Piektdiena, 14. augusts Zelma, Zemgus, Virma
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Brauc, neskatoties ceļa zīmes

Brauc, neskatoties ceļa zīmes
Foto: Egons Zīverts
05.12.2018 07:12

liepajniekiem.lv

Pēc satiksmes organizācijas izmaiņām autovadītāji, no Jaunās ostmalas uzbraucot uz Jauno tiltu, neievēro satiksmes noteikumus, novēroja portāls.

Portāls pārliecinājās, ka horizontālais marķējums krustojumā ir noņemts un visas zīmes nepārprotami norāda, ka, braucot pa Jauno ostmalu uz Jauno tiltu, pa labi uz tiltu drīkst nogriezties tikai no labās joslas, no kreisās joslas var braukt taisni un nogriezties pa kreisi. 

Kaut arī zīmes labi saskatāmas, katrā luksofora ciklā ir vismaz viens auto, ko tā vadītājs aizstūrē pa labi no kreisās joslas.

Komunālās pārvaldes Ielu infrastruktūras daļas vadītājs Mārtiņš Jākobsons skaidro, ka brauktuvju horizontālais marķējums ir demontēts. Tas izdarīts neilgi pēc tam, kad pēc 18. novembra krustojums tika atvērts, tajā atjaunojot iepriekšējo kārtību. Viņš aicina autovadītājus būt uzmanīgākiem un, nevis braukt pēc pieraduma, bet skatīties ceļa zīmes, kas esot izvietotas un ir primārais, pēc kā autovadītājiem jāvadās.

“Brauc pēc pieraduma. Tam liels spēks,” tā saka praktiskās braukšanas instruktors Vitālijs Kapenieks.

Jautāts, ko, viņaprāt, varētu darīt, lai vadītāji negrēkotu, V. Kapenieks vispirms nopietni teic: “Jāskatās ceļa zīmes!” Tad ar smaidu piebilst: “Iespējams, sliktākajā gadījumā pie krustojuma jānovieto policijas mašīnas makets. Tad visi uzreiz kļūs uzmanīgi un pamanīs zīmes.”

Nogriešanās pa labi no otrās joslas, kā bija Lielās ielas un Tramvaja tilta rekonstrukcijas laikā, ir zīmju ignorēšana un satiksmes noteikumu pārkāpšana, vienisprātis ir praktiskās braukšanas instruktori.

Arī Valsts policijas Kurzemes reģiona pārvaldes Kārtības policijas biroja Patruļpolicijas nodaļas Satiksmes uzraudzības rotas komandiera pienākumu izpildītājs Leonīds Tarabans atzīst, ka iemesls galvenokārt ir viens: “Daudzi brauc pēc paraduma. Atsevišķos gadījumos vēl iemesls varētu būt tas, ka gadījumā, ja labajā joslā apstājas autobuss vai kravas auto, aiz tā esošais vieglā auto vadītājs zīmes var neredzēt.”

Viņš skaidro, ka avārijas pagaidām tādēļ, ka atsevišķi vadītāji nepareizi izbrauc krustojumu, nav bijušas: “Torīt, kad bija apledojums, šajā krustojumā notika sadursme bez cietušajiem, taču tās iemesls bija melnais ledus, kā dēļ mašīna saslīdēja.”

Arī L.Tarabans piekrīt, ka, iespējams, krustojumā nāksies izlikt policijas patruļu: “Šonedēļ to vēl nedarīsim, Taču, ja vēl nākamajā nedēļā vadītāji nebūs pieraduši pie satiksmes organizācijas šajā krustojumā, iespējams, liksim patruļu.”

Jāpiebilst, ka tieši tāda pati situācija, kā pie Jaunā tilta, ir arī Radio ielā, kur pēc pieraduma daudzi autovadītāji brauc zem “ķieģeļa”.

_______________________ 

Iesaki tēmu vai ziņo par notiekošo arī Tu! To var izdarīt ikviens portāla lasītājs, izmantojot sākumlapā esošo formu “Piedalies satura veidošanā!”. Turpat iespējams iesūtīt arī dažādus fotostāstus, piemēram, no kāda pilsētā notikuša pasākuma.

