Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Svētdiena, 25. augusts

Vārdadiena: Ivonna, Ludis, Ludvigs, Patrīcija

Pēta ceļa stāvokli  (18)

Atslēgvārdi ceļa remonts

Šonedēļ akciju sabiedrība "Ceļuprojekts" uz Rīgas – Liepājas šosejas beidz ņemt seguma paraugus, kas nepieciešami, lai izstrādātu ceļa seguma pastiprināšanas projektu. Par to stāsta ģeologs un darbu vadītājs Armands Zālītis.

Pagājušajā nedēļā gājām uz vienu pusi, tagad – atpakaļ," skaidro A. Zālītis. Brigāde, kurā ir arī urbšanas meistari Alfrēds Upelnieks un Jānis Strangats, mitinās viesu namā Grobiņā. Gribējuši Durbē, bet tur nav bijis piedāvājuma.

Ģeotehniskā izpēte 22,5 kilometru garumā no pieturas "Ģelži" Vecpils pagastā līdz Grobiņai ilga divas nedēļas. Uz ceļa ik pa gabaliņam tika veikti urbumi 30 centimetru diametrā un ņemti paraugi gan no asfalta, gan dziļākiem slāņiem. Pamatā dziļums sasniedz vienu metru, bet pie Ālandes upes bijis pat četras reizes lielāks. Tiek vērtēts, vai asfaltā ir plaisas, vai ir kārtībā drenāžas slānis, vai šķembu slānis nav par plānu, uzskaita A. Zālītis. Viņš piebilst, ka asfalta biezums vidēji ir 40 centimetru.

Vēlāk paraugi nonāks laboratorijā. Kad rezultāti būs zināmi, projektētāji lems, kādi darbi nepieciešami, stāsta ģeologs.

Projekta pasūtītājs ir valsts akciju sabiedrība "Latvijas Valsts ceļi". "Viss ir atkarīgs no ekonomiskās situācijas. Ja paliks pāri nauda, projektam ir jābūt uz galda," uzņēmuma Liepājas nodaļas vadītāja Baiba Kampmane atzīst, ka pagaidām ne par kādiem termiņiem nav runa. Šis varētu būt turpinājums seguma rekonstrukcijai posmā no Ilzika ezera Kalvenes pagastā līdz pieturai "Ģelži" Vecpils pagastā. Šiem darbiem tikko ir noslēdzies iepirkumu konkurss, rāda informācija "LVC" mājaslapā internetā. Kopējais pieejamais finansējums ir 6,9 miljoni latu, un darbi jāsāk ne vēlāk kā nākamā gada 15. aprīlī vai arī 14 dienas pēc līguma noslēgšanas. 

Egona Zīverta foto

Vīri strādā ar urbšanas iekārtu, kas darbojas uz automašīnas "MAN" bāzes. "Uz ceļiem strādāt sanāk reti, pārsvarā to darām ēkām, karjeros," stāsta Armands Zālītis.

  • Komentāri (18)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Novados

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!