Svētdiena, 27. septembris Ilgonis, Ādolfs
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Ar auto pa gājēju celiņu. Pilsēta atzīst kļūdas

Ar auto pa gājēju celiņu. Pilsēta atzīst kļūdas
Liepājnieki novērojuši, ka Jūrmalas parkā pa līdzās kāpām esošo gājēju un riteņbraucēju celiņu pārvietojas arī smagās atkritumu izvešanas automašīnas, kuru pilna masa viennozīmīgi pārsniedz 3,5 tonnas. (Foto: )
15.09.2020 06:00

Miks Kuncītis

"Kurzemes Vārds"

Atslēgvārdi

Vairāki Liepājas iedzīvotāji “Kurzemes Vārdam” pauduši sašutumu par to, ka Jūrmalas parkā pa gājēju un riteņbraucēju celiņu pārvietojas automašīnas, tai skaitā smagais transports. “Projekts taču paredz, ka automašīnām šis segums nav domāts. Kāpēc tiek bojāts mūsu kopējais īpašums,” neapmierinātību izsaka liepājnieks Andris Griģis.

Automašīnas bojā segumu

Pilsētnieki savu sašutumu pauduši ne tikai laikrakstam, bet arī vērsušies pie zvērināta advokāta Ērika Štālberga. “Arī pats personīgi tur esmu novērojis pārvietojamies automašīnas. Tas nav pareizi, jo, iepazīstoties ar gājēju un riteņbraucēju celiņu projektu Jūrmalas parkā, konstatējams, ka pieļaujamā slodze šajā vietā nav norādīta, bet šķērsgriezumā norādītais bruģīša biezums ir septiņi centimetri, bet pamatnes – 15 cm.

Tas apstiprina, ka šis segums domāts tikai gājējiem un velobraucējiem,” sacīja Ē. Štālbergs, piebilstot, ka praksē Liepājas pašvaldības amatpersonas izsniedz pārvietošanās atļaujas dažādiem transportlīdzekļiem, kuru nekontrolētas pārvietošanas dēļ uz gājēju un riteņbraucēju celiņa veidojas ceļa seguma rises, tas tiekot bojāts.

Reaģējot uz iedzīvotāju neapmierinātību, Ē. Štālbergs pilsētas mēram Jānim Vilnītim nosūtījis vēstuli, tajā lūdzot skaidrot esošo situāciju. Atbildi sniedzis Liepājas pašvaldības izpilddirektora vietnieks būvniecības jautājumos Didzis Jēriņš. Viņš vispirms izskaidrojis, kādiem transportlīdzekļiem tiek izsniegtas atļaujas pārvietoties pa šo teritoriju.

Iebraukšanai Jūrmalas parkā pastāvot divu veidu atļaujas. Pirmās izsniegtas uzņēmējdarbību veicošajiem uzņēmumiem (kafejnīcām, tirgotājiem u.tml.). Atļaujas ir bez norādīta transportlīdzekļa markas un reģistrācijas numurzīmes, lai uzņēmējdarbību veicošajai personai būtu iespējas operatīvi rīkoties. Katrā atļaujā norādīts iebraukšanas laika ierobežojums – līdz pulksten 9 un pēc pulksten 22, kā arī transportlīdzekļa masas ierobežojums – pilna masa nedrīkst pārsniegt 3,5 tonnas. Vēl šāda tipa atļaujas tiek izsniegtas vienreizējai iebraukšanai pirms un pēc pilsētas organizētiem publiskiem pasākumiem (inventāra nogādei līdz pasākuma vietai, savākšanai).

Otra veida atļaujas iebraukšanai Jūrmalas parkā izsniedz to personu automašīnām, kas veic uzkopšanu/apsaimniekošanu. Šie transportlīdzekļi (lielākā daļa) parkā un pa veloceliņu pārvietojas tikai tad, ja darbu veicējam uzdots konkrēts uzdevums. Ar uzņēmējiem, kas veic ikdienas apsaimniekošanu kāpu zonā, jau pēc pirmā veloceliņu posma izbūvēšanas notikušas sarunas par tādas specializētas tehnikas iegādi, kam ir maza kravnesība. Nākamajos ilgtermiņa iepirkumos par parka apsaimniekošanu prasība par tehnikas konkrētu kravnesību jau ir iekļauta kā obligāta prasība.

2020. gadā Komunālā pārvalde uzņēmējdarbību veicošām personām izsniegusi 18 iebraukšanas atļaujas. Dažādu kultūras un sporta pasākumu nodrošināšanai, remontdarbu veikšanai pavasarī, kas nav pieskaitāmi pie parka ikdienas uzturēšanas, līdz 18. augustam izsniegtas 26 iebraukšanas atļaujas. Lielākajai daļai no tām darbības termiņš jau esot beidzies. Transportlīdzekļu, kas regulāri rīta stundās veic darbus, nav vairāk par desmit.

Paredz celiņus ar biezāku pamatu

Tāpat iedzīvotājiem nav saprotams, kādēļ Pašvaldības policijas darbinieki pa šo celiņu nevar pārvietoties bez automašīnām. Pašvaldības policijas priekšnieka vietnieks Kaspars Vārpiņš laikrakstam skaidroja: “Dienā šo teritoriju apseko velopatruļas, taču nakts laikā tādu nav, tādēļ pa šo celiņu brauc policijas transports. Veloceliņš gar kāpu zonu ir ļoti garš, izstaigāt to kājām būtu pārāk laikietilpīgi, būtībā neiespējami. Mums visu diennakti ir jāapseko ne tikai šī teritorija, bet arī citas vietas. Jāpārliecinās, vai netiek veiktas nelikumīgas darbības.”

Pludmales kafejnīcas “Red Sun Buffet” īpašnieks Mareks Alberts savukārt laikrakstam sacīja: “Ja mums nebūtu šīs atļaujas, tad kā mēs piegādātu nepieciešamo preci? Iebraucot pludmalē no Pērkones ielas, to nevar izdarīt, jo automašīna gluži vienkārši var iestrēgt smiltīs. Arī šobrīd darbiniekiem nav viegli. Piegādātās paletes ar precēm dažkārt sver vairākas tonnas, un tās ir jādabū līdz kafejnīcai. Tas tomēr ir roku darbs. Šeit ir pilsēta, un ar šo situāciju kaut kā jāsadzīvo.”

“Tā patiešām ir, šie segumi domāti tikai velotransportam un gājējiem. 2012. gadā, kad tika izstrādāts šis projekts, situācija bija krasi atšķirīga, piemēram, tobrīd pludmalē nebija attīstīta uzņēmējdarbība. Tāpat pieejamais finansējums šim projektam nebija pietiekams, lai izbūvētu celiņu ar atbilstošu pamatu autotransportam. Šobrīd būvējot veloceliņus, izbraukšanas vietās, piemēram, no dzīvojamo māju pagalmiem, projektos ir paredzēts biezāks pamats, lai nebūtu šī celiņu deformācija.

Esam mācījušies no savām kļūdām,” pastāstīja pilsētas būvvaldes vadītāja Agrita Kulvanovska. Tāpat viņa sacīja, ka tie, kas ekspluatē šo celiņu, varētu mazināt transporta kustību, piemēram, atkritumu konteinerus līdz automašīnām aizstumjot, proti, atstāt transportlīdzekli vietā, kur tas nebojā ceļa segumu.

Komunālās pārvaldes pārstāvis Aigars Štāls laikrakstam sacīja, ka lielie atkritumu konteineri esot tikai divās vietās: “Jūrmalas ielas galā ar piebraukšanu un atkritumu savākšanu problēmu nav, bet pie Glābšanas stacijas atkritumu izvešanā jāņem vērā ierobežojumi, tas ir, transportlīdzekļa pilna masa nedrīkst pārsniegt 3,5 tonnas. Tur gružus nebrauc savākt lielā mašīna. Jebkurā gadījumā cilvēkiem jāsaprot, ka bez apkalpojošā transporta kustības infrastruktūru un uzņēmējdarbību nodrošināt nevar. Kaut arī būve nav paredzēta transportam, tas tur ir un būs.

36 komentāri

2020-09-15 07:12

Ai un nau: Kā tad tā būvē un ar galvu nedomā, vainīgo nav! Tur kur apgrozījums miljoni viss kārtībā, neviens ne par ko neatbild! Ja pensionārs sev nepiederošu ietvi nenoslaucis tad jā, sodīs ar milzu naudu! Pretīga tā varas domāšana /ne domāšana, smadzeņu neesamība!

2020-09-15 07:37

Lote: “Dienā šo teritoriju apseko velopatruļas, taču nakts laikā tādu nav, tādēļ pa šo celiņu brauc policijas transports.... "
Nevajag melot!!!
Ļoti bieži gaišā dienas laikā uz veloceliņa satieku policijas automašīnas.

2020-09-15 07:39

Trakis: Liepājā paliek Liepājā! Sen butu laiks nomainīt visu vadošo galvu. Cerēsim ka Liepājā kādreiz saimniekos gudri cilvēki jo 20 gadu garumā viens un tas pats un vieni un tie paši sen jau izsmēluši gan zināšanas gan vecumu

2020-09-15 07:42

Dainis: Štāla atbilde pārspēj visu:Jebkurā gadījumā cilvēkiem jāsaprot, ka bez apkalpojošā transporta kustības infrastruktūru un uzņēmējdarbību nodrošināt nevar. Kaut arī būve nav paredzēta transportam, tas tur ir un būs.
Tas nozīmē tikai vienu. Ejiet uz poda iedzīvotāji. mēs esam dauņi un tā arī rīkosimies!

2020-09-15 07:48

Tavs vards: Tas viss normali ko var stučit un cepties

2020-09-15 07:52

Alfons: Tā tam būs būt...:)

2020-09-15 07:53

Lote: To Tavs vārds
Normālā sabiedrībā to sauc par sabiedrības līdzdalību. Tev jau laikam tikai čekas maisi acu priekšā karājas.

2020-09-15 07:58

to Trakis: Rakstā ļoti labi ir uzskaitīti tie, kas sen jau izsmēluši gan zināšanas, gan vecumu - Agrita Kulvanovska, Aigars Štāls, Didzis Jēriņš. Agrita - laiks doties pensijā, jo mācīties no kļūdām ir tā kā par vēlu. Neesi piepe un saproti, ka Liepājai vajadzīgi jauni cilvēki ar gaišām galvām.

2020-09-15 08:14

jautājums aigaram štālam: kāpēc netiek tīrīti velo celiņi.Aiz depo,pie rietumu centra,Kūrmājas prospekta.Tur ir pilns ar stikliem,kas vietām jau atrodas 2,3 mēnešus.Tāpēc nebrīnieties,ka velo braucēji nebrauc pa tiem,bet ielu.

2020-09-15 08:21

Aldis: Tieši šādas domāšanas/nedomāšanas dēļ esam pakaļā :(

2020-09-15 08:29

šoferis: Ja attiecīgs uzņēmums ir uzvarējis konkursā pa gružu izvešanu, lai iegādājas gružu mašīnu līdz 3,5t. Cik tur darba,lai iegādājas. Citās valstīs tādi braukā,ja nemaldos pat Rīgā.

2020-09-15 08:29

M8: Mareks Alberts no redsun ar savu balto WV džipu varētu arī nepārvietoties pa veloceliņu ikdienā, bet pastaigāt nedaudz ar kājām no Liepu ielas. Nav labi, vēdērs par daudz var uzaugt.

2020-09-15 08:36

44!: Ļoti vienkārši , visus šos celiņus pa kuriem jābrauc auto transportam , bija jau projektā jāparedz ar vajadzīgo bruģa un pamatnes biezumu , pa velo celiņiem vispār nav jābrauc ar automobīļiem.

2020-09-15 08:37

Mans vārds: Taiss celiņus piemērotus automašīnām, bet tad atkal izmaksas tādu izbūvei būs lielākas. Piekrītu Šoferim, ka jau gružu biznesa konkursa nolikumā ir punkts, ka tādās vietās jāizmanto gružu mašīnas līdz 3,5t, un lai tad šī lielā atkritumu biznesa firmas tādus iegādājas.

2020-09-15 08:48

Labrīt: to jautājums: nu ja jau mēnešiem ilgi slinkums komunālajai pārvaldei paziņot (jo viņi katru pilsētas kvadrātmetru neapseko), tad arī nekas nemainīsies. Dažreiz jārunā nevis skaļāk, bet tur kur tevi sadzirdēs

2020-09-15 08:51

fffffffffffffff: Vai pilsētas ielas ir paredzētas fūrēm, kas izbrauc no ostas. Viņu svars robežojas pie 40tonnām.
Neticu, ka Ganību iela, Zirņu iela tam paredzēta.

2020-09-15 08:57

To to Trakis: Zinot pēc pieredzes, pieņemot darba jaunāku cilvēku paliec par muļķi, viņiem visiem ir ambīcijas pāri galvai, bet atbildības sajūtas 0. Savāra problēmas kuras pēc tam izskaidro citi, jo paši izmanto vieglāko variantu: aiziet bērnu kopšanas atvaļinājumā un domāt ka pēc 1,5 gadi neviens neko neatcerēsies, vai paņem slimības lapu uz 3-4 mēnešiem pēc kuras neatgriežas darbā jo jau ir atradis citu.
Kāpēc paļauties ka kādam būs jaunas idejas ar godīgu iznākumu.
Bet vecā komanda tomēr strādā un atbild par savām kļūdām

2020-09-15 08:58

siju: Lūdzu uzvārdus.

2020-09-15 08:59

Plume: Lieciet mieru Štālam - ne viņš projektē, ne būvē.

2020-09-15 09:03

doma: No Jūrmalas ielas līdz Pērkones ielai, vienkarši nevar pabraukt, tur paceltas flīzes, bet kuru tas interesē, ar velosipēdu vel var pabraukt, bet lai pabrauc ar skritulenēm, nosisties tur var, bet ja var uzprojektet akas vāku var, tad infantīlisms domē un tās struktūrās ir augstā līmenī.

2020-09-15 09:14

Jurčiks: Cik zinu ka Vācijā un citur Eiropā šādas atrunas neietu cauri. Ja tur ir aizliegts smagais transports tad ir. Ja tev vajag - stiep ar rokām vai ved uz ratiņiem. Ja ir kājnieku zonās kafenes, tad visu ar ar rokām vai rateļiem saved. Municipalitātes atlaides nedod. Jo atbild par naudu ar kuru būs remonti jātaisa. Te - pofig. Paņems no budžeta cik vajag. Jāatbild tak nav.

2020-09-15 09:17

Un atkal es: Celiņa garums ir 5 kilometri. ā - tur muņiki nevar ar kājām iziet. Tas ir vienkārši neiespējami.

2020-09-15 09:52

Opis VA: Kaut arī būve nav paredzēta transportam, tas tur ir un būs. Nu gluži kā zaglis - Zagu un zagšu. Par tādu domāšanu un runāšanu vajag sist ne tikai pa pakaļu, bet arī pa galvu.

2020-09-15 10:33

Vaidava: Smieklīgi. Nevāks atkritumus, nebūs policijas patruļas - atkal kāds vaimanās... Kur policija, tur kāds ārdās, kur gružu savākšana, viss slīkst atkritumos! Plebejam parastajam nekad nebūs izdabājams.

2020-09-15 11:11

Vaidavai: Vai vienīgais veids kā būt patruļai ir ar auto? Tiešām? Mūsu ments nevar notiet 4...5 km ar kājām? Tas nav attaisnojums. Un kurš liek atritumus no parka vest ar milzīgiem kravas auto? Ir tak arī mazāka spec tehnika. Bet protams - tad kādam naudas maisam būs jāatsakās no pāris t eiro peļņas daļas. Drīzāk tu esi čikstētājs, kas neko negrib darīt.

2020-09-15 11:59

Kalnietis: Virsraksts- Pilsēta atzīst kļūdas. Bļāviens- pilsēta esam mēs, dažreiz pukstošie,bet vienmēr optimistiski liepājnieki, liepas,pludmale,vējš un foršs rock'roll. Kļūdas atzīst TUPAKI,kas ieņēmuši domes māju. Viņu tur ir tik daudz.......

2020-09-15 12:00

skaisti: Ja piesakās konkursam uz atkrituma vākšanu Jūrmalas parkā tad ir jābūt kritērijiem kāds transports ir vajadzīgs. Ja tāda nav tad čau un attā! Kādreiz ja nemaldos L tranzīts vāca gružus Jūrmala .Tagad atkal šķēle iefiltrējies ar savām lielajām mašīnām. Un protams Liepājas dome tos lobē.

2020-09-15 12:34

Tu: Regulāri pa veloceliņiem braukā arī traktori, kas tīra lapas un sniegu. Veloceliņš sabojāts jau sen ir arī Aldaru ielā. Arī Kūrmājas prospekta galā perpendikulāri puķu dobēm tehnika ir izbraukājusi gājēju celiņu, kas domāts tikai gājējiem, tur pat zīme vēl ir. Atbilīgajiem laiks padomāt

2020-09-15 13:24

koko šanele: Ko tas pašvaldības policijas priekšnieks tur stāsta, ka patruļmašīnas tur braukā tikai dienas tumšajā laikā?! Nē, tās tur braukā visu dienu. Varbūt, vajag pieņemt darbā tādus policistus, kas dēļ savas fiziskās kondīcijas ir spējīgi arī kādu gabalu ar kājām noiet?
Un visa tā auto plūsma tur dažu gadu gaitā palikusi tādā, ka drīz vajadzēs luksoforus uzstādīt. Gājējiem tur nav droši pārvietoties

2020-09-15 15:41

To labrīt: ir zvanīts komunālai pārvaldei bet tur par dežuranfu ielikts āzis kas nemāk vai negrib nodot info tālāk atbildīgiem.Kad pagājušo gadu zvanīju man pateica lai apbraucu tos stiklus.Ja tie stikli ir gan gājēju un velo celiņa pusē tad pa kurieni viņus apbraukt.

2020-09-15 18:30

Andis: andris griģis- JŪS NOPIETNI?

2020-09-15 22:15

Cilvēks.: Visādas sarkano suņu bufetes taču zināja kur iet taisīt biznesu. Lai nes ar savām mazajām kuslajām roķelēm. Un pašvaldības policijai ir jānovērš likumpārkāpumi, nevis pašiem masveidā jāpārkāpj likumi.

2020-09-15 23:22

deputāts x: Varbūt, ka Griģim un Štālbergam ir jāvēršas ar iesniegumu par iespējamo pārkāpumu atbildīgajās valsts institūcijās ar tiešiem pierādījumiem (iestādei uz iesnieguma pamata jāizvērtē vai tik tiešām tāds fakts reāli eksistē un jāpieņem mērus), nevis ar masu mēdiju palīdzību varbūt bez kaut kāda tiesiska pamatojuma, personīgiem pieņēmumiem un tiešiem pierādījumiem. Nevajadzētu pārkāpt nevainības prezumciju (vainīgs ir tad, ja to atzīst tiesa).

2020-09-16 07:55

....: menti gan tur pa dienām ar vizinās,lai Vārpiņš nefleitē

2020-09-16 18:02

to deputāts x: Apgalvojumu, ka "vainīgs ir tad, ja to atzīst tiesa" - lietojiet uzmanīgi! Daudzi tiesas spriedumi sabiedrībai nav saprotami, arī par traģēdiju Zolitūdē. Star citu, tiesa Liepājā (Republikas ielā) ir komerciestāde.

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Šobrīd aktuāli

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par digitālā satura pakalpojuma liepajniekiem plus abonementa pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: info@liepajniekiem.lv), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI.  PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. a) PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNES maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. b) Liepajniekiem plus ir maksasdigitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus” , un kura abonementu PIRCĒJS  ir tiesīgs iegādāties, turpmāk tekstā – PAKALPOJUMS,
  3. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

 PAKALPOJUMA abonements ir fiksēta termiņa – 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par  cenu  – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi). PAKALPOJUMA abonementa maksā ietverts pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 21% apmērā. PAKALPOJUMA abonementa cenu KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā . KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. 

  1. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu, un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Šī Līguma ietvaros KV sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

 Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

 LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

 Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Seko mums

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz