigi droshi attaisnots par begshanu!

2006-07-17 21:00

nu psc: ko var te visi taa ***ies! tas ka tas galantists nesaas kur nevajag ta taisniba un tas nu gan bija nevieta! bet rodas taads jautajums?kaadeelj cilveeki tajaa pusee liida tik tuvu tai starta rindai?cik zinu kas otraa pusee bija ieveeroja droshu attaalumu!nesaku ka gints buutu vainiigs vai arii nevainiigs!beidziet tak sheit diskuteet pilniigi bezjeegaa viens otru no***hot!ljaujiet policijai spriest un veerteet! ljaujiet cilveekam guleet miera!

2006-07-17 21:35

baibux: visi tiesaa spriez nez ko itkaa buutu jau tiesas zaalee!labaak padomaajiet kaa juutas vinju gimenes locekli!te ir tik daudz komentaaru bet liidzjuutiibas kaadas 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!ar kuru galu juus domaajat???izsaku visdzilaako liidzjuutiibu sakaraa ar bojaa gaajushaa jauniesha naavi!pati esmu vinja vecumaa un to iedomaajoties tas viss liekas loti drausmiigi!turieties visi kas bija un buus sirdiis kopaa ar Gintu,tas vinam palidzes un ari jums vins palidzes,tik savadak neka parasti!!

2006-07-17 21:39

milukss: Juus beidziet nosodiit viens otru,un arii aizvainot tas ir noticis un dziive turpinaas.Arii man ir deels vinja vecumaa un puika kurss gaaja bojaa ir vinja draugs taapeec luudzu neaizvainojiet viens otru,ceru kad dziive visu noliks pa plauktinjiem.Ar duureem un lamaasjanos mees vinju nepiecelsim,labaak tureesim vinju miilja pieminja.Ceru kad mani vaardi nevienu neaizvainos.

2006-07-17 21:47

taicis: Liktenis ir liktenis, un tāds ir jebkuram no mums. Līdzjūtība skatītāja radiniekiem...

2006-07-17 22:11

ELK: Visdziļākā līdzjūtība bojā gājušā puiša tuviniekiem un draugiem!Bet, agrāk, vai vēlāk kaut kam līdzīgam bija jānotiek, šāda veida nelegālā pasākumā, kuru organizējot netiek ievēroti viselementārākie drošības pasākumi. Kaut vai, medicīniskā personāla klātbūtne,norobež ota trase, apsardzes darbinieki,utt. Vislielākā atbildība jāuznemas pasākuma organizatoriem,kuri pieļāva iereibuša dalībnieka piedalīšanos. Bez vainas nav arī skatītāji, kuri ar s

2006-07-17 22:12

ELK: avu klātbūtni atbalsta šādus pasākumus.

2006-07-17 22:16

Ginta choms: Ja es tam meerglim tiktu klaat, pats ar savaam rokaam novilktu vinjam aadu paar aciim! Shis mirushais jaunietis bija man ljoti labs draugs, bet kaads piedzeeries extreemo sajuutu baudiitaajs atnjeema vinjam tik daargo dziiviibu, shim puisim bija priekshaa pilniigs un razhiigs muuzhs, bet nee kkam vajadzeeja notikt! Ja tiesa vinju nenotiesaas peec nopelniem, tad noteikti tiks sariikota linchu tiesa, un taas iznaakums nebuuz no labaakajiem! Izsaku liidzjuutiibu Ginta tuviniekiem!

2006-07-17 22:36

...: Ja ja novilktu vina adu un tad tevi tava stulbuma del iesedinatu un vaetu sedet vina vieta un tad kads tavs stulbs draugs vilktu adu kadam citam un atkal sedetu, ldz sedetu visi Gintina draugi un radinieki iznemot Galanta soferi..domajat reali ar smadzenem, par to lems tiesa, un neviens mes nezinam ko kurs domaja taja bridi, ko redzeja utt. laiku atpakal nepagriezt ar to vienkarsi ir jasamierinas,jo ta ir dzive,lai cik tragiska un neparedzama ta but...

2006-07-17 22:37

....: ta var gadities ari ar maniem draugiem..vai ari tu ginta choms kadu kadreiz nobrauksi no maniem draugiem...tad varbut apsitisim visi viens otru lai vairak nekas negaditos un pedejam bus mieriga dzive..neesiet stulbi esat reali..

