Pirmdiena, 3. augusts Augusts
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Atkal smaga avārija uz Nīcas šosejas

Atkal smaga avārija uz Nīcas šosejas
Foto: liepajniekiem.lv
03.07.2020 10:46

"Kurzemes Vārds"

2. jūlijā pulksten 19 Nīcas pagasta Pērkonē notikusi automašīnas “Nissan” un motocikla “Kawasaki” sadursme, kurā cietis motocikla vadītājs un tā pasažiere. Abi ar gūtām traumām nogādāti slimnīcā.

2. jūlijā ceļu satiksmes negadījums noticis arī Priekules novada Bunkā, kur pagaidām nenoskaidrotu iemeslu dēļ automašīnas “Audi” vadītāja nobraukusi no ceļa un spēkrats ietriecies kokā. Sieviete guvusi traumas un nogādāta slimnīcā. Abos gadījumos tiek skaidroti notikušā apstākļi, informēja Valsts policijas pārstāve Madara Šeršņova.

48 komentāri

2020-07-03 11:45

ES: Drīz no Liepājas līdz Nīcai būs jāliek zīme uz 70, jo visi tur pārāk bīstami nesas un iebrauktuvju daudz, kas padara to posmu īpaši bīstamu.

2020-07-03 12:18

lapsis: Tajā posmā pie Reiņa meža prasās ierobežot ātrumu, jo tur ir arī vairākas meža dzīvnieku pārejas, un regulāri tie tiek notriekti. Policijas statistikā tas neparādās, jo daudzi izvēlas par to neziņot lai nebūtu liekas problēmas, jo tas tāpat ir ceļa zīmes – Nr. 125 Savvaļas dzīvnieki darbības zonā, un apdrošināšanu cerēt ir naivi :))

2020-07-03 12:41

BET: Regulāri braukāju šājā maršrutā un manuprāt agresivitāti kā reiz bieži izraisa tie, kas rēali velkas šajā ceļa posmā. Kopumā tur daudz vietas ar nepārtaukto līniju, kur apdzīt nedrīkst un nosēžot aimugurē aiz kārtējā čunčinātāja 10 minutēs - rodas vēlme tikt garām. Nesaku, ka šajā posmā būtu jālido, bet es runāju par tiem kas brauc 70 -75 km/h un tādu tur ir ļoti daudz ieskaitot sabiedrisko transportu, kas papildus vēl šad un tad uzskata, ka ir pilsētā un izbrauc no pieturām neskatoties spoguļos. Vajadzētu profilaksei tieši šiem lēnbraucējiem izrakstīt sodus par agresīvu braukšanu

2020-07-03 12:48

Rand: piekrītu par autobusu pārvietošanās ātrumu... gadījās posmā no Pērkones līdz Bernātu pagriezienam aiz viņa braukt uz 55 km st :(

2020-07-03 13:10

Dūzis: BET un Rand. Rokas nost no autobusa šoferiem. Šoferi brauc pēc noteikta grafika, ko ir izstrādājusi ATD!!!! Ir reisi, kur jalido kā dullam, ir reisi, kur jāvelkas kā gliemezim. Un šoferis brauc pēc tā grafika, jo nedod dievs, aizbrauksi ātrāk minūti prom no pieturas, bet tur pēc pusotras parādīsies veca ķoķa, kura uz pieturu nevar atvilkties laikā. Zvans vadībai um šoferi dr.ž atkal.
Tā kā par autobusa šoferiem kuri velkas, atceraties, ne jau aiz laba prāta šoferis velkas uz 70-75 km/h. Zvaniet uz ATD sakiet, lai saliek normālus pieturu laikus.

2020-07-03 13:17

Dūzi: Tu neesi iedomājies, ka vari normāli aizbraukt līdz pieturai un tad stāvi pieturā un gaidi savu attiešanas grafiku, nevis brauc agresīvi lēni un apdraudi pārējos satiksmes dalībniekus?

2020-07-03 13:18

Izveidojiet kabatu: Bīstama vieta ir pie nogriešanās uz jūrnieku ligzdu. Tas ir melnais pukts. Un izbraucot cits tā cenšas mašīnu izbraukt veidojot bīstamas situācijas

2020-07-03 13:25

Malvis: Ko var tarkšķēt, sabiedriskam transportam ir savs grafiks, un braukšanas ātrumu regulē pats autobusa vadītajs.

2020-07-03 13:26

Gundars Delveris: Problēma ir pašos autovadītājos, nevis ceļiem vai krustojumiem, braucot ir jādomā, ko darīs citi autovadītāji, vai priekšējais nepārtraukti spaida bremzes, tāds ir nekavējoties jāapdzen, jo brauc nepārliecinoši droši. Autobusam ir savs maršruts un noteikts ātrums.

2020-07-03 13:33

Ko: Kāds sakars autobusu grafikam ar ceļu satiksmes noteikumiem? Tad jau es varu patrikt, ka man arī ir savs grafiks, tapēc braucu ar 140 km/h? Likums visiem ir viens vai Tev grafiks vai nē...

2020-07-03 13:40

KKK: Kā jau teicu ,problēmas ir nesakārtotajā satiksmes plūsmā..Tā vien šķiet ,ka to dara speciāli ,lai vairāk sistos un vairāk būtu auto lūžņu..un šeit jau ir loģiski pavairot sodu skaitu par dažādiem pārkāpumiem..taču ,pavērojot nedaudz uzmanīgāk---sakārtojot satiksmi un atbilstoši ceļus...satiksmes negadījumi strauju samazinātos-un tas ir galvenais ceļu policijas uzdevums..Lai gan pārsvarā ceļu policija nodarbojas ar visu ko ,izņemot savu uzdevumu pildīšana

2020-07-03 14:11

nu gan: Tādiem kā dūzis iesaku tad stāvētpieturā

2020-07-03 14:16

No Pērkones: Šis ceļa posms ir īpaši bīstams, katru dienu ir izaicinājums braukt pa to. TUR noteikti vajadzētu uzstādīt radari- varbūt tas ko līdzētu. Pārsvarā ir agresīvie braucēji, kuriem jānesas ātrāk par 110 apdzenot pārkāpjot satiksmes noteikumus, kā arī veidojot bīstamus manervus, kā piemēram apdzenot it kā būtu 3 joslu ceļš. Laicīgi rādot pagriezienu, ka nogriezīsies pa kreisi - vairums apdzinēju iedomājas, ka tas ir ideāls apdzīšanas veids apdzīt pa labo pusi. Nu nav tur tik plats ceĺš, lai varētu 3 auto vienlaicīgi ceļa platumā būt. Rezultātā apdzinēja auto puse atrodas uz asvalta un puse uz grantēto ceļa malu.Baisi pat iedomāties, kā varētu sanest auto.

2020-07-03 14:25

Dūzis: Es saprotu, ka jūs tupaki, NEKAD dzīvē nesapratīsiet, kas ir sabiedriskais transports, kas ir vadīt sabiedrisko transportu pēc noteiktiem grafikiem un laikiem, tāpēc nav ko jums diži te skaidrot. Tapēc jūs esat, kas jūs esat, un šoferīši ir šoferīši!
Jauku dienu un rijat nervostrongus, ja nespējat mierīgi un bez stresa iekļauties plūsmā, kur IR UN BŪS sabiedriskais transports!

2020-07-03 14:40

Malvis: Ko; 13.33 Tu tiešām esi dumjš vai dumja, ka neko nesaproti. Ja kaut kas nepatīk, zvaniet uz ATD.

2020-07-03 14:48

Aha: Kad viedajam Dūzim vienreiz izrakstītu biļeti par agresīvi lēnu braukšanu, tad varbūt saprastu, ka var arī braukt ar 90 km/h un pieturā uzkavēties ilgāk, lai ievērotu attiešanas grafiku

2020-07-03 15:04

vispār: JA, TIESĪBAS LIEKOT , BŪTU SAPRĀTA TESTS,DAUDZI TIESĪBAS NEDABŪTU....

2020-07-03 15:14

Judīte: to vispār - Cepuri nost Jūsu rakstītam!

2020-07-03 15:26

Dūzis: Aha. Drīzāk jūs dabūsiet par agresīvu braukšanu, ātrumu vai kadu telefonu pie stūres. Dūzim neviens sodu neliks 😂 un ne jau Dūzis vienīgais tāds.

2020-07-03 15:33

to BET UN RAND: Jums vispār vajag atņemt auto tiesības.Ja esat mūžīgie kavētāji,tad izkustieties no mājas 20 min.ātrāk,lai nekas nav jākavē.Lēnāk brauksi tālāk tiksi.Uz šosejas vajadzētu zīmi 100 km un ne ātrāk.

2020-07-03 16:08

Vai tiešām grūti saprast: Kāpēc notiek apdzīšanas? Jo pārsvarā uz šosejām kāds izdomā braukt stipri zem atļautā ātruma. Ja nejūties pārliecināts vadot auto - kāp autobusā un sēdi laimīgs. Atļautā ātruma neievērošana - ARĪ braukšana par lēnu - IR bīstama, sevišķi uz šosejas, kur abos virzienos tikai 1 josla un līkumi viens aiz otra.
Kāpēc citur autobusa vadītāji māk iekļauties plūsmā un pastāvēt pieturās 2 min., bet te redz, gudriem komentētājiem, kas paši laikam ir autobusa šoferi, izskatās, ka uzliks sodu, ja autobuss atradīsies pieturā ilgāk par pasažieru izlaišanu/ielaišanu.
Nu cilvēki, jūs, tie lēnie braucēji esat reāls apdraudējums citiem. Nav jāspiež uz 120, ja visi ievērotu kaut vai tos pašus 90 - 95, satiksme kļūtu drošāka.

2020-07-03 16:26

Kaņepe: Bet loğiski, ka pa to ceļu ir daudz lēno braucēju, jo tur ir daudz sānceliņi uz abām pusēm, kur cilvēki nogriežas uz mājām, viesu namiem, to pašu "Jūrnieku ligzdu", "Šķilām". It īpaši grūti ir orientēties tumsā. Vispār vajadzētu ātruma ierobežojumu 70 līdz Bernātiem.

2020-07-03 16:36

No Pērkones: Piekrītu Kaņepei, ka vajadzētu ātruma ierobežojumu 70

2020-07-03 17:19

Ikdiena: Izbarauc no Liepājas - priekšā auto uz 50 km/h, nodomāju - nu labi, drošvien uz kapiem brauc un tulīt jānogriežas, pienāk kapi - ne vella, bet ātrums 65. Nu labi, nodomāju, ka drošvien uz Latvijas Naftu brauc. Pienāk nafta - ne vella, bet ātrums 70z. Nu tad pie kontrolpunkta maucu garām un redzu uz sevi vērstu skatienu, ka esmu maniaks

2020-07-03 17:36

100: Braucot arī uz 100 ir kas aiznesas garām. Ļoti reti ir kāds,kurš brauc lēni,ta kā pārsvarā ir nepacietīgie dullie braucēji, kuriem iespējams kaut kas nav kāttībā ar nervu sistēmu. Kā jau iepriekš kāds rakstīja, tur ir daudz sāna celiņu, kuri ir māju ceļi un celiņi uz atpūtas vietām. Esiet iecietīgi un saprātīgi un cieniet pārējos satiksmes dalībniekus un viss būs kārtībā!!!

2020-07-03 18:00

Autovadītājs: Ceļa posmā mo Liepājas līdz Rucavai vajag uzlikt zīmi 70
NELŪDZAM, PIEPRASĀM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2020-07-03 18:34

???: ej tu cirst autovadītāj un pārgriez savu apliecību uz pusēm

2020-07-03 19:59

nē nu jā: Psihu tusiņš. Lēnāks braucējs varbūt nesen tiesības ņokārtojis. Kā tad pieradīs, ja visu laiku ies uz autobusu? Mazliet vairāk sapratnes vai arī mazliet nervu zāles un viss būs štokos.

2020-07-03 22:01

vietējais: Tiem "gudrīšiem", kuri iesaka sabiedriskā transporta šoferiem močīt uz 90-100 un tad katrā pieturvietā stāvēt pa 10-15 minūtēm...
Piedāvājat šādu risinājumu ATD!

2020-07-03 22:15

Es: Ko jus visu laiku vainojat autobusu vadītajus,tad jau tos saimniekus ar traktoriem,kas velkas arī dzīsim uz 90km/h.Uz priekšu,šodien pat braucam Saldus -Rīga,un piedodiet mums 90-95km/h,preti fūre,kura iet uz apdzīšanu,un būtiski mūsu šoferīša reakcija piebremzējot mus paglāba no tiešas nāves.Otra tada pat situācija,tas pats ātrums,bet mums garām,ar vismaz 110km/h,un pretī atkal ir fūre,nu kur tev jāskrien,kur pēc zārka.Un neaizmirsīsim ka atlautais ir 90km/h.Varbūt beidzot ceļu policijai ir jāsāk strādāt un tiešām šie agresīvie skrējēji jāsāk sodīt.

2020-07-03 22:31

Rīga: KATRAM SAVS LAIKS.

2020-07-04 07:36

Mjaa: Sodu vajag tiem idiotiem, kas sastāda autobusu grafikus un liek vilkties.

2020-07-04 08:28

Šoperis: Vajag tranzītu novirzīt ezeram pa otru pusi uz Grobiņu un plūsmas intensitāte samazināsies..., bet nav jau kas noasvaltē to garantēto ceļu... ieguvēji būtu gan šoferi, gan Liepājnieki - fūres negonkotu pa Zirnīši/Ganībeni...

2020-07-04 09:28

Iededzivotajs: Par ko šeit satraucās, es dzīvoju Pērkonē un katru dienu vizinos turp un šurp un nav nekādu bīstamu situāciju. Lēnie braucēji ir visur, apdzen un brauc. Zvēri arī skraida kā visur. Tiešām nekas specifisks.

2020-07-04 11:39

Ola: Vispaar jau visiem buutu jaabrauc ar maksimaali pieljaujamo aatrumu, bet kaut kaads pashizdomaats uznjeemuma grafiks izraadaas ljauj trauceet satiksmi... Nu vismaz orandzjaas baakugunis tad veel uzliek 😁

2020-07-04 12:32

Gundars Delveris: Ko ņaudam, fūre brauks ar atļauto 80 km/h atkal būs slikti,satiksmi kavē un, kad fūre brauc 95km/h arī slikti,jo lido. autobuss brauc lēnāk par 90 km/h arī slikti.Uzlikt Liepāja - Nīca un Nīca-Rucavas krustojums vidējā ātruma radaru un pa ceļa viduslīniju redeli,šķērsojot viduslīniju uzreiz mašīnu drebina, tad arī samazinātos avārijas,kad uz ceļa neskatās.

2020-07-04 13:27

Lidotājiem: Ja atļautais ātrums ir 90 tad visi mauc uz 120 ,žŕl ka policija tādiem skrējējiem neizdur acis.

2020-07-04 14:13

Laika: Autobusu šoferu aizstāvjiem: grafiks nav iemesls vilkties. Par satiksmes kavēšanu pienākas sods. Nedrīkst vilkties ja apstākļi nespiež. Un grafiks nav tas apstāklis.

2020-07-04 14:19

galīgi slikti!: ja es braucu ar atļauto 90 km/h nevienam mani nav jāapdzen!

2020-07-04 14:38

rakaris:): nesaprotu par ko cepaties , ko jūs ņemat par pilnu tos pusrubuļus nāviniekus žiletes braucējus !!! nu māmiņai ar bērniem ,kas aizgāja bojā neviens īstenību neuzzinās , lai viņiem vieglas smiltis , normāla šoseja , bieži pārvirvietojos , reti avārijas situācijas , kā uz jebkuriem ceļiem .

2020-07-04 17:09

Klabata: Man šķiet, ka vaina ir satiksmes plānošanā. Vienmēr esmu uzskatījusi ceļa posmu līdz Bernātu pagriezienam par īpaši bīstamu, jo tur sastopami:
- tālbraucēji;
- sabiedriskais transports
- braucēji uz/no LT, kas parasti skrien īpaši ātri
- atpūtnieki, svētdienas braucēji un ģimenes ar bērniem
Un, kā jau minēja, šai posmā ir īpaši daudz sānceliņi uz viesu namiem.
Tas viss būtu jāņem vērā.

2020-07-04 17:24

Malvis: to LAIKA: 14.13 Ja būs nepieciešamība, sabiedriskais transports brauks arī uz 40 km/st. un punkts.

2020-07-04 18:48

labums man: 100-cirvis.110-liels cirvis.120-tarpu bariba.

2020-07-05 23:54

ezdža niknais: pec komentariem spriezot, retais mak braukt ar auto. izskatas te vairums nemak paredzet satiksmi uz cela vai skatas vairak pa sanu logiem. ne jau atrums vainigs vai cela segums vai kas cits, bet tikai un vienigi cilveka neattistitais prats.

2020-07-06 08:37

44!: ir tādi autobusu vadītāji , kuri ievēro grafiku stāvot pieturā , bet ja pieturas ir pie katra staba , kā tas ir uz ši autoceļa nu tad izvēlies savu braukšanas grafiku , kad autobuss tur nav. Tādus , kas velkas uz 75 neesmu manījis , ja braucu ar ātrumu 90 km/h nu tad man iet garām kā stāvošam , to katrs var pārbaudīt , pabrauciet uz 90 un pārliecinieties. Kad izveidojas kolonna , tad agresīvie eksplodē un te raksta muļķības.

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par digitālā satura pakalpojuma liepajniekiem plus abonementa pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: info@liepajniekiem.lv), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI.  PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. a) PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNES maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. b) Liepajniekiem plus ir maksasdigitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus” , un kura abonementu PIRCĒJS  ir tiesīgs iegādāties, turpmāk tekstā – PAKALPOJUMS,
  3. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

 PAKALPOJUMA abonements ir fiksēta termiņa – 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par  cenu  – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi). PAKALPOJUMA abonementa maksā ietverts pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 21% apmērā. PAKALPOJUMA abonementa cenu KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā . KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. 

  1. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu, un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Šī Līguma ietvaros KV sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

 Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

 LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

 Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Seko mums

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz