Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Pirmdiena, 21. augusts

+15°C
Vējš: DR 5.6 m/s
Laika ziņas Liepājā

Vārdadiena: Janīna, Linda

Rūpējas par braucēju drošību  (16)

Atslēgvārdi klaipēdas šoseja | drošības barjeras

Klaipēdas šosejas malās uzstāda drošības barjeras, bet, izbraucot no Liepājas Grobiņas virzienā, uzlikts ātruma ierobežojums – 50 kilometru stundā, novēroja "Kurzemes Vārds".

Drošības barjeras autoceļa Liepāja – Lietuvas robeža posmā līdz Nīcai tiek uzstādītas atsevišķās bīstamās vietās – skaidro valsts akciju sabiedrības "Latvijas Valsts ceļi" pārstāve Anna Kononova. Darbus veic SIA "KMK Projekts", to izmaksas ir gandrīz simt tūkstoši eiro ar pievienotās vērtības nodokli.

"Šie satiksmes uzlabošanas darbi neattiecas uz būvdarbiem posmā no Nīcas līdz Rucavai," uzsver A. Kononova. Ceļa būvnieki patlaban esot paņēmuši tehnoloģisko pārtraukumu. Jau rakstīts, ka ģenerāluzņēmējs šajā objektā ir SIA "Binders", bet darbus vienāda garuma posmos veic vietējie uzņēmēji – "Aizputes ceļinieks" un "Ceļu, tiltu būvnieks".

Savukārt ātruma ierobežojums uz Rīgas šosejas posmā no Grobiņas līdz Liepājai noteikts, jo SIA "Ceļu, tiltu būvnieks" sakārto nomales. Tiek noņemts apaugums, lai uzlabotu ūdens novadi – skaidro "LVC" pārstāve. Viņa piebilst, ka ātruma ierobežojums – 50 kilometru stundā – ir spēkā tikai pa dienu, kad uz ceļa  strādā. Pārējā laikā un naktī tas ir tāds pats kā iepriekš – 90 kilometru stundā. Paredzams, ka darbus pabeigs līdz decembra vidum.

"Kurzemes Vārds" arī novēroja, ka Grobiņā, uz Bārtas ceļa, beigusies Ālandes upes tilta atjaunošana. Jau rakstīts, ka būvdarbus veica SIA "Rīgas tilti", rekonstrukcijas projektu izstrādājis SIA "Inženieru birojs "Kurbada tilti"".  Būvdarbu izmaksas – 240 tūkstošu eiro ar pievienotās vērtības nodokli. Projektā paredzēja izbūvēt jaunu noteces sistēmu, atjaunot ceļa segumu un gājējiem paredzēto daļu. Tiks nostiprināta arī zemtilta aile, pieberot grunti un izbūvējot dzelzsbetona plātņu stiprinājumu.

  • Komentāri (16)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Novados

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!