2006-07-17 22:41

llaunais: ssitaadi ***ee...,siteeji ir redzeeti vinni baigi gudros te teelo,lohi un narkomaani juus visi ***ee...passi esat.un to aadas vilceeju un linccotaaju gribeetos nokkert un paskaldiit to pedinnu vinnss noteikti no laukiem

2006-07-17 23:25

duure: galant shofers veel atrausies...

2006-07-17 23:35

Dragreiss: izskataas ka tas aadas vilceejs pats dabuutu pa zobiem no Kaspara

2006-07-17 23:45

DRG: Viss liepājnieku garā- ir jums kaut mazākās noijēgas cik maksā tāds medicīniskais transports, ugunsdzēsēji, norobežojumi, atļaujas un viss pārējais??? Oki- es uzņemtos to visu organizēt!, bet vai tad jūs teiksiet ka viss ir baigi okey un būsiet tik kuplā skaitā kā līdz šim, kad dalībniekiem dalības maksa, skatītājiem ieejas maksa? Nē tak- lielākā daļa tur nerādīsies un sēdēs liepajniekiem. lv un postos, cik tagad ir stulbi dragreisi- par visu naudu prasa, kas k

2006-07-17 23:46

DRG: Vienam jau ir pizgjec- vēl kādam vajag??? Tagad Kaasiitim, riit armiitim, pairiit....... Vai tieshaam Gintam tik daidz draugu no beernudaarza???

2006-07-17 23:49

DRG: Un tieshaam- esiet reaali! Tipa visi draugi zin ka vinjsh nebija vainīgs! Tātad zin arī tie kas viņu tanī dienā pat redzējuši nebija, kur nu vēl pasākuma laikā! Domājiet auni, ko rakstat! Var jau aizstāvēt, bet visam savas robežas!

2006-07-18 00:08

dragreiseris: dzer ,brauc , pievienojies.....bet nedariet taa ,lai buutu jaaciesh citiem.neredzu nevienu iemeslu lai nevainotu vadiitaaju.Pats esmu piedaliijies gandriiz visos dragos, mani tas aizrauj , esmu noveerojis ,ka tie kam tas tieshaam interesee, ieveero kautkaadas normas un pashu likumus , bet vienmeer atrodas kaads idinjsh kursh grib kautko izraadiit,tjip ...es visiem uzlieku....un tikai deelj taadim kropljiem ciesh vissi paareejie.liidzjut iiba Ginta tuviniekiem .

2006-07-18 00:24

dragreiseris: DZER ,BRAUC, PIEVIENOJIES.....bet nedari taa lai ciestu citi cilveeki.Kaspars Koins gribeeja paraadiit ka ir nenormaali kruts , ka vinjam uz*** visiem nerakstiitajiem graga likumiem ...bet shoreiz izraadiijaas ,ka vinjsh ir sabiedriibas kroplis kursh ir laupiijis Ginta dziiviibu, atnjeemis savai gjimenei viiru ,teevu un pats sagandeejis savu dziivi, un kas pie taa vainiigs ...vai GINTS ???

2006-07-18 00:28

Jā: Cukā sitas ne pajokam uz ceļiem un gandrīz katru dienu. Arī ralijā, kur viss ir organizēts aizgāja bojā cilvēks. Arī citos LEGĀLOS sportos daudzi aizgājuši, arī skatītāji. Tad sanāk ka visi šie sporti jāaizliedz. Tie visi ir nelaimes gadījumi un kam lemts nolīkt, to nenošaus. Liktenis-sliktenis

2006-07-18 01:19

liktenis: Un tagad visi uz brīdi iedomāsimies, ka Gints būtu gājis mirkli ātrāk vai Kaspars būtu braucis tajā vietā vēlāk. Abi tagad būtu kopā ar savām ģimenēm. Neviens no jums PRAVIEŠI tagad šeit netērētu laiku. Visiem atmiņā būtu baigais tusiņš ar iedzeršanu un izrādīšanos. Kur jūs bijāt sestdienas vakarā?! Vieni "draugi", kas pamet savējo piekautu, otri, kas darudzības vārdā gatavi nosist un novilkt ādu. Neko vairs nevar mainīt. NEKO. Skumji.

2006-07-18 01:32

poooh: Domāju ka esam vainīgi mēs visi arī tie kuri uz reiz pēc notikušā bļāva "MŪKAM" Stāvēju pasākuma lejas daļā kur šis gudrītis no paš sākuma piebrauca, Pie stūres sēdēja viņa draugs skaidrā (kuram, ja ir kāda kripatiņa sirdsapziņas jūtas arī vainīgs, vai ne Marek) un protams ka tika lietots alkohols un pēc tam draugs palika malā bet varonis sadzēries aizbrauca . Pēc pirmajām skriešanās sacensībām viņš atgriezās un jutās varens protams tika spolēts un ga

2006-07-18 01:37

poooh: sakritības pēc neuzbrauca virsū man.NU UN TE JAU IESLĒDZAS VISU PARĒJO ATBILDĪBA KAS TUR ATRADĀS KA NEVIENS VIŅU NEAPTURĒJA. VISIEM BIJA JAUTRI UN TE NU IR REZULTĀTS DIEMŽĒL LETĀLS.IZSAKU LĪDZJUTĪBU GINTA TUVINIEKIEM UN DRAUGIEM.

2006-07-18 01:40

:/: ok...neviens neatgriezīs šī cilvēka dzīvi...bet ko Jūs visi te viens otru kritizējat??? Tas kaut ko mainīs??? NEKO! Tapēc labāk vienkārši paklusēsim un turpināsim cienīt Gintu!

2006-07-18 01:48

liktenis: tātad tu poooh tur biji. visu to redzēji. priecājies. un aizmuki. vai tu arī esi darugs? un kā ar tavu sirdsapziņu? varbūt vari savu vārdu nosaukt?

2006-07-18 08:36

Liepājnieks: Tādā mazā pilsētiņā ķā Vaiņodē par tādām sacīkstēm zināja visi,bet pievēra acis,tai skaitā arī policija!

2006-07-18 08:48

lasītājs: To Dixis, vai Tu ar to biji domājis avāriju, kas notika braucot uz kalētiem, kur nositās viens bārtnieks? Pie stūres bija Krists.Gints ir labais baltais pūkainais un pariezais.Ja bija tik pareizs, ko līda uz krūmu pasākumu? Ir pieņemts, ka pa mirušiem sliktu nerunā tikai to labo. Vai izteikt līdzjūtību un liekuļot par to. Man tiešām ir žēl šofera mazais bērniņš.

2006-07-18 08:53

Sparco: Tie lohiņi kas tur taisija linča tiesu var gaqtavoties uz tiesas pavēsti.Šofers saņems savu sodu un linčotāji savu.Tas nu ir 100%Tā tas nepaliks:)

2006-07-18 08:56

Sparco: Visi te baigie draugi uzreiz uzradušies varu derēt ka puse nemaz to Gintu nepazina labākajā gadijumā zināja kā izskatās!

2006-07-18 08:57

vēsture: Tam lidlaukam ir slikta aura, ar man ir sliktas atmiņas, tiesa tas gan bija kādus 10 gadus atpakal. Pēc kāda pasākuma apmeklējuma sajā lidlaukā ari bojā gāja cilvēks un ari autoavārijā(:

2006-07-18 09:45

draugs: ārprāts... beidziet vienreiz te spriedelēt, kurš vainīgs, kurš narkomāns un kurš nē... lai spriež tiesa.un policijai darba netrūks.nav ko te muldēt muldēšanas pēc.saprotamas ir cilvēku dusmas, bet....ir tāds vārds kā liktenis..katram savs....un ne jau mēs zinām, kad mums lemts aiziet no šīs pasaules...stulbi ir tie, kas te visā iejauc šofera ģimeni, nav ko runāt tad tik trin savas mēles.....tie, kas Gintam draugi tie protams aizstāvēs viņu....bet ja ir video

2006-07-18 09:57

vita: es saprotu ka tam dzekam kas bija pie stures ari ir gimene un tuvi cilveki kuriem tagad nav viegli bet lai gan Gintu nepazinu mani tracina tas runas " kas bija dzeris un kas ne, policija visu noskaidros utt"cilveks vairs nav vinu tas neatgriezīs... un sijos laikos tadai taisnai tiesai ticet nevar! jutu lidzi ginta tuvajiem! un vainigajam saku ta: DIEVINS NAV MAZAIS BERNS..... tadas lietas naak atpakal!piedodiet ja kadu aizvainoju bet ja notiek kaut kas tads... nevar nebut sašutis!

2006-07-18 10:10

esse: ļaunumu ar ļaunumu neiznīcināt....atk aartojos, piedodiet

2006-07-18 10:59

ES: Es biju tur, piedalījos. Un redzēju, kā tas notika. Neviens no manas kompānijas nebija dzēris!!! Es domāju, ka viņš tos lūzumus dabuja bēgot, kad viņš triecās trases galā asvalta kanos!!! Var jau būt, ka bišķi viņu piesita. Un domāju, ka taisnīgi. Viņa māsa arī tur bija un visu to redzēja. Kad atbrauca policija, tad konstatēja, ka galantistam nebija pat bremzēšanas ceļa!!! Tad nu spriediet, vai tad tas ir normāli, ka atpakaļ brauc ar tādu ātrumu!!!Izsaku visdzi

2006-07-18 11:12

DR: Tā ir,kad pamuļķīši,plāt

2006-07-18 11:34

lasītājs to Dixis: krists bijs izlutināts memes dēliņš un iedomīgs kā pāvs.Visu varenais.

2006-07-18 11:49

Melais: Nerakstits vai rakstits likums bet nevienu no vinjiemes neieverowu kad satikwu autovadiitaju un nemiiz tiesaajebkuragadijum aaes ieradiiwos...

2006-07-18 12:17

Objektivais: pilnigi beztolkaa shitaas diskusijas! labak ejiet pukjes nolieciet nevis tupiet internetaa unbrauciet viens otram virsuu!

2006-07-18 13:03

llaunais: DR ko tu te muldi teetuka auto, varbuut tu veel esi pamperos staigaajoss turies pie sava teetuka.atradies te nazis

2006-07-18 13:08

llaunais: oi ku juus visi gudri esat nez ko juus lienat uz taadiem pasaakumiem ja reiz tik pareizi esat,passiem skatiitaajiem arii vajag mazaak dzert un tad gudri diskuteet. LOSSI!

2006-07-18 13:27

DR: llaunais,ko nu es)))... tu jau tas lielais nazis.droši vien rallijā ar piedalies,kaut vai amatieru.)))

2006-07-18 13:41

atbildam DR: "Tā ir,kad pamuļķīši,plāt

2006-07-18 13:49

nelien: dragreisam nav ne vainas. Labāk iztrakoties lidlaukā nevis dauzīties pa pilsētas ielām kaut vai ar mammas kadetu. Šitais bija gaužām riebīgs gadījums no kura vajadzētu mācīties nevis te meklēt vainīgos un nosodīt tos, kam patīk ātri braukt.

2006-07-18 14:36

ha,,,,,,,,,,,,,: Liepājnieki!Cik gan daži no jums var būt primitīvi savā domāšanā!Taisn

2006-07-18 14:37

ir skumji...: tas viss ir sāpīgi un skumji...žēl notikušā, bet to nu vairs neviens no atmiņas neidzēsīs.. ;(;(;( novēlu izturību Ginta paziņām, vecākiem, radiniekiem, īpašs atbalsts Ginta māsai.. ;(;(;(;(

2006-07-18 16:35

no Vainjodes: tizlais Nazi! nevajag d**** to ko nezini. Pati esmu no Vainjodes, un neuzskatu ka esmu psihopaate, neliidzsvarota utt.. kaa arii Vainjodes iedziivotaaji!!!!!!! ! tev laikam no visiem shiem komiem praats d**** tik taalu iebraucis, ka liksi vainu tagad veel Vainjodei un taas iedziivotaajiem!!! loh!!

2006-07-18 16:37

no Vainjodes: jaa, uz lidlauka ir bijushi diezgan daudz negadiijumu... pat ljoti, kad taa saak domaat... :/

2006-07-18 16:47

trakajam: mēs grobiņnieki,jūs liepājnieki,mēs jums tā un jūs mums šitā--tava runa bēbīšu līmenī,LOHS

2006-07-18 18:54

trakais: lohs ir tavai maatei deels.EZELI

2006-07-18 19:02

jā: Nu nenotiek tik bieži tādi gadījumi tais nelegālās gonkās, arī rallijā nesen viens nositās, a ko darīt. Tad jau tas rallis ar jaaizliedz. Nelaimes gadījums, liktenis...

2006-07-18 19:04

kāds no malas: šī visa traģēdija nebūtu notikusi, ja viss būtu normāli noorganizēts- kā ir bijis daudzās reizēs- trase no skatītājiem būtu norobežota ar lentēm un būtu cilvēki, kas skatās un runā ar tiem, kas taisa sūdus. šoreiz tā visa nebija, tādēļ arī daudziem nācās noskatīties uz traģēdiju. šoferis protams ir mudaks, jo pūlī nesties ar tādu ātrumu nevar un paldies dievam, ka neaizķēra blakus stāvošās mašīnas. Būtu aizķēris tās, būtu sanākusi īsta asinspir

2006-07-18 19:08

Jā: Arī autokrosā vairākus gadus atpakaļ auto iebrauca cilvēku pūlī, arī rallijā šad tad trāpa aiz lentām, arī dzipu sacīkstēs kād aizgāja bojā, jo no dzipa, kurš vilka citu atrāvās duga un ielidoja pūlī. Kam lemts noslīkt to nenošaus. Nu nepaveicās abiem un viss. Protams žēl....

2006-07-18 19:13

kāds no malas: Otra taisnība ir tā, ka skatītāji paši nav bijuši uzmanīgi. Tur bija arī citas mašīnas kuras atpakaļ nāca lielā atrumā gar skatītājiem- vienīgais tas, ka Galanta vadītājam sanāca sūdi. Tā būs mācība arī citiem šoferiem- cilvēks nav konstruktors- apakaļ sastelēt nesanāks. A šoferim es novēlu katru nakti savos murgos redzēt savu "varoņdarbu&qu ot; un ceru, ka neko vairāk par riteņa tiesībām viņš vairs neredzēs

2006-07-18 19:20

kāds no malas: Gints arī bija mans draugs un es to visu redzēju no A līdz Z, bet es nevienu tiesāt negribu, lai to dara tiesa. Protams ginta vecākiem būs grūti, bet taisnība ir tā, ka neviens no tā nav pasargāts. Ginta vietā varēju tik pat labi būt arī es vai kāds cits

2006-07-18 20:04

:(: Vai tomeer dalj avainas nav jaauznjemas arii policijai, kurai vajag ruupeeties, lai shaadi nelegaali dragreisi nenotiktu?? Bet ko taja alaikaa dara vinji???.....

2006-07-18 20:54

anna: tad jaaprasa ko tad bojaa gaajushaa puisha draugi to soferi sita,buutu nodevusi policijai,savaa zinjaa vinjiem ar nebija tiesiibu taissit linc ties

2006-07-18 21:38

.: labrīt,anna!

2006-07-18 22:39

losiishi..: narkomaan!tu varbuut rullee..tikai pa shuudu chupas visdu..ja vinjs apjeegtu ko vinjs izdariija.Ginta beerees zaarku pat netasiis valjaa..un kapeec??tikai tapee ka vienc piedzeeries ***kas pat nemaak brauk ar mashiinu notrieca draugu.kuru miileejaam mees visi.ja nemaaki braukt tad pat nevajadzeeja sedeet pie stuuresun iisteniiba nav veerts striideeties..Gints vair nebuus dziivs..izsaku vis dziljaako liidzjuutiibu visiem Ginta tuviniekiem,un visiem kas vinju pazina..lai tev viegla

2006-07-18 22:40

losiishi..: lai tev vieglas smiltis...un es zinu ka tu mus visus sargaasi no aukshas

2006-07-18 22:49

mees!: vismaz kaads kautko jeedziigu pateica!tas vis ir stulbi ko jus te esat sarakstiijusi!Gintu vairs atpakal neatgriest,bet muusu sirdiis vinss vienmeer paliks,un beidziet rakstiit mulkjiibas un laujiet Ginciitim mieriigi duseet!mees visi vinju miilam un ciesam,taapeec liecieties tacu mieraa!

2006-07-18 23:08

es stāvēju malā pie mašīn: Dragreis nelegāls un neorganizēts!Kur juus miiliishi pashi staaveejaat kaa taadas aitas?Lidlauka vidū kur drāzās visi tie atsaldētie,kāpēc nevarēja stāvēt malā katrs pie tā braucamā ar kuru atbrauca?Jālien,jā lūr,jābāž savs šmaulis tīšam gandrīz zem mašīnām,tagad kad notiek šāda prātam neaptverama traģēdija,visi lielie linčotāji!Tur tak liela daļā skrēja kā debīli atpakaļ un rāva uz roceni uz riņķi,vienam nepaveicās!!!Vainī go notiesās noteikti,bet pa

2006-07-19 09:20

sirds žņaudzas sāpēs: Sirds žņaudzas sāpēs iedomājoties, kā sāp mīļajiem tuvajiem palicējiem - vecākiem, māsai, radiņiem un draugiem, visiem, kas pazina un mīlēja Gintu Karuli. Es viņu nepazinu, bet redzot viņa fotogrāfijas, acis un skatiens visu pasaka priekšā - Viņš Gints patiešām bija Mīļš un Sirsnīgs cilvēks. Neviens mēs neesam bez grēkiem, gan jau arī Gintam ir bijuši savi niķi un stiķi, bet labie darbi un vārdi, smaids un atbalsts vienmēr visu atspēko. Es ļoti pārdzīvoju

2006-07-19 09:24

sirds žņaudzas sāpēs: jaunu cilvēku nāvi. Tas ir tik nežēlīgi!!! No sirds novēlu izturību visiem, kas viņu mīlēja!!!Bet Kaspara lielākais sods būs viņa sirdsapziņa - ticiet man!!!

2006-07-19 09:50

AFORS: Ir vēl viena lieta-tie kuri sita galantistu var tikt tiesāti un iespēja ka tā notiks ir 90%,un par šādu lietu var saņemt līdz pieciem gadiem cietumsoda.Latvij

2006-07-19 09:51

AFORS: Atcero s,ka kaut kādā 1996.gadā viens alko reibumā notrieca divus gājējus uz ceļa(abi beigti sadragāti),bet saņēma tikai 3 vai 4 gadus.

2006-07-19 12:32

losiishi..: man pajaat ka vinjam ir mazs beerns..moshk gintam vareeja buur ljoti daudz beernu..un kad tas shoferis brauca..kapee tad vinjs nedomaaja pa savu beernu???vinjs laikam domaa ar ***u nevis ar galvu...kaut sirds apzinja vinju mocitu liidz vinja naaves stundai..es vinju ienist...nabaga .....,vinjas dz dienaa aoglabaas Gintu..vinja to napaardziivos..un vis tapee ka kaac drapes salietojies narkomaans nemaak braukt ar mashiinu

2006-07-19 12:46

Mad: Kāds narkomāns? Člis bija galīgā cukā kā daudzi no jums tur! Viekārši nebija kas viņu atur no sēšanās pie stūres-par to paldies tiem draugiem kas aizbrauca uz dragu kopā ar viņu!

2006-07-19 13:14

:):): Isteniba ko tur spriest pa gintu viens laucinieks mazak pasaule:):):)Vaiņod nieki vel ari dabusa pa pieri kas ginta puse stav jo viņi ir visi laucinieki un nuģi:)

2006-07-19 13:50

mth: tad vinsh taas kaajas un rokas salauza pats iebraucot lidlauka betona malaa vai vinjam tie linchotaaji paliidzeeja salauzt?

2006-07-19 16:10

:): vIŅŠ NO LINČOTAJIEM MUKA:)

2006-07-19 16:10

trakais: visiem Ginta aizstaavjiem jaabrauc uz Riigu piedaliities-geju un lesbiessu-gaajienaa tur juus kretiini vieniigi iedereetos,pedinnu bars.

2006-07-19 17:57

Sirds sāp: aiztaisies, ja neko nejēdz tad stavi klusu... :/ padomā ko runā.. iedomājies sewi wiņa nabaga cilvēka, nevainiga cilvēka vietā... man patiešām žēl..;(

2006-07-19 20:30

trakais: ko ta lien kur nevajag staavi pie massiinasun luuri nee,bet jaabaazz savu purnu tur kur suns savu galu nebaaz.lielie spriedeeji tagad vainiigo meklee.MUDAKI

2006-07-20 03:57

KRISTINE/liepaja: tagda tie kas dom ka Gints ir vinigs-iedomjieties, es piedzerusies,iekapju masina,nevienm nemnot sajku tri brukt un mala stav kads jusu draugs,vnk stav,nekur neiiet,un braucu,mn prieksa divs masinas,tad izbraucu caur vinjam un tad tas jusu draugs,un es vinjm uzbraucu......UN KO JUS VAINOTU???????savu draugu mirušo,vai savu draugu slepkavu kuru neviens nepiespieda kapt taja masina un trukties kadam virsu...UN GINTS NEKUR NEGAJA VINS STAVEJA MALA,UN DRAGREISS BIJA BEIDZIES,TIK TAS TRAKOJA;((((((((

2006-07-20 04:05

KRISTINE/liepaja: Ak dies,TRAKAIS,tu gan mili izsakiesd!!!es tev nekd nenovelu li ar kadu tavu draugu vai tuvinieku ta notiek.....kautgan deretu,bet tas tavs tuvinieks nav vainigs ka tu esi nejega...ues vel domaju palasit normalu cilveku skumjas,bet se tev,te tiklielaka dala idioti zin ka lamaties,BEIDZIET TAKlabs cilveks ir miris,bet jums ka tik palamaties,tad ejiet uz 118 catu un lamajieties tur,nevis seit,kur tas tiktiesam nesmuki izskatas.....un pat nesprotu kada jega no sitas jusu lamasanas,domajiet,k a kada

2006-07-20 04:08

KRISTINE/liepaja: tiesa njems un lasis sos jusu bernu tekstinjus!!!??? galigi traki jus visi esat!pat nevar Ginta dēļ pastavet klusu...un labak atbalstit Ginta ģimeni saja grutaja bridi....:(((( kauns par jums...

2006-07-21 15:44

....: Labāk nosodiet šofera draugus - Ainaru un Mareku, kuri ļāva savam draugam dzērumā sēsties pie stūres.Viņiem ta ka arī vajadzētu atbildēt par to...jo pēc visa negadījuma viņi aizlaidās, pat savam draugam nepalīdzēja...tād i ir tie pudeļu brāļi...

2006-07-22 18:19

Policists: Visus shofera aizstavjus es varu apgaismot! vinsh jutas pavisam labi Liepajas centralaja slimnica. resns kuilis (bijushais policists), apkaries ar zelta kedem, lasa krutus zurnalus un ar draugiem smejas, starpcitu vinam nekas nekaish, tikai paris zilumu. par sirdsapzinu varat aizmirst, tada vinam nav. un vel no kura laika ir dzirdets ka viens cilveks var uztaisit linca tiesu, vins pats pamuka neviens vinu nebutu nositis...

2006-07-22 18:25

Policists: Trakais - izskatas ka tev ari veseliba par daudz, varbut mes varam satikties un tu man uz aci varetu pateikt visas savas pretenzijas par Gintu????

2006-07-23 20:09

rrr: dfghj

2006-07-24 17:35

VvV: Nazis - tu pats esi nelidzsvarots, psihiski slims lohs. neviens vainjodnieks nepiedaliijaas dragreisaa. piedaliijaas tikai sveshinieki.Paties aam zeel notikusaa.

2006-07-25 21:07

trakais: policist-tu noteikti esi milcim līdzīgs.to zelta ķēdi iebāz sev vinā vietā

2006-07-30 16:58

fuck: nu policist tu tur baigi gudrais izliecies

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Šobrīd aktuāli

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par digitālā satura pakalpojuma liepajniekiem plus abonementa pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: info@liepajniekiem.lv), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI.  PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. a) PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNES maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. b) Liepajniekiem plus ir maksasdigitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus” , un kura abonementu PIRCĒJS  ir tiesīgs iegādāties, turpmāk tekstā – PAKALPOJUMS,
  3. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

 PAKALPOJUMA abonements ir fiksēta termiņa – 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par  cenu  – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi). PAKALPOJUMA abonementa maksā ietverts pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 21% apmērā. PAKALPOJUMA abonementa cenu KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā . KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. 

  1. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu, un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Šī Līguma ietvaros KV sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

 Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

 LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

 Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Seko mums

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz