Trešdiena, 8. aprīlis Dana, Dans, Danute, Edgars

Īpašo “āķi” meklējot

Īpašo “āķi” meklējot
Foto: Andris Gertsons
25.06.2019 07:00

"Kurzemes Vārds"

Atslēgvārdi

Aizputes pilsētas pārvalde, nevalstiskās organizācijas un uzņēmēji pulcējās vienkopus, lai radošās darbības nedēļas “radi!2019” laikā profesionāļu vadībā meklētu labākos risinājumus tūrisma vides uzlabošanai. “Aizpute ir fantastisks stāsts, kurā var redzēt to, cik ļoti daudz kas dzimst no pašu cilvēku iniciatīvas. Tas, ko es redzu, ir milzīga koleģialitāte. Šeit cits par citu deg!” pēc tikšanās ar aizputniekiem saka radošās darbības nedēļas “radi!2019” koordinatore Līva Stūrmane.

“Man ir liels par to, ka šis pasākums vienkopus pulcēja vietējos iedzīvotājus, uzņēmējus, domes pārstāvjus un tūrisma nozares profesionāļus. Pasākums iedvesmoja un šobrīd galvenais uzdevums ir saprast, vai Aizpute ir skaista, bet parasta lauku mazpilsēta, vai tomēr mēs varam ieraudzīt to unikālo un iznest mūsu pilsētu, kā kaut ko īpašu,” laikrakstam atklāj Aizputes novada domes sabiedrisko attiecību speciāliste Elīna Medene. Pasākuma galvenā misija ir palīdzēt Aizputei rast vienotu tēlu, noskaidrot, kā sevi pasniegt, lai spētu piesaistīt tūristus, kā būvēt savas mazpilsētas stāstu. Ne mazāk svarīgi izprast – kas ir Aizputes mērķauditorija, ko pilsētai nozīmē tūrists, kādas ir iespējas, lai viņu uzrunātu. Tēla izveide, zīmolvedība un mārketings ir tie aspekti, kas tika izvērtēti misijas laikā.

Radošā tūrisma misiju Aizputē vadīja LIAA Tūrisma departamenta direktore Inese Šīrava, LIAA Tūrisma departamenta vadošais eksperts Mārtiņš Eņģelis, Latvijas Dizaina centra vadītāja Dita Danosa, arhitekte un urbāniste Evelīna Ozola, stratēģiskais plānotājs un partneris radošajā aģentūrā “Weekend” Edgars Pētersons un L.Stūrmane. “Mazpilsētām ir liela priekšrocība pār lielajām – tās savā “mazumā” ir spējīgas ātrāk mainīties, jo izmaiņas skar desmitus, simtus, varbūt tūkstošus, bet ne miljonus. Katrai mazpilsētai ir savs īpašais “šarms”, tas var būt izteikti redzams vai apslēpts vietās, cilvēkos un notikumos. Šajā procesā neaizstājama ir dizaina domāšanas pieeja. Tās uzstādījums ir spēja iekāpt “cita kurpēs”, saprast viņu dzīves, reflektēt viņu sajūtas un sākt risināt problēmas no viņu perspektīvas,” norāda D.Danosa.

Plašāk lasiet laikraksta “Kurzemes Vārds” 25. jūnija numurā.

#kvards-20190625-01#

Foto galerija

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz