Sestdiena, 29. februāris

Pie “Kurzemes” tramvajs saskrienas ar automašīnu “Opel”

Pie “Kurzemes” tramvajs saskrienas ar automašīnu “Opel”
Foto: lasītājs
18.10.2019 13:39

liepajniekiem.lv

Piektdien, 18.oktobrī, ap pulksten 13 pie tirdzniecības nama “Kurzeme” – Lielās un Graudu ielas krustojumā noticis ceļu satiksmes negadījums, kurā automašīna “Opel” saskrējusies ar tramvaju. Cietušie negadījumā nav.

Notikuma vietā joprojām strādā policija, taču pēc mūsu rīcībā esošās informācijas, iespējams, sadursme notikusi, jo kāds no vadītājiem šķērsojis krustojumu pie luksofora sarkanās gaismas.

Foto galerija




32 komentāri

2019-10-18 14:09

nīcenieks: Tad visas novērošanas kameras, pilsētas centrā, ir butaforijas!?!?

2019-10-18 14:29

kameras cilvēkam: kameras darbojas, var lūrēt online, cik tur tā darba -patīt filmu atpakaļ.

2019-10-18 14:32

aham.: Tramvajam jādod priekšroka... bet patiesībā neviens tramvaju neievēro. :D

2019-10-18 14:43

nīcenieks: Gājējiem zaļš. Tramvajam zaļš! Opelis nespēja iespraukties starp abiem! Labāk bleķi,nevis līķi!!!!!!!!!!!!

2019-10-18 14:53

Es: Smieties vai raudāt? Kas būs ar jaunajiem zemās grīdas tramvajiem, ja mūsu pilsētā (vai tomēr laukos?) nesaprot CSN un neprot braukt? Varbūt, pasteidzāmies ar teritoriālo reformu, atstājot Liepāju kā republikas pilsētu....

2019-10-18 15:05

UzPriekšu: Kad atjaunos mirgojošo zaļo signālu?! Pat ja kāds iebrauca "pie sarkanā" (gan jau pie zaļā vai dzeltenā)! Tramvajs nevar momentā nobremzēt!

2019-10-18 15:18

Hmm.: Man vienreiz sanāca, ka es gribēju braukt pie drogas pāri sliedēm, bet spogulī konstatēju, ka brauc tramvajs. Protams es gaidīju, lai aizbrauc tramvajs un tad braukt. Bet tie kas stāv aiz manis neganti pīpināja lai es braucu fiksi pāri. Var jau gadīties tā, ka viens dullais pīpina un re kur rezultāts. Gandrīz nākošreiz jāizsauc policiju, lai pīpinātājus sodītu. Ir jāzin robeža uz ielas.

2019-10-18 15:21

suslis: Opēlitim pie stūres nav bijusi kādā bāba gadījumā???

2019-10-18 15:48

Diezgan bieži: Šinī krustujumā taisni braucošie no tilta puses līdz pēdējam cenšas paspēt, tāpēc brauc pie dzeltenā signāla....un pie sarkanā citreiz arī, un tie, kas pa kreisi grib griezties un jau stāv krustojumā ir tiesības pabeigt manevru, bet nākas to darīt pie jau sarkanā signāla.Iespējams arī tramvaja vadītāja nezināja, ka jāļauj pabeigt uzsāktais manevrs krustojumā esošiem transportlīdzekļiem pirms sākt braukt

2019-10-18 15:57

zvanins: ir t.s. "lapu laiks". un saja laika braukt ar tramvaju ir apm. tas pats, kas ar masinu pa ledu - nevar ne normali uzsakt kustibu, ne nobremzet. ipasi to vajadzetu nemt vera gajejiem. tramvajs ar pasazieriem sver tuvu pie 20 tonnam, ja kas ;)

2019-10-18 15:59

Opā: Vai tad tai tramvajvecenei bremzes nebija? Tur taču pa lielu gabalu var redzēt, ka kādam ir jāpaspēj pabeigt kreiso pagriezienu, jeb Puks ņem darbā arī tādus bez smadzenēm?

2019-10-18 16:28

Oļā: Tramvajvecenēm galvenais ir zvaniņš. Bremzes ir lai pieturā apstātos.

2019-10-18 16:43

Jōcīts: Biju klāt, kad policists jautāja tramvajniecei, kas un kā notika. Un zināt, ko tramvajniece, saķerdama galvu, atbildēja? Es neko neatceros! Retorisks jautājums: kā neadekvātam cilvēciņam var uzticēt pārvadāt pasažierus, un vai Tramvaju pārvaldē visi tādi?

2019-10-18 17:09

Vietĕjais: Bet Puks tak pats traķenē rukā,a ko tad brīnīties,kāds pats tādi padotie tipa tremuļa vadītāji

2019-10-18 17:42

nja: Tur taču kaklu var izmežģīt. ūliha un klaipēdas ielas krustojums ,vispār sviests,salikuši tās rores aplokam un mocies nabags kā gribi.Vispār kautkas nav lāgā .

2019-10-18 17:47

rakaris :): nu ūliha un klaipēdas ielas projektētāji vispār ir garīgi slimi , šitā sadirst krustojumu ir jāmāk !!!!!!

