Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Sestdiena, 20. jūlijs

Vārdadiena: Ramona, Ritma

Īpašo "āķi" meklējot

Atslēgvārdi aizpute | radošuma nedēļa

Aizputes pilsētas pārvalde, nevalstiskās organizācijas un uzņēmēji pulcējās vienkopus, lai radošās darbības nedēļas "radi!2019" laikā profesionāļu vadībā meklētu labākos risinājumus tūrisma vides uzlabošanai. "Aizpute ir fantastisks stāsts, kurā var redzēt to, cik ļoti daudz kas dzimst no pašu cilvēku iniciatīvas. Tas, ko es redzu, ir milzīga koleģialitāte. Šeit cits par citu deg!" pēc tikšanās ar aizputniekiem saka radošās darbības nedēļas "radi!2019" koordinatore Līva Stūrmane.

"Man ir liels par to, ka šis pasākums vienkopus pulcēja vietējos iedzīvotājus, uzņēmējus, domes pārstāvjus un tūrisma nozares profesionāļus. Pasākums iedvesmoja un šobrīd galvenais uzdevums ir saprast, vai Aizpute ir skaista, bet parasta lauku mazpilsēta, vai tomēr mēs varam ieraudzīt to unikālo un iznest mūsu pilsētu, kā kaut ko īpašu," laikrakstam atklāj Aizputes novada domes sabiedrisko attiecību speciāliste Elīna Medene. Pasākuma galvenā misija ir palīdzēt Aizputei rast vienotu tēlu, noskaidrot, kā sevi pasniegt, lai spētu piesaistīt tūristus, kā būvēt savas mazpilsētas stāstu. Ne mazāk svarīgi izprast – kas ir Aizputes mērķauditorija, ko pilsētai nozīmē tūrists, kādas ir iespējas, lai viņu uzrunātu. Tēla izveide, zīmolvedība un mārketings ir tie aspekti, kas tika izvērtēti misijas laikā.

Radošā tūrisma misiju Aizputē vadīja LIAA Tūrisma departamenta direktore Inese Šīrava, LIAA Tūrisma departamenta vadošais eksperts Mārtiņš Eņģelis, Latvijas Dizaina centra vadītāja Dita Danosa, arhitekte un urbāniste Evelīna Ozola, stratēģiskais plānotājs un partneris radošajā aģentūrā "Weekend" Edgars Pētersons un L.Stūrmane. "Mazpilsētām ir liela priekšrocība pār lielajām – tās savā "mazumā" ir spējīgas ātrāk mainīties, jo izmaiņas skar desmitus, simtus, varbūt tūkstošus, bet ne miljonus. Katrai mazpilsētai ir savs īpašais "šarms", tas var būt izteikti redzams vai apslēpts vietās, cilvēkos un notikumos. Šajā procesā neaizstājama ir dizaina domāšanas pieeja. Tās uzstādījums ir spēja iekāpt "cita kurpēs", saprast viņu dzīves, reflektēt viņu sajūtas un sākt risināt problēmas no viņu perspektīvas," norāda D.Danosa.

Plašāk lasiet laikraksta "Kurzemes Vārds" 25. jūnija numurā.

Ja neredzat avīzes lapas, Jums nepieciešama "Adobe Flash" 9.0.115 versija vai jaunāka. To varat bez maksas lejuplādēt šeit.

  • Komentāri (0)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Novados

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!