Foto galerija

69 komentāri

2018-12-05 07:25

Lai jauka diena: da tur katra otrā mašīna brauc pēc paraduma, nevis zīmēm! Pilnīgs čau publika, jūs esiet stulbeņi kaut kādi. Skatos un brīnos uz jūsu apgarotām sejām pie stūres. Policijai novēlu pēc iespējas vairāk jūs likt pie vietas, ja pašiem Dievs smadzenes nav devis.

2018-12-05 07:25

propper: Otrā pusē tiltam vajadzēja atstāt trešo joslu uz ganībeni ,bija ērti pa labi nogriesties!

2018-12-05 07:32

fifs: Varbūt uzlikt zīmes tieši virs brauktuvēm nevis kanālmalā

2018-12-05 07:43

to fifs: Ta nu sagribējies, varbūt lai izlec tev priekšā zīme ka no otrās joslas pa labi nogriesties nevar? Kā cilvēki var nokārtot vadītāju apliecību, ja ar redzi ir problēma?

2018-12-05 07:45

motobraucējs: Nu un kāds ir iemesls tam,ka nedrīkst nogriezties no kreisās joslas??Uzskatu,ka vajadzēja ļaut arī no tās joslas nogriezties pa labi.Jo,šajā brīdī visiem ir jāuzspēj ielīst labajā joslā.Un tur rodas korķis.Tajā pašā laikā blakus josla stāv tukša,ja neviens negrib braukt taisni vai pa kreisi.Domāju,ka pa sliktu tas nebūtu-ātrāk plūsma izbrauktu cauri luksoforam.

2018-12-05 07:46

H: Varbūt atļaut labo pagriezienu no abām joslām.

2018-12-05 07:56

hhfh: Zīme ta zīme es ar brīnijos ko visi tā brauc Nu bet reāli jau Kādēl nevar nogriezties no otrās joslas pa labi ? Tur nevienam netraucē Joslas divas. Viena stāv neizmantota Visi tagad sastājas garā garā rindā pirms tilta Nu uz tilta sāk dalīties pa 2 joslām

2018-12-05 08:03

auto: Piekrītu PROPPER, ka otrā pusē tiltam vajadzēja atstāt trešo joslu, jo veidojas "korķis" labajā joslā

2018-12-05 08:24

Braucējs&: Es arī piekrītu,ka otrpus tiltam vajag saglabāt trīs joslas

2018-12-05 08:25

Desu gaismas.: No kreisās nogriezties nevar, jo tad nav kur palikt tiem, kas no izgāztuves puses brauc. Bet nu tur policiju vajadzēja jau 1. dienā, pāris reizes jau tur braucot kāds gandrīz taranē sānus. Par rimi krustojumu taisnība, tur vajadzēja 3 joslas atstāt

2018-12-05 08:31

koks: Pie rimī trīs joslas vajag noteikti!!

2018-12-05 08:32

Arī: Tur, kur noņemta trešā josla, atstāts dzeltenais ceļa apzīmējums, kas mulsina. Un noteikti vajadzēja atstāt trešo joslu!!!

2018-12-05 08:49

rrre: Man vienu vakaru viens gandrīz sānā ielikās tur kur no tilta uz ganībeni uzbrauc, jo vadījās pēc dzeltenās līnijas. Pēc tam vēl losis dzinās pakaļ neapmierināts :)

2018-12-05 08:53

@hell: Bet ceļa horizontālais apzīmējums ir palicis, kā iepriekš, kad tramvaja tilts bija ciet. Kā tur bija? Ja ceļu apzīmējums ir pretrunā ar zīmi, pēc kā bija jāvadās?
Pie kam- tilta otrā galā arī dzeltenā, nepārtrauktā ir atstāta un tur daudzi nevietējie no kreisās joslas droši stūrē iekšā labajā (kā līnija liek)

2018-12-05 09:03

Esc_: Ja esiet pabeiguši darbus,tad novāciet dzelteno marķējumu.ne visi ir vietējie un loģiski,ka daži vadās pēc tās.bet tā mums viss čerez ž..pu strādā.banānrepublika

2018-12-05 09:11

zobs: Neredzu nekā slikta un nekādu aizkavējumu ja no kreisās joslas nogriweztos pa labi,mazāl korķu un problēmu

2018-12-05 09:17

Piekrītu @hell: Ceļa apzīmējumam ir jāsakrīt ar ceļa zīmēm. Baltais apzīmējums stāv nosvītrots un ir palicis dzeltenais. Kā pie velna es varu zināt, kad pagaidu zīmējums vairs nedarbojas. Ir tums un labāk pārredzams ir tieši ceļa apzīmējums. Tas, ka NEBIJA LAIKA nofrēzēt dzelteno zīmējumu nav šoferu vaina. Vispār par šo bardaku dusma. Visi tik laimīgi, ka Lielā iela atvērta, bet viss notiek tādā haosā, būvdarbi turpinās, visur zīmes saliktas, brrr...

2018-12-05 09:33

Endžī: Beidzot šī tēma ir apskatīta, citādi jau likās, ka es viens tāds dīvainitis, kam "cepiens" par lošiem, kas uz tilta griež no kreisās joslas pa labi. Ok, viena lieta ir paradums, bet otra, ka daudzi kā Rīgā, iedomājas, ka ir gudrākie un brauc tāpēc tā, ka vienkārši nepatīk stāvēt labā pusē un gaidīt. Un par to trešo joslu tilta otrā pusē 100% taisnība. Vajadzēja atstāt. Un par dzelteno līniju: pats gandrīz sānos dabūju, kad kārtējais "aklais" gan uz tilta no kreisās nogriezās, gan pēc dzeltenās vadījās un bez 5 kapeikām ielika man sānos! Jāsoda un viss, nav ko gaidīt!!!

2018-12-05 09:39

Andiss: No kreisās joslas vajag atļaut noriezties pa labi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Un uz tilta vajag atstāt trešo joslu!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lai neveidojas nevajadzīgi korķi!!!!!!!!!!!

2018-12-05 09:41

tur te un viss: Un kāpēc gan nevar ļaut pa labi nogriezties no abām joslām, vai tas rada kādu bīstamību, risku, apdraudējums kādam un tilta galā abas joslas varēja turpināt virzību uz Ganībeni, bet nē… rada mākslīgu šķērsli un apdraudējumu. Ja abas būtu uz Ganībeni, tad arī plūsma būtu ātrāk, mazāk sastrēgumu, bet nē mūsu kantora deguna rubinātājiem prātiņš par īs...

2018-12-05 09:46

Kantainais: Šīs jaunās ceļa zīmes ir garantēti sastrēgumi..kā jau bezmaz visur Liepājā ,kur bezjēgā salikti sfetafori..cik saprotams ,pilsēta nav skatīta transporta kopējās plūsmas intensitātes atviegieglošanā ,bet gan katrs krustojums atsevišķi gan kā naudas iegūšanas iespējas ,gan kā perspektīvās melīgas un noziedzīgas propogandas līdzekļu ieguves "'shēmais"',sak ::Nu redziet ,mums lieli sastrēgumi ,vajag naudu ""infrastruktūrai..
Šis viss kas notiek redzamās pilsētas daļā --transporta kustībā--pareizāk sakot ,tās bremzēšanā ,atklāti norāda valdes nevēlēšanos strādāt pilsētas labā ,bet gan pārlieku lielā rūpē par savu ādu un kabatu.

2018-12-05 09:48

Endžī: Par to kreiso joslu uz tilta. Vienīgais pamatojums, kāpēc ir tā, ka nevar no abām joslām griezties pa labi ir tas, ka no Ezermalas ielas ir atļauts kreisais un lai Ezermalas pusē nebūtu "korķis", šo labo no kreisās joslas neatļauj. Citu pamatojumu neredzu!

2018-12-05 09:49

kārtībai jābūt: Vajag novietot piepūšamu policijas auto un radara manikenu. Lai neieskrietu tramvajā ,kā aizsardzibas ministrs Bergmanis Rīgā.

2018-12-05 09:56

Kārlis K.15: Sieviete, kura brauc ar Latvijas valsts meži zilo džipu, ar vajag skatīties zīmes nevis runāt pa telefonu.

2018-12-05 10:01

tas to fifs: bet ja ir idiņi kas neskatās zīmes, tad tiem uz pieres iegriest zīmes. Tu laikam arī esi viens no tiem kas brauc grib

2018-12-05 10:34

sergejs: Protams ka vajadzeja atstāt labo pagriezienu no kreisās joslas ,bija ļoti ērti . Tauta tāpēc un griežas no tās jo iepatikās

2018-12-05 10:40

rrrr: Starp citu, pirms rekonstruikcijas bija atļauts nogriezties uz tilta pa abām joslām! Un kam traucēja? Kāpēc tagad vajag radīt mākslīgus sastrēgumus? Un trešā josla aiz tilta pie Ādu ielas krustojuma ir nepieciešama - ja projektētājiem prāta nepietika ieplānot nogriešanās joslu, tad varbūt tagad ir iespēja kļūdu labot?

