Karostas tilta balstā ieskrējušā kuģa stūres iekārta bija izdilusi
0
Karostas tilta balstā ieskrējušā tankkuģa “Anna” stūres iekārta bija izdilusi, konstatēts kuģa pārbaudē, ziņo LETA. Kuģa stūres iekārtas gultnis bija izdilis un darbojies nepareizi ar ārējo malu. Tas arī varēja būt iemesls, kāpēc kuģis nepakļāvās stūrei, sacīja Raits. Kuģis novietots remontā kuģu būvniecības rūpnīcā “Tosmare”. Rūpnīcas vadība prognozē, ka kuģa remontam būs nepieciešama vismaz nedēļa.
Liepājas ostas pārvaldnieks Aivars Boja aģentūru LETA informēja, ka joprojām notiek sarunas par garantijām, kas nepieciešamas, lai vēlāk no avārijā vainīgās puses varētu piedzīt zaudējumus.
Kā sacīja Boja, ja garantiju vēl nebūs, bet kuģis būs saremontēts un gatavs iziešanai jūrā, par tā arestu būs jālemj Kurzemes apgabaltiesai.
Jau ziņots, ka 12.jūlijā Liepājas ostā, Karostas kanālā, ar Gruzijas karogu peldošais tankkuģis “Anna” ieskrēja vēsturiskā Kalpaka tilta Ziemeļu daļā un to sadragāja.
Jūlija beigās bija plānota plaša tilta rekonstrukcija. Remonta laikā bija paredzēts atjaunot visas konstrukcijas, krasta un kanāla balstus, piebrauktuves un citus tilta elementus. Tagad rekonstrukcija uz laiku atlikta.
Normunds Kārkls,
LETA
4 komentāri
OTO: Vajadzētu vismaz zināt uzņēmuma pareizo nosaukumu- "Toasmares kuģubūvētava" ;.
Znatoks: Nu un tad ka ar ārējo malu?????
krā: Tāpat jau arī par pārvaldnieku nezin- kas vietnieks, kas nē.
specs: da pālī visi viņi tur bija!
Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.
Uzmanību!Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.