2019-10-18 17:57

Es: Krustojumiem nav ne vainas. Nepieciešams maxliet vairāk braukšanas pieredze.

2019-10-18 18:00

Hey: "sadursme notikusi, jo kāds no vadītājiem šķērsojis krustojumu pie luksofora sarkanās gaismas."
Kā tas ir? Abi uz vienas paralēles - ja kāds no abiem brauca pie sarkanā, tad jau tramvajs vainīgs, bet opelis tikai pabeidza iesākto manevru, kā tas pēc likuma ir pareizi.

2019-10-18 18:41

serde: opeli stūrēja sieviete, aizmugurē sēdēja skolnieks. jocīgi gan griezusi!- vai gribēja uzbraukt uz ietves?

2019-10-18 19:19

Baaba: Eh ko lai saka visādi braucēji sēž pie stūres un pēdējā laika paliek aizvien briesmīgāk , biezie mauc ka grib un kur grib , vienreiz viena baba man pa vienvirziena ielu brauc no sānā virsu labi ka pagriezu galvu uz abām pusēm savādāk ....

2019-10-18 22:51

Alise Kūpere: Liela daļa negadījumu Liepājā ir tik absurdi! Tie notiek tāpēc, ka kāds neskatās, ko dara, spaida telefonu vai klaji pārkāpj noteikumus. Tik tupi šoferi tiek pamaniti katru dienu

2019-10-19 07:37

mjaaa: Bāba pie stūres ir tas pats, kas mērkaķis ar granātu.....

2019-10-19 09:40

Oz: Ne zaļais, ne dzeltenais mirgojošais vairs neeksistē. Tā procentuāli vairāk autovadītāju uzraujās uz sarkanā. It sevišķi ja krustojums ir plats. Nauda, nauda un vēlreiz nauda nāk griezdamās policijas labklājībai. Lepnās netrafarētās automašīnās un tt.

2019-10-19 12:06

Aizstāve: Redzēju notikušo ! Kauns tam , kurš apvaino vadītāju par neatcerēšanos! Viņa tik ļoti pārdzīvoja ! ! ! Bet....auto vadītājiem gan vajadzētu stingrāku kontroli, jo pie XLSalas Klaipēdas ielā katrā braucienā redzu, kā nesas pāri sliedēm pēdējā sekundē, bet....tramvaja vad. strauji bremzē

2019-10-19 13:04

to: Kur problēma?! Tādos līdzīgos krustojumos tramvajiem atvēlēt atsevišķu laiku šķēršošanai, tagad sadalīt un izskaitļot nav nekādas problēmas, bez liekiem sastrēgumiem, ja vien ir tik gribēšana. Vajag vairāk domāt ar galvām, smadzeņot, bet nevis plānot kā no sodiem budžetu lāpīt!

2019-10-19 17:40

Vēroju katru dienu,kā: jaunās tramvajnieces reisā acis nodūrušas lūr telefonā,bet pa logu var vērot,kā katrs otrais auto vadītājs runā pa telefonu,tramvaju bieži ignorē,auto,pat dažreiz autobusi pie sarkanā šķērso krustojumus.Tā līdz nelaimei viens solis.........

2019-10-19 21:09

Liene89: Atkal tie debīlie tramvajnieki

2019-10-20 09:57

fakts: Pilns komentu ar kārtējo debīliķu plejādi!!!
Tramvajam ir n-tākās tonnas, tas tam nav riepu, tātad arī tā saķeres koeficients un nobremžešanas acumirklī iespējas ir ievērojami mazākas. Tas, ka Liepājā lielākā daļa autovadītājus slimo ar risku pēdējā momentā paspēt izbraukt, nerēkināšanos ar citiem satiksmes dalibniekiem arī ir sen zināms fakts. Tamdēl arī šāds rezultāts.
Krustojumā ir jābūt kamerām, tamdēl lai arī policija nodarbojas ar savu darbu, pārējai vankšķēšanai šeit nav nekādas nozīmes...

2019-10-20 11:12

Faktelim: Nu tad cik tonnas ir tramvajam, un kāds ir bremzējošās virmsas laukums tam tramvajam?
RUNĀ! TUKŠPĻŪTI!

2019-10-20 11:45

Liepājniece: Nu nevajag viss, viss ko dzirdu, bābas neprot braukt utt. Neteikšu, ka daži labi vīriešu pastāvēji brauktu labāk..( Nenoliedzot, ka vīrieši ir labāki šoferi par sievietēm)
Cik reizes nav sagadījies, ka vīriešu pārstāvji brauc pārāk pārgalvīgi, kā rezultātā rodas visādas nevēlamas situācijas .. Bet pati situācija, uz Liepājas ielām ir vienkārši briesmīga, par pagrieziena rādītāju slēdžiem daži vispār neko nezina, un padzivojušie večuki brauc kā krieva laikos.. brīžam tiešām šķiet, ka tiesības var tā vienkārši dabūtu, bez piepūles..

2019-10-28 21:34

Arno: piekrītu mjā pluss ir tas ka viņas tiek izslēgtas no aprites uz laiku un tas ir ļoti labi!!

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Sadarbībā ar

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Aizmirsu paroli