Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Svētdiena, 21. jūlijs

Vārdadiena: Meldra, Meldris, Melisa

Ātruma ierobežojumus noņems, kad saķere uzlabosies  (54)

Atslēgvārdi autoceļš Liepāja - Lietuvas robeža | ātruma ierobežošana

Foto: liepajniekiem.lv

Portālā vērsušies vairāki autovadītāji, kuri pauž sašutumu, ka uz autoceļa A11 Liepāja – Lietuvas robeža joprojām ir ātruma ierobežojumi. “Vai tiešām Liepāja - Nīca - Liepāja autoceļā pēc būvdarbu pabeigšanas joprojām nepieciešami ātruma ierobežojumi? Asfalta kvalitāte šķiet ātrāk samazināsies, nekā noņems ātruma ierobežojumus, pamatojot to ar sev izdevīgiem attaisnojumiem,” tā Kārlis.

“Tā ir ņirgāšanās par autovadītājiem. Nodokļus un nodevas no mums pieprasa, bet lietas līdz galam un kvalitatīvi nespēj paveikt,” viņš turpina: “Cik vēl ilgi būs šie ātruma ierobežojumi? Es katru dienu braucu Liepāja - Nīca - Liepāja, pacietības mērs sāk beigties un ne tikai man, nepārtraukti šajā posmā braucot ar ierobežotu ātrumu. Vai tiešām ir pamatots iemesls joprojām ierobežot ātrumu šajā posmā?”

Klaipēdas šosejas (autoceļa A11) posmā no Liepājas līdz Nīcai (10,428.-27,377. km) pērn no jūnija līdz septembrim tika veikta seguma atjaunošana. To veica SIA “CTB” par līgumcenu 3,519 miljoni eiro (ar PVN).

VAS “Latvijas valsts ceļi” Komunikācijas daļas vadītāja Anna Kononova skaidro, ka pēc seguma atjaunošanas nenotiek autoceļa posma nodošana ekspluatācijā, kā tas būtu pēc rekonstrukcijas, kad ātruma ierobežojumi tiek noņemti pēc pieņemšanas ekspluatācijā: “Jo nekas netiek pārbūvēts. Tiek tikai atjaunots segums.”

Ātruma ierobežojumiem ir cits iemesls: “Uzklājot jaunu asfaltbetona virsmu, tai tiek mērīts saķeres koeficients, kas šajā gadījumā vairākās vietās neatbilda prasībām, kas nozīmē, ka auto riepu saķere bija mazāka, nekā pieļaujams. Līdz ar to autobraucēju drošībai posmā tika noteikts ātruma ierobežojums 70 km/h.”

“Pēc seguma virskārtas izbūves ceļu klājošā bitumena saistviela veido neredzamu plēvīti, kas var būt slidena,” tā Anna Kononova, norādot: “Ir nepieciešams laiks, lai ar automašīnu riepām šo plēvīti nodeldētu. Ātruma ierobežojums tiek noņemts tad, kad saķeres mērījums atbilst normai.”

Pašreizējos mainīgajos laika apstākļos saķeres koeficients netiek mērīts. Atkārtoti saķeres koeficients šajā posmā tiks mērīts aprīlī vai maijā. Ja tas būs prasībām atbilstošs, tiks atjaunots atļautais braukšanas ātrums 90 km/h.

_______________________

Iesaki tēmu vai ziņo par notiekošo arī Tu! To var izdarīt ikviens portāla lasītājs, izmantojot sākumlapā esošo formu "Piedalies satura veidošanā!". Turpat iespējams iesūtīt arī dažādus fotostāstus, piemēram, no kāda pilsētā notikuša pasākuma.

  • Komentāri (54)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Sabiedrība

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!