Pirmdiena, 30. marts Nanija, Ilgmārs, Igmārs

Aisteres ielā mājas likstās apsūdz “LNA”

Aisteres ielā mājas likstās apsūdz “LNA”
"Mājas pārvaldīšana ir bijusi sarežģīta," atzīst "LNA" pārstāve Ieva Puka. "LNA" gatavojas atdot Aisteres ielas 7. nama dokumentus nākamajam apsaimniekotājam. Būvvaldē bažījas – iedzīvotāji zaudē laiku, kas nepieciešams, lai paspētu atjaunot jumtu, kas ir "pirmsavārijas stāvoklī". (Foto: Egons Zīverts)
18.02.2020 07:00

Nora Driķe

"Kurzemes Vārds"

Māja Aisteres ielā 7, par kuras jumta konstrukciju nedrošumu “Kurzemes Vārds” rakstījis vairākkārt, pēdējoreiz 4. februārī, ir jauna apsaimniekotāja gaidās. Kā pēc raksta teica divas mājas iedzīvotājas, 86 dzīvokļu nama uzturēšanas likstās lai vainojot tieši līdzšinējo pārvaldnieku – uzņēmumu “Liepājas namu apsaimniekotājs”. Iedzīvotājas nevēlējās savu vārdu publiski minēt.

Bez sapulcēm?

Kaimiņienes, no kurām viena ir dzīvokļa īpašniece, otra – īrniece, kura dzīvo savas meitas dzīvoklī, pārmet, ka trīs gadus mājā neesot notikusi neviena īpašnieku sapulce, uz iedzīvotāju jautājumiem neesot sniegtas atbildes vai arī tās bijušas formālas. Tieši “LNA” bezdarbības dēļ jumts esot tik sliktā stāvoklī. “Noņēma mums no mājas naudas gandrīz 12 tūkstošus eiro par projektēšanu, mēs par to neko nezinājām,” apgalvoja viena no sievietēm.

“LNA” tik iznīcinošu kritiku noraida. Uzņēmuma pārstāve Ieva Puka atsūtīja “Kurzemes Vārdam” lēmumu un sapulču datumu un citu ar mājas apsaimniekošanu saistītu notikumu sarakstu kopš 2016. gada, kas redzami mājas lietā.

2016. gads. Četras reizes rīkota kopsapulce par remontdarbu apspriešanu, par konstrukciju remontu, par renovācijas projektu, par renovācijas iespēju – nevienu reizi sapulce nav bijusi lemttiesīga, jo nav bijis kvoruma. Organizēta anketēšana par nepieciešamību veikt tehnisko atzinumu un energoauditu – iedzīvotāji to noraidījuši, vairāk bijuši pret nekā par to.

2017. gads. Sagatavots balsojuma protokols, tātad bijusi anketēšana par (renovācijas) dokumentācijas sagatavošanu “Altum” programmai, par to bijis 61 dzīvokļa īpašnieks. Šajā gadā notikušas vairākas sapulces ar mājas kontaktpersonām par renovācijas projektu un tā risinājumiem. Pēc “LNA” informācijas, mājas kopsapulces togad nav bijis.

2018. gads. Pēc “LNA” sniegtās informācijas, togad kopsapulču nav bijis. Bet ir saņemts būvvaldes saskaņojums (renovācijas) projektam, tas iesniegts “Altum”, saņemts projekta saskaņojums.

2019. gads. Kredītiestādes nav saskaņojušas mājas renovācijas iepirkuma rezultātu, jo būvniecības izmaksas bijušas pārāk augstas. Notikušas divas kontaktpersonu sapulces par projekta risinājumu pārskatīšanu, un 30. septembrī – mājas kopsapulce (no “LNA” sniegtās informācijas izriet – pirmo reizi visos šajos gados) par jumta atjaunošanu.

Taču mājas iedzīvotājas “Kurzemes Vārdam” pastāstīja, ka 20. oktobrī iedzīvotāji paši noorganizējuši sapulci, kurā lēmuši par atteikšanos no “LNA” pakalpojumiem, bet tobrīd nav savākts pietiekams skaits (divas trešdaļas) īpašnieku parakstu.

Tikmēr “LNA” 30. oktobrī aicināja iedzīvotājus uz kopsapulci par renovācijas projektu, bet šī sapulce nebija lemttiesīga, jo pietrūka kvoruma. Līdz novembra vidum “LNA” organizējis dzīvokļu īpašnieku anketēšanu par daļēju mājas renovāciju – vairākums balsojis pret to.

Savukārt šī gada 14. janvārī dzīvokļu īpašnieki atkārtoti lēmuši lauzt līgumu ar “LNA”. Šoreiz vajadzīgais divu trešdaļu īpašnieku parakstu skaits savākts, iedzīvotāji pilnvarojuši Daigu Ārenieci kārtot tālāk dokumentus, lai apsaimniekotāju varētu nomainīt. D. Āreniece nedzīvo Aisteres ielā 7, bet nodarbojas ar namu apsaimniekošanu. Vai viņa kļūs par šīs mājas apsaimniekotāju, to D. Āreniece pati vēl pateikt “Kurzemes Vārdam” nevarēja. Pēc viņas teiktā, pašlaik iesaistījusies, lai iedzīvotājiem palīdzētu. “LNA” par īpašnieku lēmumu informēts 28. janvārī.

Tikmēr nākamajā dienā, 29. janvārī, “LNA” rīkoja kopsapulci par mājas tehnisko stāvokli. Nebija kvoruma, sapulce nebija lemttiesīga. “LNA” vadītājs Artis Rimma aizrāda – lai apsaimniekotājs kaut ko darītu mājas labā, ir jābūt mājas īpašnieku pasūtījumam – lēmumam. Ja tā nav, tad apsaimniekotāja varā nav kaut ko darīt.

Dibinās biedrību

“LNA” noraida pārmetumu, ka bēniņi nav ventilēti. “Ventilācijas sistēmas remonts līdz ar pagaidu balstu izbūvi ir veikts. Tas gan ir pagaidu risinājums, jo līdz ar renovāciju jumts tiktu kapitāli saremontēts,” informēja I. Puka, atzīstot: “Šīs mājas pārvaldīšana ir bijusi sarežģīta gan “LNA”, gan pašiem iedzīvotājiem. Iespējams, ir atteikts kāds informācijas pieprasījums vai nav apmierinājis skaidrojums, bet tam faktiski vienmēr ir kāds likumisks vai citāds arguments.”

“Cilvēkiem jau tie solījumi ir vot šitā,” sacīja iedzīvotāja, “agrāk arī – taisa vienu projektu, samaksā naudu, beigās projekts izrādās nederīgs. (..) Ne jau no jumta remonta bēgam, bēgam no “LNA”.”

D. Āreniece sacīja, ka Aisteres ielas 7. nama īpašnieki mājas apsaimniekošanai dibināšot biedrību. Pēc viņas pieredzes, kur ir biedrība, tur apsaimniekošana un savstarpējā iedzīvotāju informēšana izdodas labāk. “Biedrībai ir vieglāk pārvaldīt dzīvojamo māju,” viņa uzskata.

Pašvaldība – ķīlniece?

Šajā mājā no 86 dzīvokļiem 23 pieder pašvaldībai. Lai gan tas ir mazākums, tomēr ar 23 balsīm pašvaldība varbūt diezgan ievērojami būtu varējusi ietekmēt nama apsaimniekošanas gaitu? Nekustamā īpašuma pārvaldes vadītājs Māris Egmanis ir pretējās domās. “Mēs, pašvaldība, esam kā ķīlnieki,” viņš sacīja un apgalvoja, ka uz kopsapulcēm (acīmredzot uz tām, kurās iedzīvotāji lēmuši par apsaimniekotāja maiņu) pašvaldība ar savām balsīm nemaz neesot uzaicināta. “Tas nav godīgi. Ja kopsapulci sasauc, izliekot paziņojumus kāpņu telpā, mēs to neuzzinām.”

“LNA” pašvaldību uz sapulcēm aicināja vienmēr, uzsvēra I. Puka. Arī D. Āreniece (par sapulcēm, kurās iedzīvotāji lūguši viņas palīdzību) sacīja: “Aicināti bija visi.”

M. Egmanis: “Mēs esam balsojuši par renovāciju. Ir bijusi balsošana par projekta izstrādi – tur visur esam piedalījušies. Mēs nebalsojām par to, ka pietiek tikai ar kosmētisku remontu.” Viņš liek iedzīvotājiem pie sirds: “Renovācijas projekti kļūst aizvien dārgāki. Ja Eiropas Savienības naudas vairs nebūs, tad viss būs jādara pašiem par savu naudu. Ar savu bezdarbību iedzīvotāji ieriebj sev, bojājot savu īpašumu. Ja nebūs risinājuma iedzīvotāju pašu starpā, tad [nonāks pie tā, ka mājas konstrukcijas pasliktināsies tiktāl, ka] apdraudēs dzīvību.”

“Kurzemes Vārds” iepriekš ziņoja, ka Aisteres ielas 7. nams, iespējams, būs pirmā daudzdzīvokļu māja Liepājā, kuru nāksies iekļaut bīstamo ēku sarakstā, varbūt pat aizliedzot ēkas ekspluatāciju. Jau pirms vairākiem gadiem konstatēts – jumta konstrukciju paneļi bojājas, bīstamākie, par kuriem secināts, ka tie varētu lūzt, pat nomainīti pret pagaidu jumtu. Taču vairākos nesenos tehniskos apsekojumos secināts, ka paneļu dzelzs konstrukcijas turpina rūsēt, bojājas, jumts ievērojami pasliktinās.

Pagājušajā nedēļā “LNA” iesniedzis būvvaldei vēstuli, ka abas pēdējās “LNA” rīkotās īpašnieku sapulces beigušās bez kopības lēmuma (kā zināms, tajās nebija kvoruma), bet atnākušajiem iedzīvotājiem atkārtoti sniegta informācija par “jumta konstrukciju pirmsavārijas stāvokli”.

“Sagatavosim būvvaldes lēmumu ar konkrētu termiņu bīstamības novēršanai, vispirms izstrādājot atbilstošu projektu dokumentāciju,” 17. februārī “Kurzemes Vārdu” informēja būvvaldes vadītājas vietnieks Arvīds Vitāls.

49 komentāri

2020-02-18 07:34

Saul: Nedomāju, ka LNA vainīga. Bieži ir tā, ka dzīvokļu īpašnieki (pārsvarā, vecās kukažiņas) nav ieinteresēti apmeklēt/piedalīties dz.īpašnieku kopsapulcēs. Līdz ar to, apsaimniekam rokas ir sasietas. Tad vairs nav ko brīnīties.
Šis tev nav RNP stāsts, kur lielākā daļa centra rajona apsaimniekoto māju ir pirmsavārijas/avārijas stāvoklī, jo uzņēmumā valda haoss.

2020-02-18 07:49

Melene: Puka mazāk varētu muldēt. Traģiska attieksme. LNA auzās.

2020-02-18 08:00

44!: Muļķu māja ...

2020-02-18 08:05

Vats: Iedzīvotājien vienkārši ir apnikusi LNA attieksme, kas nostāda viņus muļķu lomā.

2020-02-18 08:16

Puisēns: Poheristi nevar savākties sapulcei, bet pārvaldnieks vainīgs? Iespraust zem astes mājas vecākam, par bezdarbību.

2020-02-18 08:51

Leons: Savādi, ka nevar savākties uz sapulci, vai salasīt parakstus, bet tic, ka apsaimniekojot pašiem to spēs.

2020-02-18 09:08

Iziretaajs: Kas tas tādas kopsapulces? Jūs smejaties? Ir 21.gs, okey var savākties, vai savākt parakstus par renovāciju vai tamlīdzīgi, bet mazi jautājumi tikpat labi jārisina arī elektroniski, tas pats uzaicinājums uz kopsapulci, tad būtu jāsaņem e-pastā. Bet nu jebkurā gadījumā, kad nomainīsies paaudzes, tās mājas tāpat būs avārijas stāvoklī.

2020-02-18 09:16

ej: LNA gadiem neliekas nezinis par mājām,neapseko,bet kad iedzīvotāji sāk sūdzēties ,tad sāk šantažēt ar dažādiem paņēmieniem,lai iedzīvotāji parakstītos uz dārgāko remontu,bet pašvaldība tēlo nezinīšus,ļoti izdevīga pozīcija

2020-02-18 09:38

Lip77: Manuprāt, likumos attiecībā uz māju apsaimniekošanu vajadzētu iekļaut punktus, kas atļautu pārvaldniekam rīkoties bez dzīvokļu īpašnieku atļaujas (piekrišanas), ja ir avārijas situācija, un vajag steidzīgi rīkoties, bet mājas iedzīvotāji neizrāda interesi, vai pat ir pret bīstamības novēršanai. Pārvaldniekam pēc tam būtu tikai jāinformē par veiktajiem neatliekamiem darbiem, un jāiekasē nauda.

2020-02-18 09:59

KP: D. Āreniece nav bijusī LNA darbiniece?

2020-02-18 11:14

jautājums: Ir daudz jautājumu. Piemēram par apkuri,šogad ziema silta,kurina līdz ārprātam.Energijas taupīšana nenotiek ,visiem logi vaļā.Diez ko par to teiktu vides pārvalde,jo ir ES noteikts resursu taupīšana?? Šeit izskatās vnk noraksta naudu ,jo kas tas ir ka par projektu jāmaksā 12 tūkstoši.Tik lielam apsaimniekotajam būtu jāpiesaista savi arhitekti.Nav kārtības nekur.Pašlaik arī intensīvi uzdarbojas kaut kādi Labie nami,aģītē iedzīvotājus utt. Esam grāvī ,mājas drīz sabruks un jaunu nav.

2020-02-18 11:19

Braucejsss: Paņemiet tik Ārinieci būs Jums "labais"

2020-02-18 11:46

vERONIKA: Viņi taču saplēsīsies tādu lielu māju apsaimniekojot. Mēs ar 12 dzīvokļu māju knapi pie kaut kāda kopsaucēja varam nonākt.
Vai, tad nedarbojas likums, ka pirmoreiz sapulcē, lai tā notiktu, jāpiedalās kvorumam? Bet atkārtota sapulce notiek vienalga, cik īpašnieku piedalās.
Varbūt uz sapulci atnāca 5-10 cilvēki un tie arī nobalsoja.

2020-02-18 11:57

Ēķins: Tad kad prasa nosiltināt gala sienas LNA neliekas nezinis. Bet spiež ņemt lielu kreditu un renovēt visu māju jo tā ir izdevigāk LNA.
Vai tik grūti LNA saprast ja mājas dzivokļu īpašnieki neiet uz sapulci, tad viņi negrib ,ka renovē visu māju.

2020-02-18 12:45

par sapulcēm: Ja te sādžā pāris cilvēkus uz sapulci nevar dabūt, ko tad Rīgā n-tajās 9-stāvenēs lai dara?! A Rīgā katram iedzīvotājam (īpašniekam) pa pastu atsūta anketu ar lemjamajiem jautājumiem - jānobalso "pret" vai "par", jāparaksta un līdz konkrētam datumam jāiesniedz apsaimniekotājam. Tik vienkārši!

2020-02-18 12:49

cilveks: Ēku uzraugam Uldim Staltam tika peiprasīti klātiene 2016,2017 gada protokoli. Kur pēkšņi tajā brīdī ir uzradušies 4 !!!! 2016.gada protokoli ?????

2020-02-18 13:18

susurs: Bèda.LNA neko cilvèku labà nedara.Nàkotnes màjas pilnvarotais ar tik sola to sataisis to sataisis...kur un kad?

2020-02-18 13:47

nedariet muļķības: Tikai ne Ārenieci. Ticiet man, tad jau pat LNA labāks. Ir vēl Livonijas nami, tā pati Apse liekas labāka. Neiebrauciet auzās ar Ārenieci.

2020-02-18 14:01

Lip77: Daiga Āreniece ir laba pārvaldniece. Atskaites ir katru mēnesi, kur nauda izlietota, sapulces arī tiek rīkotas. Pārējais ir dzīvokļu īpašnieku ziņā, vai un ko viņi nolemj.

2020-02-18 14:02

Pilnīgs pofigs: Viens vecis Rīgā nogalināja 60 gab. cilvēku, un tikai 6 gadus dabūja.

2020-02-18 14:38

Viedoklis: Arī mūsu mājas iedzīvotāji varētu vairākus romānus sarakstīt par LNA neizdarībām.
Nekas uz labo pusi nemainīsies, kamēr LNA skaļi neatzīs savas kļūdas un neizdarības, bet viņi to nedarīs, nekad!!!

2020-02-18 14:58

kais1: Tikai un vienīgi sava biedrība, neviss sveši kakla kungi! Bet vieglāk jau vainot citus.
LNA tak arī grib pelnīt!

2020-02-18 15:08

@LIP77: Piekrītu Lip77 , Daiga Āreniece ir ļoti laba pārvaldniece. Kopš aizgājām no iepriekšējā pārvaldienka viss ir tikai nācis par labu . Ļoti atsaucīga un Komunicē ar mājas iedzīvotājiem.

2020-02-18 15:13

Braucejsss: -> Lip77
Pamēģini kadreiz nepiekrist savai mīļotajai pārvaldniecei! Tad Jūs redzēsiet histerijas un par sevi visu uzzināsiet. Atskaites uz papīra var visādas sarakstīt. Tikai savu biedrību ar pārvaldnieku kas reali dzīvo uz vietas un redz realo situāciju

2020-02-18 16:19

MAMMĪTE: MĀJU PĀRVALDNIEKI BRAUC UZ MĀJĀM ,KUR TIK VAR AR LNA MAŠINĀM ,GAN SIEVIŠĶI ,GAN KUNGI.VAI PAR SAVU NAUDU LEJ DEGVIELU,VAI PAR MANU, KAS DOMĀTA APSAIMNIEKOŠANAI,VAJAG ELITU KRŪMIŅU IELAIST ,LAI IZSLAUKA.

2020-02-18 16:30

Lip77: Braucejsssam > Ne visās mājas ir zinoši, kompetenti cilvēki, kuri spēj pildīt pārvaldnieka pienākumus. Jābūt ne tikai juridiskām zināšanām un saimnieciskai prasmei, bet arī psiholoģiskai izturībai pret spiedienu, konfliktu noregulēšanas, pārliecināšanas māka, arī komunikācijas prasme utt.

2020-02-18 17:06

ONTŪNS -saul: Mums 5 dzivokļi māja ,koka lna -PĀRVALDĪŠANAS PAKALPOJUMI ??? -31.65 zEMES GABALA KOPŠANA UN LABIEK\ARTOŠANA ?? sĒTNIEKU NEKAD NEESMU REDZĒJIS !!! -51.72

2020-02-18 19:03

Azb: LNA 10 gadus nevar šuves salabot, tā lai sienas sausas lietus laikā, tajā pašā laikā stāvvietai nauda pietika...
Pāvilostas 2.

2020-02-18 20:22

ej: Nākotnes ielā pārtaisīs kanalizāciju par 20t,laukā,bet naudu plēsīs no īrniekiem,ar mūsu mīļās domes svētību,kaut gan pārsvarā visi ir pašvaldības dzīvokļi

2020-02-18 20:44

Liepājnieks: Jēziņ, cik pazīstama bilde. Kādreiz, kad vēl dzīvojam daudzdzīvokļu mājā, n-tās reizes staigājam pa dzīvokļiem, runājot ar tām vecām grabažām un kašķīgiem sovokiem, kuri ne par ko negribēja veikt jebkādus remontus un savākt kvorumu bija nereāli. Vainot apsaimniekotāju ir pēdējais, ko var darīt šādā situācijā. Tie iedzīvotāji vienkārši pofigisti, gaida, kad viņu vietā kāds pieņems lēmumu un visu izdarīs, tipiska padomju domāšana. Esam laimīgi, ka esam projām no šī bardaka savā privātmājā.

2020-02-18 20:48

Fakts: Liepāja ir viena liela nabagmāja.

2020-02-18 21:44

Xxx: Mums ari bija LNA ,pargajam pie Labi Nami ,ietaupijam vairak par 1000 un darbu paveica isa laika un labi.

2020-02-18 22:30

...: smejies, Labi nami. TAs ir LNA atvasinājums, tikai šinī gadījumā privāts, kam no lna krējuma tas pieder, nezinu.

2020-02-18 22:38

Zinu: LNA pēdējā vieta kur iet. Tiem kas nezina tadu majas vecāko lna nepastāv, it tikai kontaktpersonas, tas tā lai nevienes ne par ko neatbildētu. Zinu visu to lietu no personīgās 7 gadu piertedzes ar viņiem 'strādājot''. Ja kāds no kontaktpersonām nav bezdarbnieks un nevar veltīt visu savu laiku mājas lietām un katru nedeļu iet uz LNA un dot pendeļus majas pārzinim lai kaut ko burtiski stumtu, atkārtošu tiešām stumtu uz priekšu, tad nekas nekad nenotiks caur šo organizāciju. Finanšu atskaites; aimirstiet ka jūs redzēsiet kur jūsu nauda tiek tērēta, tā ir slepena informācija :-D to jūs dabūsiet tikai ja karosiet un tas tiks iekļauts līgumā ar LNA, i to būs jālūdzas lai to saņemtu. Prieks dzirdēt ka viena pēc otras mājas atdalās no LNA, mēs esam procesā vēl...........

2020-02-18 22:43

Dzīvokļa īpašnieks: LNA ir bijis izdevīgi tas, ka iedzīvotāji neiet uz sapulcēm. Nav lēmuma un tātad turpinam neko nedarīt. Tomēr runa ir nevis par puķu dobes ierīkošanu, bet gan par avārijas stāvoklī esošu jumtu.
Šajā gadījumā viņu pienākums bija piņemt lēmumu un šo avārijas situāciju novērst. Man dzīvoklis šajā mājā pieder trīs gadus un visu šo laiku esmu barots ar solījumiem, ka tulīt uzsāksies renovācija. Projekts jau izstrādāts un pietrūks tikai pāris saskāņošanas. Konkrēti pa šo laiku tika uzstādītas jaunas pasta kastītes kāpņu telpā un un ierīkota atkritumu konteineru novietne. Mans viedoklis par LNA ir ļoti nosodošs.

2020-02-18 23:23

Katastrofa valstī: Domājat ka leišu uzņēmēju apse ir labăki. Tādi paši blēži

2020-02-18 23:42

Pienene: Tas viss ir sīkums, bet kas mums tagad zāli pļaus?

2020-02-18 23:58

Dzīvokļa īpašnieks: Situācija ar šo māju nav izveidojusies tikko. Tas ir vilcies gadiem kamēr jumta konstrukcijas ir nonākušas līdz avārijas stāvoklim. Šo gadu laikā teikšana pa māju ir bijusi gan pašvaldībai gan arī LNA. Fakts ir ka neviens no atbildīgajām instancēm nav veltījis pienācīgu uzmaību šai problēmai. Tagad protams visi var aktīvi šausmināties par patreizējo situāciju.
Ja māja patiešam būtu attiecīgi apsaimniekota tad šada situācija vispār nebūtu iespējama. Novelt vainu uz mājā dzīvojošiem pensionāriem par neuzņēmību risināt problēmas ir diezgan zemiski.

2020-02-19 07:34

Mārtiņš: Daiga...jā, izglābs...nu nu...

2020-02-19 09:26

ej: Labie nami tas pats LNA vien ir,mūsu bijušais pārvaldnieks Mārtiņš tur tagad strādā,diez ir iemācījies runāt nevis bļaut

2020-02-19 14:47

Pelīte: Pilnībā piekrītu par LNA" lielo apetīti"Taisnība-naudu atraksta no konta labi.Par Ārenieci varu teikt to pašu-ar grāmatvedi "pārvalda"labi"finanses.Ja konta uzkrājums bija plusos,tad strādājot ar Daigu,droši būsiet mīnusos.

2020-02-19 15:26

not LNA: LNA jāmaina attieksmi pret cilvēkiem. diez vai tas notiks tuvākajā laikā :(

2020-02-19 17:30

Bet vai: 1.kur var dabūt 2/3 parakstus no 86 dziv.,ja ir 23 pašvaldības?
2. Pēc likuma 16, 17.pantiem, lēmums var tikt pieņemts,ja ir sasniegts kvorums sapulcē,kas LNA nekad nav. Ko dara, LNA dod lēmumu kont.pers. un lai tie vāc parakstus,kas ir pretrunā ar likumu. Sanāk, jebkuru lēmumu var apstrīdēt,jo ir nelikumīgi savākti paraksti. Tieši runas iet par visādiem projektu virzīšanu,ko LNA uzspiež mājām.

2020-02-19 17:39

Bet vai: 3. Pavērojiet sapulču norisi, atnāk max 10 cilv.,kur ir kvorums?
4. Māju uzraugi, kuri darbojās LNA, tie ar bīda savas firmas māju darbiem, māja nevar gandrīz izvēlēties, nedod iespēju. Bet kuri strādā no LNA, kā FAGOS, tur cenniki trakoti augsti. Ja paņemtu citu, tad cenas par darbiem nokristu līdz pat 5-10x zemāk.
Tāpēc jau tās mājas nelaiž prom.
Katrai rīcībai, darbībai jāseko.

2020-02-19 17:52

Bet vai: Nevar likt par mājas kontaktpersonu cilvēku, kurš nesaprot likuma normas. Jo ir likuma normas un ES regulas,kuras visu regulē. Ja nedarbojās likums, skatāmies,ko nosaka atbilstoša regula. Tāpēc arī daudz problēmu, jo nezin likumdošanu.
Jo iedzīt māju parādos vai kredītā ir viegli,bet no tā tikt ārā ir grūti, it īpaši pie mūsu ekonomiskās nestabilitātes valstī. Te ir darbs, te nav. Kuri to saprot, nelien projektos, kredītos.
Ar šo māju būs tā, ka tiks noteikts laiks problēmas novēršanai, un tas nozīmē- kredīts, ja kredīts, prom no LNA netiks, kamēr netiks segtas saistības. Tīra arifmētika uz izbraucienu,lai paturētu māju savā pārvaldībā.
Par večiņām, tādas ir visās mājās,kurām būs viss slikti. Viņas ir un būs, un ne tikai večiņas,ir gados jaunie ar.

2020-02-19 18:20

Xxx: Krejums tiek visiem, tikai jadoma ari ,lai darbs butu padarits .

2020-02-19 23:40

M. Zolītis: Lna dēls ir Fagos ( bijušais avārijas dienests kurš tika likvidēts), kuram meita ir Labi nami, kur lna pirms likvidācijas pārliek dumjăkās mājas savā pāraudzībā(cilvēki kuri maz interesējas par apsaimniekošanas jautājumiem). Visi darbinieki ir bijušie lna! Laikam Lna ir biznesa inkubātors , kur rodas biznesņi, tātad gribat savu biznesu ejiet strādāt Lna. Visi bijušie darbinieki ir veiksmīgi uzņēmēji, K. Rağ....s, M. Pasto...s....D. Āre....e. utt..

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Aizmirsu paroli