2018-12-05 10:44

rrrr: Un galu galā - šis remonta periods parādīja, kāda ir laba satiksmes organizācija uz Jaunā tilta. Tad kāpēc tagad atkal visu sarežģīt?

2018-12-05 10:54

Janka: Satiksmes organizācija ir nekāda pēc remonta beigām! Dzeltenās līnijas nav novāktas, līdz ar to tās būtu jāievēro! Pirmo reizi kad braucu, arī braucu pa kreiso joslu, bet zīmes par to, ka no kreisās jāgriež, ir tikai ielas beigās, kur labā josla jau bija pilna ar mašīnu rindu!

2018-12-05 10:55

kārtībai jābūt: Valsts meži.Sievietei nav laika skatīties uz zīmēm, viņai ir jārunā ar kokiem .Kur un cikos.

2018-12-05 11:01

Stul-be-ņi!: Kāpēc nevar atļaut labo pagriezienu arī no kreisās joslas??!! Cik mašīnu tur brauc taisni/pa kreisi un cik uz tiltu pa labi??!!! FUJ satiksmes plānotājiem!!!! Uz tilta ir 2 joslas! Kur problēma??!!

2018-12-05 11:56

Cors: Problēmu rada nenovāktās dzeltenās līnijas!!! Viena melnas krāsas podeļa pietrūka, vai? Un kauna nav žurnālistiem klāstīt, kā viss tik labi izdarīts, tik braucēji nejēgas....

2018-12-05 12:09

jā: vajag atļaut no abām pa labi un aiz tilta trīs joslas!

2018-12-05 12:12

ups: ... ceļa zīmes, luksofori un satiksmes organizācija ir pakārtota to projektētāju un uzstādītāju peļņai , nevis braucēju ērtībām....

2018-12-05 12:18

anoniiimais: tur uz ceļa vēl stāv dzeltenās bultas uzzīmētas, ka abas joslas iet pa labi

2018-12-05 12:24

Kantainais: Celā informatīvajām zīmēm jābūt tieši virs ceļa ,nevis brauktuves malās...š3eit ir eiropa..,bet zīmes saliktas nepārrredzami..neatbilstoši..tas mnozīmē ,ka jebkuru ""soda ""kvīti var un vajag apstrīdēt tiesā...neatceros ,tieši kur ,bet bija tādi punkti par ceļa zīmju pārredzmību..un prasību tiesā nevis pret CSDD ,bet gan pret Domi..jo par visu kas notiek pilsētā atbildīga Dome...un tikai :

2018-12-05 12:39

dddd: Kapes nevar kā agrāk, taisni pa kreisi,otrā joslā pa labi....Tagad malējā josla pa labi,tad mudīgi jāpārkārtojas otrā joslā uz Ganībeni ,kaut kā nav izdomāts!!!!

2018-12-05 12:42

Martins Martin: Tur būtu jāsāk ar to, ka vajadzētu līnijas pareizi sazīmēt, tad arī problēmu mazāk būs

2018-12-05 12:52

.: No kreisās joslas vajag atļaut noriezties pa labi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Un uz tilta vajag atstāt trešo joslu!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lai neveidojas nevajadzīgi korķi!!!!!!!!!!!

2018-12-05 13:03

Liepaja.: Varbūt kādam jāuzņemas un jāraksta kāds iesniegums domei, vai jāvāc liepājnieku paraksti, par trešās joslas saglabāšanu Ādu un Ganību krustojumā virzienā uz Klaipēdu, ja reiz tur noasfaltēja un visi atzīst, ka tas bija ļoti ērti, jo tā, tas neapšaubāmi bija, tad šis uzlabojums jāatjauno. Citādi tiešām nevar saprast, kādēļ tur aizvērta satiksme. Un dzeltenie marķējumi NAV novākti. Un tiešām bija ļoti ērti uz tilta griezt pa labi no abām joslām. Atbildīgajiem par satiksmes organizēšanu Liepājā būtu jāpiestrādā pie šī jautājuma.

2018-12-05 13:15

fhffhfh: Šie saka ka postenis būšot jāizvieto un jāsoda Baigi gribētu redzēt kur viņi to posteni var nolikt un kā apturēs un kur pārkāpējs izvietosies . Tilta vidū? Vai kliegdami ,bļaudami ar migalkām skries pakaļ?

2018-12-05 13:48

Sfhg: Domei vajadzētu noorganizēt tautas apspriedi par satiksmes organizēšanu jo izskatās ka satiksmes dalībnieku vairākums ir pret jauno kustību.Un vai rakstā par tramvaja tilta un Lielās ielas atklāšanu kustībai nevajadzēja pieminēt ka uz dzelsceļa tilta gaidāmi satiksmes grozījumi lai vadītāji būtu vērīgāki.

2018-12-05 13:51

asdf: ja, ari daudzi iebrauceji atzist, ka liepaja ir maigi izsakoties nepardomata satiksmes organizacija. ta vieta lai brauksanu censtos padarit raitaku, tiek maksligi raditi dazadi skersli un ierobezojumi

2018-12-05 13:54

44: pa Ezermalas ielu uz tilta pa kreisi labi ja pāris auto vienā ciklā nogriežas , pa lielo ari ka nav nevienas, tā ka neredzu pamatu ,pa labi uz tiltu nogriezties tikai no labas joslas

2018-12-05 13:54

paulītis: Atvainojiet, kurš idiots ir nākamais ? Kaut ko visu dara tikaine priekš tautas. Vienā joslā korķis, bet otrā brīva! Vai tad līdz tam braucām nepareizi? Domājiet taču ar galvu!!!

2018-12-05 13:55

pacanskijs pacans: CSN saka, ka pagaidu zīmēm ir augstāka prioritāte par parastajām zīmēm. Tā kā pirms kāds sāk lamāt vai vainot šoferus, jasaved kārtībā krustojums.

2018-12-05 14:02

> Sfhg: man gan skiet, ka nevis tautas apspriesana jariko, bet jaatbrivo no darba to ampli kurs sacakareja satiksmi pilseta

2018-12-05 14:52

kārtībai jābūt: Tas amplis uz Atmodas bulvāra divas salas pa 30 tūkstošiem uzlicis T veida krustojumā ,ka fūra nevar nogriezties nenolaužot zimi ielas vidū.

2018-12-05 17:12

ups: ... varbūt var uzrīkot kādu 'dzelteno vestu' akciju kuras ir katrā autiņā kaut kā ieriktējot logā vai kā citādi, katrā ziņā uz gaušanos i-neta ir nulles jēga.

2018-12-05 17:22

Jaunliepāja: Vienu dienu biju liecinieks ka,, ātrie'' ,braucot pa Lielo ielu nevarēja tikt uz tramvajtilta. Kreisā pusē pa sliedēm apbraukt nevar,labā pusē saliņa! Tas taču nav normāli! Kārtējais ceļa murgs. Runājot par labo pagriezienu uz Jauno tiltu. Vajag atjaunot no abām joslām. Lai varētu no Ezemalas ielas nogriezties pa kreisi var pieregulēt luksoforus pieregulēt ar 5-8sekunžu starpību.

2018-12-05 17:52

man žēl: visi šie neapmierinātie šoferi.Kur tad jāsteidzas ka 3.min. nevar pastāvēt.Laiks ir jāplāno nevis kaut kur skrien pēdējā minūtē.

2018-12-05 20:12

Zigis: Noliekt kārtības sargu, lai kontrole satiksmi. Kam mums viņi, lai protokolus pipmaniem tik sastaditu

2018-12-05 20:18

matiss: Galigs pajolins skataties uz cela zimem nwvis kkur vai telefona

2018-12-05 20:39

parasts pensikis: To pajolinu kas regule satiksmi un saliek nepardomatas zimes un nedoma par ertu un normalu brauksanu Liepaja sen jau vajadzeja padzit ar sudainu koku! Lai iet ganit cukas!

2018-12-05 20:57

lamzaks: dažiem laikam vēl paģiras... pirms rekonstrukcijas nevarēja pa abām joslām nogriesties pa labi... pirms kaut ko rakstit vajag noskaidrōt

2018-12-05 21:24

Vikicine: protams,ka vajag atstat abas joslas pa [abi un aiz tilta visas trīs joslas!!!

