Ar negaidīti lielu atsaucību noritējis seminārs par lobēšanu un sponsorēšanu
Ar negaidīti lielu atsaucību Liepājā 23. oktobrī noritēja seminārs par lobēšanu un sponsorēšanu, ko vadīja Tartu Universitātes doktorantūras students semiotikā un bijušais žurnālists Imants Frederiks Ozols.
Uz bezmaksas semināru bija ieradušies kultūras nozares pārstāvji, mārketinga un sabiedrisko attiecību speciālisti, kā arī organizāciju vadītāji no visas Kurzemes.
Semināra galvenais uzdevums bija lauzt stereotipu par to, ka lobēšanai ir tikai negatīvs konteksts. Semināra vadītājs ar vizuāliem un teorētiskiem materiāliem apliecināja lobēšanas lomu dažādu labu ideju un projektu realizēšanā, kā arī visnotaļ atraktīvā veidā runāja par varaskāri un tās pārspīlējumiem, ar ko mūsdienās Latvijā nākas sastapties arvien biežāk.
Semināra dalībnieki saņēma vairākus praktiskus padomus, kā abstrahēties no vēlmes biedēt un draudēt ar kultūras nozares iznīcību, tā vietā rodot iespējas mainīt savu darbību, kļūstot interesantākiem, neparastākiem un tādiem, kas sabiedrībai liktu saprast, ka tā tiešām jutīsies apdalīta, ja likvidēs kādas kultūras aktivitātes. Tādējādi tiks sagatavota augsne turpmākai ilgtspējīgai sadarbībai, kas arī ir jāpanāk visai kultūras nozarei kopā.
Nākošais seminārs no cikla ”Kurzemnieks – kā radošās ekonomikas resurss” notiks šā gada 13. novembrī. To vadīs Britu padomes Latvijā vadītāja Dace Melnbārde.
Krista Kalnarāja,
Projekta vadītāja