Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Trešdiena, 16. oktobris

Vārdadiena: Daiga, Dinija

Mēs par idejām!

Atslēgvārdi kultūras pulss

Līdz pat jūlija beigām liepājniekiem pašā pilsētas centrā ir iespēja vērot neparastu vides objektu, ko pēc Hipotēku bankas pasūtījuma darinājusi reklāmas aģentūra "Gilty".

Pieci burti, kas veido vārdu "Ideja" rosina aizdomāties ne tikai par idejām, kas varētu pārtapt jaunos biznesa projektos, kas ir bankas rīkotās akcijas mērķis, bet arī par jauniem, radošiem veidiem, kā ar reklāmu uzrunāt auditoriju.

Liepājas pilsētas galvenā māksliniece Agita Ansule stāsta, ka parasti izvietot reklāmu pilsētas centrā ļauj nelabprāt, tomēr šajā gadījumā atļauja dota tieši tāpēc, ka pierastā un triviālā reklāmas bannera vietā Hipotēku banka vēlējusies izvietot gaumīgu vides objektu. "Gribējās mūsu uzņēmējiem parādīt, ka arī tāda – netradicionāla un pamanāma – var būt reklāma," viņa saka.

Liepājnieku atsauksmes liecina, ka viņiem objekts šķiet ļoti pievilcīgs, daudzi vēlas pie tā nofotografēties un pieļauj, ka objekta izcelsme saistīta ar mākslinieku plenēriem, kas tieši jūlijā notiek Liepājā. "Bankas reklāma? Es domāju, ka to Aivars Kleins ar saviem māksliniekiem sataisījis," atzina kāds pie vides objekta sastapts kungs.

Bet Hipotēku bankas Mārketinga daļas vadītāja Kristīne Grauziņa stāsta, ka vides objekts "Ideja" izveidots, lai liepājniekus aicinātu padomāt par jaunām idejām, kas var pārvērsties biznesa projektos. "Mums ir "Starta programma", kas domāta jauno uzņēmēju atbalstam, un, tajā iesaistoties, galvenais ir nevis kaut kāds noteikts finanšu nodrošinājums vai izstrādāts biznesa plāns, bet tieši pārliecinoša ideja," viņa saka. Viņa priecājas, ka "Ideja" likusi liepājniekiem aizdomāties arī par citām radošām idejām savas dzīves uzlabošanai.

Līdzīgi vides objekti pašlaik atrodas arī Valmierā un Bauskā, bet augustā koka burti no Liepājas tālāk ceļos uz Ventspili, lai iedvesmotu cilvēkus jaunām idejām arī tur. K. Grauziņa stāsta, ka objektu līdz agram rudenim plānots izstādīt arī Jelgavā un citās pilsētās.

Maija Putna,

Egona Zīverta foto

Viss sākas ar ideju. Un laba sākuma ideja tālāk var aizvest pie aizvien jaunām un jaunām domām un idejām, apliecina arī šis reklāmas objekts.

  • Komentāri (0)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

3K

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!