Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Svētdiena, 16. decembris

+0°C
Vējš: A 6.6 m/s
Laika ziņas Liepājā

Vārdadiena: Alvīne

Brauc, neskatoties ceļa zīmes  (69)

Atslēgvārdi pilsētvide | satiksme | ceļa zīmes | jaunais tilts

Pēc satiksmes organizācijas izmaiņām autovadītāji, no Jaunās ostmalas uzbraucot uz Jauno tiltu, neievēro satiksmes noteikumus, novēroja portāls.

Portāls pārliecinājās, ka horizontālais marķējums krustojumā ir noņemts un visas zīmes nepārprotami norāda, ka, braucot pa Jauno ostmalu uz Jauno tiltu, pa labi uz tiltu drīkst nogriezties tikai no labās joslas, no kreisās joslas var braukt taisni un nogriezties pa kreisi. 

Kaut arī zīmes labi saskatāmas, katrā luksofora ciklā ir vismaz viens auto, ko tā vadītājs aizstūrē pa labi no kreisās joslas.

Komunālās pārvaldes Ielu infrastruktūras daļas vadītājs Mārtiņš Jākobsons skaidro, ka brauktuvju horizontālais marķējums ir demontēts. Tas izdarīts neilgi pēc tam, kad pēc 18. novembra krustojums tika atvērts, tajā atjaunojot iepriekšējo kārtību. Viņš aicina autovadītājus būt uzmanīgākiem un, nevis braukt pēc pieraduma, bet skatīties ceļa zīmes, kas esot izvietotas un ir primārais, pēc kā autovadītājiem jāvadās.

"Brauc pēc pieraduma. Tam liels spēks," tā saka praktiskās braukšanas instruktors Vitālijs Kapenieks.

Jautāts, ko, viņaprāt, varētu darīt, lai vadītāji negrēkotu, V. Kapenieks vispirms nopietni teic: "Jāskatās ceļa zīmes!" Tad ar smaidu piebilst: "Iespējams, sliktākajā gadījumā pie krustojuma jānovieto policijas mašīnas makets. Tad visi uzreiz kļūs uzmanīgi un pamanīs zīmes."

Nogriešanās pa labi no otrās joslas, kā bija Lielās ielas un Tramvaja tilta rekonstrukcijas laikā, ir zīmju ignorēšana un satiksmes noteikumu pārkāpšana, vienisprātis ir praktiskās braukšanas instruktori.

Arī Valsts policijas Kurzemes reģiona pārvaldes Kārtības policijas biroja Patruļpolicijas nodaļas Satiksmes uzraudzības rotas komandiera pienākumu izpildītājs Leonīds Tarabans atzīst, ka iemesls galvenokārt ir viens: "Daudzi brauc pēc paraduma. Atsevišķos gadījumos vēl iemesls varētu būt tas, ka gadījumā, ja labajā joslā apstājas autobuss vai kravas auto, aiz tā esošais vieglā auto vadītājs zīmes var neredzēt."

Viņš skaidro, ka avārijas pagaidām tādēļ, ka atsevišķi vadītāji nepareizi izbrauc krustojumu, nav bijušas: "Torīt, kad bija apledojums, šajā krustojumā notika sadursme bez cietušajiem, taču tās iemesls bija melnais ledus, kā dēļ mašīna saslīdēja."

Arī L.Tarabans piekrīt, ka, iespējams, krustojumā nāksies izlikt policijas patruļu: "Šonedēļ to vēl nedarīsim, Taču, ja vēl nākamajā nedēļā vadītāji nebūs pieraduši pie satiksmes organizācijas šajā krustojumā, iespējams, liksim patruļu."

Jāpiebilst, ka tieši tāda pati situācija, kā pie Jaunā tilta, ir arī Radio ielā, kur pēc pieraduma daudzi autovadītāji brauc zem "ķieģeļa".

_______________________ 

Iesaki tēmu vai ziņo par notiekošo arī Tu! To var izdarīt ikviens portāla lasītājs, izmantojot sākumlapā esošo formu "Piedalies satura veidošanā!". Turpat iespējams iesūtīt arī dažādus fotostāstus, piemēram, no kāda pilsētā notikuša pasākuma.

  • Komentāri (69)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Sabiedrība

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!