Svētdiena, 28. aprīlis Terēze, Gundega
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Artis Rimma: “Iedzīvotāju ienākumi netiek līdzi māju uzturēšanas vajadzībām”

Namu apsaimniekošana nebūt nav vienkāršs pakalpojums –  īpaši, ja tas ir daudzdzīvokļu māju īpašnieku un apsaimniekotāja kopdarbs. Portālā liepajniekiem.lv visai regulāri vēršas lasītāji, kuri apšauba SIA “Liepājas namu apsaimniekotājs” (LNA) godprātību vai nejūtas uzklausīti.

Artis Rimma: “Iedzīvotāju ienākumi netiek līdzi māju uzturēšanas vajadzībām”
Foto: Ģirts Gertsons
Foto: Ģirts Gertsons
17.10.2023 00:00

liepajniekiem.lv

“Liepājas namu apsaimniekotāja” valdes loceklis Artis Rimma bija gatavs atbildēt uz jautājumiem, kas skar sadarbību ar dzīvokļu īpašniekiem.

Kāda ir LNA vieta apsaimniekošanas tirgū?

– Šobrīd Liepājā apsaimniekojam 540 ēkas, skaits ilgstoši nemainās, kāda māja aiziet, kāda nāk vietā.

Konkurence ir nežēlīga – pirmkārt, mēs pieņēmām lēmumu slēgt pārvaldīšanas līgumus tieši tāpat kā privātie apsaimniekotāji. Otrkārt, valsts nolēma, ka pārvaldīšanas maksa ir jāapliek ar PVN, lai mēs neizkristu no konkurences.

Likums nosaka, ka tikai pārvaldīšanas izdevumi būtu jāapliek ar PVN, attiecīgi administrēšanas izdevumi pārvaldniekam. Ja uzņēmumam ir ražošanas bāze un remonta brigāde – tad visa apsaimniekošanas maksa jāapliek ar PVN.

Toreiz atkal kritām ārā no konkurences, tad, lai savus namus nezaudētu, likvidējām savu tehnisko daļu, palikām kā privātie apsaimniekotāji.

Mēs nevaram pateikt īpašniekiem, ka mūsu administrācijas izdevumi ir 20 centi, ja mēs to teiktu, privātais būtu klāt un mums mājas tiktu atņemtas.

Tomēr, ja par pozitīvo, – pie privātā apsaimniekotāja iedzīvotājam īsti nav, kur aiziet pasūdzēties, bet par pašvaldības kapitālsabiedrību iedzīvotājs var sūdzēties pašvaldībā, uzdot mūs audzināt.

Kādēļ tik bieži nākas dzirdēt sūdzības?

– Nav noslēpums, ka saziņa mūsu pusē notiek divās valodās – latviešu un krievu.

Likumdošana gan nosaka, ka saziņa ar klientu ne rakstveidā, ne nododot ziņojumus, krievu valodā vairs nenotiek. Arī vietnē manslna.lv visa informācija ir latviešu valodā, tomēr liela daļa klientu to neizprot, un rodas neskaidrības.

Pēc izlikta paziņojuma mājā mums zvana un prasa – kas tas ir, ko jūs uzlikāt?

Lai tomēr klients tiktu apkalpots, telefoniski informāciju sniedzam arī krievu valodā. Ja atbildi uz krievu valodā rakstveidā uzdotu jautājumu sniedzam likumā noteiktā kārtībā valsts valodā, klients atkal neizprot un ir neapmierināts.

Nākamā lieta, kas raisa negācijas, – spēkā stājies datu aizsardzības likums, nevaram dot pa labi un kreisi jebkuru dokumentu, kurā redzami arī citu cilvēku dati un tālruņa numurs.

Dzīvokļu pārvaldīšanas likumā noteikts, ka informāciju drīkstam sniegt tikai dzīvokļu īpašniekam, tomēr arī tas notiek šādi: ja esat īpašnieks un vēlaties iepazīties ar savas mājas lietu, jūs to varat darīt klātienē. Ierodoties uz vietas, ja darbinieks tobrīd ir brīvs un viņam nav iepriekš pieteikta kāda cita vizīte, varu apliecināt, ka dokumenti tiek uzrādīti.

Protams, vispareizāk būtu uzrakstīt iesniegumu un vienoties par laiku, kad varat nākt iepazīties ar mājas lietu.

Mēs visu uzrādīsim, jo mums nav, ko slēpt!

Tāpat arī dzīvokļa īpašnieks var pilnvarot savu radinieku vai tuvinieku, parakstot pilnvarojumu.

Cita lieta ir, ja cilvēks vēlas dokumentus fotografēt un ņemt kopijas. Tādā gadījumā noteikti ir jāraksta iesniegums, jo mums jāaizkrāso citu cilvēku vārdi, paraksti un citi personas dati, lai trešā persona šos cilvēkus nevarētu identificēt.

Tiklīdz pasakām kādam procesam “nē”, pretī saņemam negācijas.

Ir gadījumi, kad cilvēks iet uz pašvaldību un saka – zvanīju uz LNA, tur uz mani kliedz un rupji lamā. Kad informācija sasniedz mūs – klausāmies telefona sarunu un izrādās, ka tā vis nav. Tieši klients ir bijis saērcināts un rupjš, nevis LNA darbinieki.

“LNA zog” – kā komentēsiet šādu apgalvojumu?

– Šāda veida negācijas bieži vien lien ārā, kad mainās māju vecākie, savā ziņā tā ir kā paaudžu maiņa – vecie mājas pārstāvji un tagadējie. 

Viņiem katram ir savs cilvēku kopums, kas par viņiem balso, nostājoties viens otram opozīcijā, LNA viņi izmanto kā buferi, lai savā starpā tiktu galā.

Protams, daudz mainītu tas, ja mēs spētu savstarpēji pieņemt un cienīt otra viedokli arī tad, ja tas nesakrīt ar manu.

Tāpat – ja cienītu viens otra darbu.

Lielākoties šīs nesaskaņas rodas parakstu vākšanas laikā, bet balsu vairākums savākts, lēmums mums ir atnests, un mēs to realizējam.

Parasti mājas kontaktpersonas savāc parakstus, pieņem lēmumu un sūta apsaimniekotājam. Mēs par to uzzinām, kad lēmums jau ir pieņemts – ko un par kādiem līdzekļiem tas tiks darīts.

Mēs tālāk vienkārši informējam iedzīvotājus, ka tiks mainīts, piemēram, stāvvads, bet pretī ir pārsteigums – kāds stāvvads? Te ir tas iztrūkstošais posms, ja gadās, ka mājas kontaktpersonas, savācot vajadzīgo balsu skaitu, tālāk to neturpina, un līdz šai opozīcijai nemaz neaiziet, ja reiz vairākums tāpat ir piekritis.

Agrāk parakstus vāca namu apsaimniekotājs, šobrīd lēmumu pieņemšanas veidi ir mainījušies.

Kad LNA uzzina, ka konkrētās mājas iedzīvotāji ar kaut ko nav apmierināti, – kā rīkojaties?

– Brīdī, kad saņemts negatīvs signāls, mēs to izrunājam ar Klientu daļas vadītāju, otrdienas un ceturtdienas rītos tiekamies klātienes sapulcē ar tiešajiem pārziņiem jeb menedžeriem, meklējam risinājumu.

Bieži vien līdz sapulcei pat nav jāgaida, kad pārzinis jau sazinājies ar mājas iedzīvotājiem.

Vai plānojat uzlabot LNA darbību?

– Drīzumā Būvniecības informācijas sistēmā (BIS) būs redzama krietni plašāka informācija. Ja mājas kopība būs pieņēmusi kādu lēmumu, šajā sistēmā varēs veikt arī balsojumus un atkritīs tik daudz apspriestā parakstu vākšana un pulcēšanās kāpņu telpās – tas visu padarīs pārskatāmāku.

Tiklīdz paraksti savākti, balsojums ir noticis, varēs turpināt ieplānotos procesus.

Atzīstos, arī LNA mājaslapa ir novecojusi, to nevaram pārnest uz viedierīcēm, telefoniem.

Viens no apsaimniekotājiem, kurš šobrīd plāno ieviest aplikāciju, ir Rīgas namu pārvalde. Aplikācija viedierīcēs iedzīvotājiem ļauj veikt tiešo saziņu ar savu namu apsaimniekotāju.

LNA šobrīd strādā pie specifikācijas izstrādāšanas, cerams, līdz ziemas beigām un pavasarim būsim izveidojuši mājaslapu, ko būs iespējams atvērt arī telefonos, tas ļaus labāk komunicēt ar klientiem un nodrošinās īsāku ceļu, kā novērst  problēmas.

Skaidrs, ka tas būs izaicinājums, turklāt tas nebūs tikai diskusiju rīks, viedierīces aplikācijā piesaistīsim arī maksājumu veidu, rēķinu apskatīšanu, ūdens skaitītāju rādījumu nodošanu, rēķinu maksāšanu tiešsaistē.

Ko darīt, ja cilvēki nesaprotas ar savu mājas pārvaldnieku?

– Var doties pie nodaļas vadītāja vai pie Klientu daļas vadītāja. Ja sajūtam signālu, ka sadarbība ar konkrēto namu pārvaldnieku mājai nevedas, to ir iespēja teikt, izrunāt, mainīt.

Ne reizi vien māju pārziņi ir rotējuši starp mājām, vienam neizveidojas kontakts ar kādu Jaunliepājas namu, pārliekam viņu no mazajām koka mājām uz daudzdzīvokļu māju, un viss kārtībā, lieta iet no rokas.

Arī uz pieņemšanu var pierakstīties, ja vairs nevar nekādi citādi atrisināt lietas.

Iedzīvotāji gan uzskata, ka vairāki amati, ko esat uzņēmies, jums neļauj īsti iedziļināties viņu problēmās?

– Nevienu pieņemšanu neesmu izlaidis. Arī šorīt man bija divas pieņemšanas. Gaidīju, neviens tā arī neatnāca, neviens arī nebrīdināja, ka nebūs.

Nepiekritīšu, ka neesmu sasniedzams.

Jā, sēžot pie galda un visu dienu gaidot kādu ienākam, – tā jūs mani nesastapsiet, bet mēs vienmēr varam vienoties, es pārkārtošu laiku, lai satiktos un izrunātos, nav pat jāgaida līdz oficiālām pieņemšanām, ja ir iespēja izbrīvēt laiku agrāk – tiekamies.

Uz telefona zvaniem arī vienmēr atbildu, mans tālruņa numurs ir mājaslapā – es esmu sasniedzams.

Tātad pārmaiņas šobrīd netiek plānotas?

– Tā es neteicu. Kaut kādas pārmaiņas būs. Neskriesim ratiem pa priekšu. Atzīstos, ka izaicinājums ar trim amatiem ir liels, ģimenei daļa uzmanības tiek atņemta.

Vai nozarē ir kāda problēma, kas būtu risināma kopīgiem spēkiem?

– Liela problēma ir Latvijas dzīvojamā fonda nolietojums. Tas ir tiešām katastrofāls.

Liepājas kontekstā to labi redzam, kā Vecliepājas skaistajā sadaļā koka apbūve, tā arī Jaunliepājā – iedzīvotāju ienākumi netiek līdzi māju uzturēšanas nepieciešamībām.

Savu lomu spēlē arī Krievijas iebrukums Ukrainā, kad iepriekšējā ziemā, plānojot visus darbus, septiņām mājām atlika renovāciju, jo, sākoties karam, cenas katastrofāli pieauga un mājas iedzīvotāji lēma nogaidīt.

Mediju atbalsta fonda ieguldījums no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem. Par sagatavoto saturu atbild portāls liepajniekiem.lv.

Šobrīd aktuāli

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par satura pakalpojuma pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: [email protected]), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, vai interneta vietnē kurzemes-vards.lv, turpmāk tekstā – VIETNE KV, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI. PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ/VIETNĒ KV šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNĒ/VIETNĒ KV maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. PAKALPOJUMS ir kāds no šajā punktā uzskaitītajiem satura pakalpojumiem, kurš ir nopērkams VIETNĒ/VIETNĒ KV, un kura abonementu PIRCĒJS ir tiesīgs iegādāties:
  1. Liepajniekiem plus – maksas digitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus”,
  2. ”Kurzemes Vārds” elektroniskais abonements – maksas digitālā satura pakalpojums VIETNĒ KV, tajā skaitā drukātam laikrakstam ”Kurzemes Vārds” (reģistrēts masu informācijas reģistrā ar nr. 000700763, no 28.11.1991.) vizuālā un satura apjoma ziņā identiska elektroniska kopija, kā arī pieeja viena mēneša iepriekšējo elektronisko kopiju arhīvam,
  3. ”Kurzemes Vārds” drukātais laikraksts – papīra formātā iznākošs reģionālais laikraksts (reģistrēts masu informācijas reģistrā ar nr. 000700763, no 28.11.1991.), kura piegādi PIRCĒJAM Liepājā un Grobiņā (pilsētā) nodrošina SIA ”AC Kurzemes Vārds”, vai citur Latvijā VAS ”Latvijas Pasts” saskaņā ar tā piegādes grafiku.
  4. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

PAKALPOJUMA abonements ir fiksēts termiņā, par noteiktu cenu, kuru KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā. KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. PAKALPOJUMA abonementa cenā ietverti ir visi uz to attiecināmie nodokļi, tajā skaitā pievienotās vērtības nodoklis (turpmāk – PVN) saskaņā ar LR normatīvajiem aktiem:

  1. Liepajniekiem plus ir 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par cenu – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi).
  2. ”Kurzemes Vārds” elektroniskais abonements ir 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par cenu – EUR 4.99 (četri euro un 99 centi).
  3. ”Kurzemes Vārds” drukātais laikraksts ir papīra formāta izdevums par cenu – EUR 8.95 (astoņi euro un 95 centi) vienam mēnesim.
  4. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ/VIETNĒ KV. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu PAKALPOJUMAM Liepajniekiem plus un Kurzemes Vārds elektroniskais abonements, bet uz nākamo kalendāro mēnesi pagarinoties automātiski PAKAPLOJUMAM Kurzemes Vārds drukātais laikraksts abonementam , un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. PAKALPOJUMA ABONEMENTA KURZEMES VĀRDS DRUKĀTAIS LAIKRAKSTS PIEGĀDES UZSĀKŠANA.
    1. Ja PIRCĒJS ir veicis PAKALPOJUMA samaksu darba dienā līdz plkst.14.00, tad abonementa piegāde tiek uzsākta ar nākamo darba dienu, ja piegādi nodrošina AC Kurzemes Vārds, vai pēc divām darba dienām, ja piegādi nodrošina Latvijas Pasts;
    2. Ja PIRCĒJS ir veicis samaksu darba dienā pēc plkst 14:00, tad abonementa piegāde tiek uzsākta ar aiznākamo darba dienu, ja piegādi nodrošina AC Kurzemes Vārds, vai pēc trim darba dienām, ja piegādi nodrošina Latvijas Pasts;
  2. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

KV Šī Līguma ietvaros ar PAKALPOJUMU Liepajniekiem plus un Kurzemes Vārds elektroniskais abonements sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus un Kurzemes Vārds elektroniskais abonements veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz