Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Pirmdiena, 18. novembris

Vārdadiena: Aleksandrs, Brīve, Doloresa

Grib gan braukt, gan ceļu saglabāt  (11)

Atslēgvārdi jūrmalciems | ceļš | ierobežojumi | transports

Ir labs ceļš, bet braukt pa to nedrīkst. Ar šādu situāciju jau vairāku gadu garumā jāsamierinās Jūrmalciema iedzīvotājiem. Masas ierobežojuma zīme līdz 10 tonnām uz ceļa Klampji – Jūrmalciems liedz ievest un izvest smagākas kravas. Tas nozīmē apgrūtinājumus būvniecībai, jo, piemēram, betona kravu nevar pievest ar mazas ietilpības transportlīdzekli. Taču iedzīvotāji ikdienā redz, kā pa šo ceļu braukā gan daudzreiz smagāki skolēnu autobusi, gan gružu vedēji. "Uzvelc uz zīmes melnu maisu un brauc!" – tā cilvēki risinot kravu atvešanu. Viņi gribētu to darīt legāli, taču šādu iespēju diemžēl nav.

"Nav regulējuma atļauju saņemšanai kravu vešanai virs "Latvijas Valsts ceļu" (LVC) noteiktā ierobežojuma – desmit tonnām," saka topošais tūrisma uzņēmējs Juris Jaunzems. "Taču kā ir ar būvniecības kravu, zemes, grants vešanu privātajam sektoram? Tur brauc arī "Clean R" gružu vedēji. Nīcas novada pašvaldībai ir jāiesaistās un šis jautājums iedzīvotāju interesēs jānokārto." "Atcerieties, Jūrmalciema ļaudis, jūs gribējāt, lai tas no grants kļūst par normālu ceļu. Lietojamu, bet ar kaut kādiem ierobežojumiem," Jūrmalciema iedzīvotāju sapulcē martā atgādināja Nīcas novada domes priekšsēdētājs Agris Petermanis.

Vietējais autoceļš Klampji – Jūrmalciems līdz 2014. gadam bija ar grants segumu. Tas bija sliktā stāvoklī – bedrains un radās daudz putekļu. "Smagā transporta intensitāte šajā autoceļā ir salīdzinoši zema, tāpēc, lai uzlabotu braukšanas un sadzīves apstākļus, kā arī ņemot vērā pieejamā finansējuma apjomu, ceļam tika veikta dubultā virsmas apstrāde," stāsta LVC pārstāve Ieva Niedra.

Ceļš, kuram veikta šāda virsmas apstrāde, nav paredzēts lielām slodzēm, tāpēc tur ir noteikti masas ierobežojumi līdz 10 tonnām (312. ceļa zīme). Tas nav domāts smagākam transportam. Kaut gan ceļa stāvoklis ir labs un nestspēja pietiekama, tomēr brīdī, kad smagais transports veic apgriešanās vai nogriešanās manevru, dubultā šķembu virsma tiek norauta – šķembu pārklājums atdalās. "Ja masas ierobežojums tiks atcelts, tad jau pēc gada, diviem virsma būs sabojāta, grants segumā būs izveidojušās bedres un braukšanas kvalitāte būs ļoti slikta," brīdina LVC pārstāve. Ierobežojums neattiecas uz operatīvo transportu, CSDD reģistrētiem svaigpiena transportlīdzekļiem, sabiedrisko transportu, skolēnu autobusiem un transportlīdzekļiem, kas veic kritušu lopu izvešanu. Citiem transportlīdzekļiem, smagākiem par 10 tonnām, atļaujas pārvietoties pa šo ceļu netiek dotas.

Plašāk lasiet laikraksta "Kurzemes Vārds" 13. aprīļa numurā.

Ja neredzat avīzes lapas, Jums nepieciešama "Adobe Flash" 9.0.115 versija vai jaunāka. To varat bez maksas lejuplādēt šeit.

  • Komentāri (11)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Novados

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!