2018-12-05 21:44

Den.: Tiem umnikiem kuri par divam joslam pa labi uz tiltu...man jagaid 2-3 sarkanos,vai ka remonta laika braukt ezera caur depo no darba??no ezermalas ielas??

2018-12-05 21:50

letiņš: Endžī,tev jāpalasa noteikumi.no Ezermalas puses braucot tev vienalga jālaiž auto kurš no Jaunās ostmalas griežas uz tilta,jo viņš drīkst uzreiz iebraukt kreisā joslā,Neredzu iemeslu aizliegumam no kreisās joslas braukt uz tiltu

2018-12-05 22:12

Es: Pēc noteikumiem- jāvadās pēc dzeltenajiem ceļa apzīmējumiem... Kamēr tie ir uz ceļa, gribu redzēt, kā kādu soda par nogriešanos no kreisās pa labi tai vietā...

2018-12-06 01:04

777: Ko te daudz ļurkstēt, ir jābrauc pēc CSN noteikumiem un ja kāds idots neseko tiem līdzi, tad vajaga nogāzt gar zemi un salāpīt viņu!

2018-12-06 09:35

Ikdienas braucējs.: Uz tilta bija jāatstāj 3 joslas lai neveidojas korķis uz tilta. UN KĀDA VELNA PĒC VAJAG KREISO PAGRIEZIENU BRAUCOT UZ TILTA????? Ja jums vajag Depo tad grieziet uz Zemnieku ielu!!!!! Un uz tilta jalaiž abas joslas pa labi. Saregule luksoforiem laikus dēļ gružu ielas kreisā pagrieziena un būs ok.

2018-12-06 14:23

komissar: Ceļu zimes neatļauj bet ka but ar asfalta linijam?

2018-12-06 14:31

komissar: Man ir vel neizpratne kapec bracot pa tramvaja tiltu uz hales pusi pa labo joslu jagaidi luksofora zaļo tur jau ne vienam netrauceji.

2018-12-06 16:01

harijjs: Aiz šīm nejēdzībām taču stāv reāli cilvēki ar parakstiem un uzvārdiem.
Lūdzu uzvārdus studijā.

2018-12-07 07:13

aste: Liepājā ceļa zīmes neuzstāda ar mērķi - uzlabot transporta plūsmu un satiksmes drošību. To izvietojumu nosaka "viedais zīmju guru'', kuram pašam braukšanas tiesības diez vai ir! Stulbi ir cīnīties ar sekām, jānovērš cēloņi!

2018-12-07 13:30

Janis: Cik procentiem irvajadzīgs šis kreisais pagrueziens vai to tāsaucamie ceļu satiksmes organuzētāji aprēķināja? Dēļ tā, ka nevar abās joslā nogriesties pa labi ap pūlksten 17 sastrēgumi sākas jau pie LOC. Karoče visu sačakarējis kāds amplis!

2018-12-07 16:36

Vilis: Vakar novēroju interesantu parādību Zaļā birzī pie Grīzupes ielas - Labraga un Ēdoles ielu posmi pārvērtušies par vienvirziena ielām, bet tas nav galvenais. Klauni no CTB zīmes "ķieģelis" novietojuši ielu kreisajā pusē...

2018-12-07 23:30

Marķējums: A dzelteno marķējumu būvnieki ta varētu notīrīt!? Galvu jauc konkrēti. Kā pieņem padarītos būvdarbus?

2018-12-13 14:50

555: Ja viena josla stāv brīva, bet otrajā korķi uz A nozīmes ceļu mākslīgo šķēršlu un apdraudējumu dēļ, tad idiotu baram ir jāpārorganizē krustojums.

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par digitālā satura pakalpojuma liepajniekiem plus abonementa pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: info@liepajniekiem.lv), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI.  PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. a) PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNES maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. b) Liepajniekiem plus ir maksasdigitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus” , un kura abonementu PIRCĒJS  ir tiesīgs iegādāties, turpmāk tekstā – PAKALPOJUMS,
  3. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

 PAKALPOJUMA abonements ir fiksēta termiņa – 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par  cenu  – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi). PAKALPOJUMA abonementa maksā ietverts pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 21% apmērā. PAKALPOJUMA abonementa cenu KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā . KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. 

  1. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu, un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Šī Līguma ietvaros KV sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

 Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

 LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

 Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Seko mums

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz