Otrdiena, 30. aprīlis Liāna, Lilija, Alta
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Turpinās nogrimušā zvejas kuģa “Beverīna” apkalpes meklēšana un traģēdijas iemeslu noskaidrošana

Turpinās nogrimušā zvejas kuģa “Beverīna” apkalpes meklēšana un traģēdijas iemeslu noskaidrošana
05.12.2008 10:52

Šobrīd turpinās zvejas kuģa apkalpes meklēšanas darbi, kurus koordinē Jūras glābšanas un koordinācijas centrs (MRCC). Liepājas ostas Kapteiņdienests seko līdzi glābšanas dienestu darbam. Kā uzsvēra Liepājas ostas kapteinis Eduards Raits,  katram jādara savs darbs. Glābšanas darbus  veic Jūras glābšanas un koordinācijas centrs, kas arī organizē un vada glābšanas operāciju, pieņemot nepieciešamos lēmumus un iesaistot nepieciešamos resursus.

Liepājas ostai ir ostas buksieri, kas strādā ostas teritorijā. Lai strādātu ārpus ostas, turklāt spēcīga vēja apstākļo,  ir nepieciešams jaudīgāks jūras buksieri, kādi nav Liepājas ostas rīcībā. Edurds Raits vēlreiz uzsvēra, ka nekavējoties par zvejas kuģa problēmām informācija tika nodota glābšanas dienestiem – MRCC, kas pilnībā ir gatvi glābšanas darbiem.

Liepājas ostas kapteinis Eduards Raits arī norādīja, ka tās ir pilnīgas muļķības, ka zvejas kuģis ”Beverīna” ir prasījis atļauju ienākt Liepājas ostā un  uzsvēr – tādas lietas nenotiek, ja kuģis prasa ienākšanu, tad arī to saņem.  Tāpat atzīstot, ka visas sarunas ir ierakstītas un tās pilnībā atspoguļo notikumu gaitu.

Liepājā ir ieradušies Jūras administrācija pārstāvji, lai noskaidrotu zvejas kuģa ”Beverīna” bojāejas apstākļus un iemeslus. Liepājas ostas kapteinis arī atzina, ka lielāka skaidrība par traģēdijas iemesliem būs zināma pēc nogrimušā kuģa ”Beverīna” apskates un sacīja, ka dzinēja apstāšanās, nevar būt iemesls kuģa nogrimšanai un cilvēku bojāejai. Tiklīdz laika apstākļi būs piemēroti tiks veikta arī nogrimušā kuģa apsekošana, ko darīs Jūras spēki.

Liepājas ostas kapteinis Eduards Raits atgādināja notikumu gaitu, norādot, ka 16:20, kad Liepājas ostas kapteiņdienets saņēma ziņu par zvejas kuģa ”Beverīna” tehniskām problēmām t.s. kuģa dzinēja noslāpšanu, pūta vējš ar ātrumu 18,6 m/s. Tuvāko divu, trīs stundu laikā vēja ātrums samazinājās, bet plkst.21 atkal pūta ar ātrumu 18,3 m/s, bet plkst. 22:00, kad zvejas kuģis nogrima vēja ātrums bija 21,5 m/s. Turpmākajās stundās vēja ātrums vēl palielinājās un ap plkst. 4 no rīta brāzmās sasniedza pat 28 m/s.

Līga Ratniece-Kadeģe,
Sabiedrisko attiecību speciālists

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz