Raiņa ielā tvarsta agresīvos autovadītājus
29. novembrī Liepājā, Raiņa ielā, uzsākti trīs procesi administratīvā pārkāpuma lietās par agresīvu braukšanu.

"Kurzemes Vārds"
Automašīnu “Opel”, “KIA” un “Ford” vadītāji, veicot stāvoša transportlīdzekļu (autobusu) apbraukšanas manevru, šķērsoja ceļa horizontālo apzīmējumu “balta nepārtraukta līnija”, neievēroja ceļa zīmes “braukšanas virzieni joslās”, kā arī šķērsoja horizontālo apzīmējumu “drošības saliņa”, tādējādi izdarot vairākus rupjus ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumus.
32 komentāri
Ratiņu iela: Tā ir ikdiena uz Rainenes
Aaa: Nu tad beidzot šim marasmam sāk pievērst uzmanību.
SeskisU: pilni laimei daļu brauktuves vajadzētu atvēlēt veloceliņam.
Alā: Tā tikai banānu republikā var uztaisīt, ka apstājoties autobusam, ir jāstāv visai Raiņa ielai. Vieta kur satiksmes organizētāji ir pelnījuši sarkanos diplomus un 4 neļķes!
B: Beidzot! Apnikuši tie agresīvie!
trulums: Agresivi ir tie pamulki kas to visu izdomajuŝi ka viena êrma del jastav visiem
jā: nezināju ,ka šāds pārkāpums skaitās rupjš
braucējs: Beidzot VP pieķērās šim posmam. Katru dienu tur tāda problēma.
Un nē, tādā vietā starp 2 luksoforiem satiksme netiek būtiski kavēta. Un nē, autobusā krietni vairāk kā viens cilvēks.
Un jā, šķērsot nepārtraukto līniju, iebraukt pretējā braukšanas joslā, braukt pāri "saliņai" un atpakaļ savā joslā ir agresīva braukšana un rupjš CSN pārkāpums.
Nīcas čomi: PALDIES CEĻU POLICIJAI ! Visu cieņu Jums ! Agresīvie braucēji un braucējas ir ļoti bargi jāsoda. Izbraucot 3-4 stundas pa Liepāju, saskaitījām 57 CSN pārkāpumus.
Fēcis: Nīcas čomiem - Nu ja Nīcā uzkrāsotu baltās nepārtrauktās piemēram pie Audas veikal-kafejnīc-krog-diskotēkas un pie ambulances noliktu pieturu - gan jau Jūs arī "rupji" pārkāptu apbraucot busu... Piekrītu tiem, kas šeit raksta, ka Raiņa ielas projektētājiem vajadzētu diplomus izsniegt par stulbumu.
Zinātnieks: Es velkos uz 30 visā pilsētā. Un man pilnīgi POHUJ!
Malači pārkāpēji: Aplausi nepārtrauktās līnijas idejas autoram un tiem kas caur pilsētu brauc uz 30km/h. Jums jāsēž mājās, draugi.
Sas: Projektētāju jāvirza uz gada liepājnieka balvu.
44!: šitos lopus vajag ķert ne tikai uz Raiņa ielas , viņi agresīvi vālē pa visām ielām , vienīgi Raiņa ielu pēc bērna sabraukšanas pataisīja par labirintu un tur labi ķeras.
...: Kā, tad neviens bmw nav iesaistīts, būtu vismaz, ko nodirst...
Izrādās, ka arī citu marku autovadītāji ir agresīvi...
Kāds pārsteigums!
...: Vieta tiešām debīla...
Nevarēja iztikt bez tām baltajām nepārtrauktajām , lai nav jāgaida,kamēr autobuss dara savu darbu...
Rucavas dzirnavnieks: Rucava arī visādas līnijas sazīmētas ,bet vai tur kāds skatās ,protams ka nē.Bet par tādu līniju šķērsošanu tiešām nebūtu prāts sodīt .Visticamāk policisti izdomāja naudiņu vieglā ceļā nopelnīt.
Nīcas čomi: Rucavas dzirnavniekam: bliez pa Rucavu, kamēr biksēs slapjš paliks, ne līnijas, acis aizmiglotas, tāpat aizvālēsi uz mājām.
tusene: Vakar vakarā ap 21:15 brauca vilciens... un stāv;eja musari.. viens aprgiezās pāri līnijai...neko neteica... tālāk virzoties uz centru..viens pāri saliņai laida..uz ko viņi arī neko neteica... :D
uhhu: to ... : BMW nav iesaistīts, jo nervar finansiāli atļauties sev vispār braukt. Jālej eļļa un jāmeklē iekš fejsbuka un šrotē lietotas detaļas. Un jā "check engine" :D
....: tupu cilvēku izveidota satiksmes kustība
Nīcas čomi: to tusene _ ja, kas, kā Jūs rakstat musari, vai varat pamatot Jūsu izteikumu ?
N. labais: Driz būs ziema un bālās linijas nebūs!
Zilbe: Pagrieziena ne rādītāji, priekšā izslīdēji utt. Tāda ir auto kultūra lv un Liepājā
aste: Vai kāds var uzrakstīt pamatojumu tai saliņai un tām līnijām? Es varu - maksimāli kavēt satiksmi.
arī interesanti..: interesanti,ka riteņbraucējs izbrauc priekšā municipālauto,tas nereaģē VISPĀR!tumšs braucējs,kas pa Brīvības ielu gonkoja kā negudrs,apbrauca sabiedrisko,pēc tam iejoņoja gājēju celiņā,tad iejoņoja Esperanto,Brīvības krustojumā tieši uz gājēju pārejas pirms mūsu auto!Pēdējai laiks iegādāties videoreģistratoru!
Pamatojums saliņai: Tad brauc ar rokas drezīnu, ja kas nepatīk!
36 gadi pie stūres: :
Esmu prātīgs un apzinīgs braucējs, taču tajā vietā pie autobusa pieturas arī es dažreiz apbraucu autobusu pāri nepārtrauktajai līnijai. Protams, ja nenāk pretī cits auto. Zinu, ka tas ir pret noteikumiem, bet vai uzlikt autobusa pieturu vietā tik tuvu krustojumam, kur ir kreisā nogriešanās josla - vai tas nav idiotisms? Kurš plānprātiņš to ir projektējis, vai tiešām nepietika prāta to pieturu uztaisīt pārdesmit metru uz pārbrauktuves pusi, lai pietiktu vietas 2 joslām, kur varētu mierīgi apbraukt stāvošos autobusus???
....: projektētāju vajag iebetonēt turpat uz ielas, lai katru dienu skatās uz to briesmoni, kuru viņs ir izveidojis. Tas pats notiek arī pie CTB kantora, visur šauras ieliņas autobuss velkās 30-40km/h, pēc tam nobremzē uz 1minūti sastājās 10mašīnu rinda, brauc tālāk, nobremzē, atkāl 10 mašīnu rinda un pēc tam brīnās, kad velkās 50 mašīnas aiz 1 autobusa un cilvēki sāk psihot, ka nevar nokļūt uz noteiktu vietu laikā.
zigis: Projektēts tiešām infantili. Šis sods "maksā" 6 soda punktus!
Jaunliepāja: Tas pats idiotisms ir Jaunās ostmalas un Brīvības ielu krustojumā! Kāda mārutka pēc tur ir vajadzīgs izkrāsots ,,bogens''- braucot pa Jauno ostmalu, virzienā uz Rīgas ielu. Ko tas dod satiksmes drošībai? Nu nesaprotu! Esmu izbraucis pusi Eiropas, bet reti gadās sastapties, ar ne visai gudru, cilvēku izpausmēm uz ceļa braucamās daļas! Ir A,B, C, D kategorijas! Kāds varētu man muļķim paskaidrot kāpēc tieši tā. Varbūt lai jaunie autovadītāji iemācītos manevrēt. Cita izskaidrojuma es neredzu. Kaut kur ,kaut kas ir noskatīts un izpildīts kā lielpilsētā. Tā nav gadījumā mānija, vai birokrāti aizpildot formulārus jūtās kā paveikuši labu darbu!?
vispar: butu veseligi ieviest nominaciju "gada neveiksmigakais projekts liepaja". domaju pretendentu netruktu. ka vienu no tiem varetu minet satiksmes ogranizetajus raina iela
Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.
Uzmanību!Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.