Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Otrdiena, 22. augusts

+16°C
Vējš: Z 5.7 m/s
Laika ziņas Liepājā

Vārdadiena: Everts, Rudīte

Iedzīvotājus konsultēs arī Vaiņodē  (1)

Atslēgvārdi vaiņode

Foto: Publicitātes

Novembrī Vaiņodē, Brīvības ielā 17, darbu sācis Valsts un pašvaldību vienotais klientu apkalpošanas centrs. Turpmāk vaiņodniekiem, lai saņemtu vairāku valsts iestāžu pakalpojumus, vairs nevajadzēs doties uz katru iestādi atsevišķi. 

Centrā vienkopus tiek piedāvāti septiņu valsts iestāžu – Lauku atbalsta dienesta, Nodarbinātības valsts aģentūras, Uzņēmumu reģistra, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras un Valsts zemes dienesta – konsultatīvi klātienes pakalpojumi. Piemēram, var pieteikt noteiktus Valsts ieņēmumu dienesta un Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras pakalpojumus, saņemt konsultācijas par septiņu valsts iestāžu e-pakalpojumiem, kā arī praktisku palīdzību darbā ar datoru, internetu un eID viedkartes lasītāju.

Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra speciālists Vaiņodē Mārtiņš Fricsons uzskata: "Centrs sniegs lielisku iespēju iedzīvotājiem daudzus jautājumus atrisināt šeit pat Vaiņodē, nebūs jābrauc uz Liepāju. Tā kā centrs atvērts nesen, pagaidām sniegtas konsultācijas par jautājumiem, kas saistīti ar VID un VSAA. Vislielākā interese apmeklētājiem ir par pašu klientu apkalpošanas centru. Viņi grib noskaidrot, kas tas ir, ar ko nodarbojas, kādus pakalpojumus sniedz un tā tālāk."

Vaiņodes Novada domes priekšsēdētājs Visvaldis Jansons uzsver, ka pašlaik viss ir pilnveides procesā un vēl nepieciešama iestrādāšanās. Lai tā notiku ātrāk, iedzīvotāji aicināti izmantot centrā pieejamos pakalpojumus. "Jo vairāk cilvēku nāks, jo vairāk varēsim sniegt palīdzību un mācīties paši, lai saprastu, kādi jautājumi iedzīvotājiem ir aktuāli."

"Kurzemes Vārds" jau rakstījis, ka pērn pirmajā pusgadā tika īstenots Valsts vienotā klientu apkalpošanas centra tīkla pilotprojekts, bet šajā gadā pakāpeniski sākta šā tīkla izveide, nodrošinot iedzīvotājiem pakalpojumu ērtāku pieejamību. Kopumā šādus centrus plānots izveidot 89 novadu pašvaldībās.

Uzziņai

/ Valsts un pašvaldību vienotais klientu apkalpošanas centrs Vaiņodē ir atvērts no pirmdienas līdz ceturtdienai, darbalaiks no pulksten 8.30 līdz 17, piektdienās – no pulksten 8.30 līdz 15. Pusdienas pārtraukums visās dienās ir no pulksten 12.30 līdz 13.

/ Plašāka informācija pieejama, zvanot pa tālruni 63451572 vai rakstot e-pastu uz adresi: vpvkac@vainode.lv.

  • Komentāri (1)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Novados

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!