Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Svētdiena, 17. decembris

+5°C
Vējš: R 3.6 m/s
Laika ziņas Liepājā

Vārdadiena: Hilda, Teiksma

Pabeigts vēl viens celiņš  (7)

Atslēgvārdi veloceliņš | būvdarbi | aizpute | rokasbirzs | latvijas valsts ceļi

  • Komentāri (7)
  • 0

Komentāri (7)

  • 10.10.2017 07:46 Ziņot

    hmm

    Lūk paskaidrojiet: Grobiņas-Liepājas veloceļš ar bruģi gandrīz 3 km garumā izmaksāja 426 pakas, bet te īsāks, asfaltēts 665 pakas.
    Nekādi tilti netika nevienā posmā būvēti.
    Kāpēc tik liela atšķirība???

  • 10.10.2017 09:54 Ziņot

    Asaka

    Būvēšanas laiks visu izsaka! Grobiņu Liepāju uzrāva ātri, bet tur vilka garumā un par to laiku viss sadārdzinās! Šos projektu var grozīt kā patīk un cik nu kurš māk... Bet vienalga prieks ka ir kas tapis jauns un labs!

  • 10.10.2017 10:22 Ziņot

    izdzīvotājs

    gar tiem veloceļiem laternas ik pēc 5metri, vai deg ar visu nakti un cik diez tās tad nodedzin elektribu - tagad tak piejamas dažādas velolampas baterijas!?

  • 10.10.2017 11:26 Ziņot

    Bleķa Miķelis

    Nevajag piekasīties. Asfalts ir dārgāks un kvalitatīvķs. Grobiņa- Liepāja tikai lauka malas jāapstrādā, a Rokas birzī sarežģitāki darbi. Šis celiņš ir labākais , kas Aizputes pagastā ir noticis no neatkarības atgūšanas. To lieto vairāk, kā sākotnēji varēja iedomāties.

  • 10.10.2017 11:31 Ziņot

    izdzīvotājam

    naktī deg katra trešā laterna

  • 10.10.2017 15:11 Ziņot

    nata 111

    prieks par Aizputes pagasta teritorijas celiņu no centra uz skolu, bet...uz Aizputes pusi celiņš ieved NEKURIENĒ. Kā tālāk pārvietoties, ja grib nokļūt Aizputē? Un gājējiem arī vai ir iespējams NEKURIENES galā droši šķērsot braucamo daļu, lai varētu iet pa ceļa nomali pēc CS noteikumiem? Labprāt brauktu ar velosipēdu uz darbu, bet iebraukt Aizputē DROŠi nav iespējams. Kāds būtu risinājums?

  • 11.10.2017 11:13 Ziņot

    mašina

    Tukša un bezjēdzīga naudas šķērdēšana ar tiem veloceliņiem. Ielas un ceļi 17. gadsimta līmenī tiek noslogoti par visiem 150 -200 % tad ietves un veloceliņi varbūt tikai par kādiem 10-15%. Ļoti gudra saimniekošana.

+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!