Otrdiena, 7. jūlijs Maruta, Alda
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Braucēji sūrojas par satiksmes organizāciju Ganību un Ādu ielas krustojumā; atbildīgie problēmu nesaskata

Braucēji sūrojas par satiksmes organizāciju Ganību un Ādu ielas krustojumā; atbildīgie problēmu nesaskata
Foto: liepajniekiem.lv
06.06.2013 07:00

liepajniekiem.lv

Vairāki autovadītāji portālam pauduši neizpratni par
satiksmes organizāciju Ganību un Ādu ielas krustojumā pēc tā rekonstrukcijas. Lai,
braucot pa Ganību ielu virzienā no Jaunā tilta, nogrieztos pa labi Ādu ielā, visbiežāk,
sevišķi sastrēgumstundās, jāstāv garā rindā.

Portāls pārliecinājās, ka gadījumā, ja Ganību ielā malējā
joslā pirms luksofora, tajā degot sarkanajam signālam, apstājusies kāda
automašīna, nogriešanās manevru nav iespējams veikt, jo nobrauktuve ir ļoti
tuvu luksoforam.

CSDD Liepājas nodaļas priekšnieka vietnieks Arnis Jekste arī
novērojis šo situāciju. Viņš aicina autobraucējus būs solīdākiem savā starpā:
”Daļa autobraucēju, kuri pa Ganību ielu brauc taisni, jau savlaicīgi
pārkārtojas otrajā joslā, lai, apstājoties pirms luksofora, netraucētu manevru
izdarīt tiem, kuri vēlas nogriezties Ādu ielā.”

Komunālās pārvaldes Ceļu nozares vadītājs Mārtiņš Jākobsons,
kaut arī pamanījis autobraucēju aprakstīto situāciju, neuzskata, ka tā būtu
”milzīga problēma”.

”Nogriešanās ir sekundāra,” viņš skaidro: ”Ideāli, protams,
būtu, ja Ganību ielā pirms krustojuma ar Ādu ielu būtu trīs joslas. Taču tā kā
tā nav, tad atvēlēt kustībai taisni tikai vienu joslu nebūtu pareizi. Lielākā
satiksmes caurlaidība ir tieši Ganību ielā, jo tā ir galvenā. Liedzot no
malējās joslas kustību taisni, malējā josla lielāko daļu laika būtu praktiski
tukša. Līdz ar to tiem, kas nogriežas pa labi Ādu ielā, ir jāpaciešas.”

37 komentāri

2013-06-06 07:23

44: vakar jau tur valdiija vispaareejs bardaks , kamdeeļ nevar peerveet taas liinijas šaadaas vietaas pa nakti vai sveetdiernaas , tad vispaar šajaa mezglaa reti kaads aizbrasuc , bet vakar meemaas šausmas , pirmkasart taa ziime kura noraada apbraukšanas virzienu piesieta automobilim kuraa staav visi agregaati , bet ja tas aiz liikuma tad neviens vadiitaajs ar nezin ka tuuliit buus šķeerslis , nu tad abas rindas pilnas piebrauc un nu saakaas paarkaartoišanaas ... ir taču ceļu policija , glaunais reno ar savaam baakuguniim

2013-06-06 07:26

44: buutu mieriigi aizņeemis šo neizbraucamo joslu pirms liikuma un probleema nebuutu , bet tas tik maak aiz stuura gluuneet....briiviibas ielas galaa ar haotiska iebraukšana tilta virzienaa , daudz vadiitaaju neieveero ziimes un pa riktiigam traucee iebraukšanu , reno tur nav maniits ...

2013-06-06 07:42

ha ha: izskatās ka Mārtiņam Jākobsonam ir nospļauties par šoferu problēmām

2013-06-06 07:52

kā i tā i: neviens jau tagad neatdzīs "burku",ka neieprojektēja trešo joslu lai nogrieztos uz Rimi.

2013-06-06 08:00

momo: Jā, ir "patīkami" paciesties divu luksoforu garumā, lai nogrieztos tikai tādu nieku, kā pa labi! Tie, kas griežas pa labi, nav cilvēki, tie, kas brauc taisni, gan ir. Kādēļ tie, kas brauc taisni nevarētu paciesties tikai vienā joslā pastāvēt?
Paldies tiem autovadītājiem, kas ir ievērojuši šo bezjēdzību un tiešām ieņem kreiso joslu. Kad braucu taisni, arī tā daru un gaidot zaļo gaismu, redzu, ka tajā intervālā krustojumā nogriežas vismaz trīs automašīnas. Tas ir pietiekams rādītājs, manuprāt!

2013-06-06 08:10

Lūdzu: uzkrāsojiet gājēju pāreju pie supernetto Kungu un Ganību ielas krustojumā.Vai tiešām jāgaida traģiskas sekas lai rīkotos.

2013-06-06 08:23

Agate: Atraduši problēmu. Tas ir krustojumā, nu labi ar priekšrocību negaidīt uz luksafora signālu ka pārējiesm. Bet mums jau te visi tik steidzīgi palikuši, sak minūti pagaisīs un viss būs nokavēts. Nu nav Liepājā tas dzīves temps tik ātrs. Un ņemot vērā visur esošos apbraucamos ceļus utt, tomēr jāizbrauc laicīgi. Starp citu pēc noteikumiem ir jāturas pēc iespējas ceļa labajā pusē, tātad tie šoferi kuri ieņem otro joslu, jau rīkojas pret noteikumiem

2013-06-06 08:38

Jou: Protams, tukšpauri ar līkročiem izbūvēja krustojumu nepareizi, izgrūda kaudzi Eiropas un Liepājas naudas, kurš tev tagad atzīsies, ka kaut kas nav īsti pareizi!

2013-06-06 08:42

to Agate: Pilsētā ir atļauts pārvietoties pa divām joslām, ja ir trīs, tad pa trešo tikai izņēmuma gadījumos. Tā kā, ja gribu, pilsētas teritorijā varu pārvietoties pa otro joslu, kaut pirmā tukša!

2013-06-06 08:44

Niknais.: Ir ja tai vieta problema.Ar man tur gadijies braukta un viens vel prieksa stava un man nebija kur likties nacas tam braukta tik tuvu vara.Ja tur fura paradas tad ar garam nevara tikta.Furam varej uztaisit citu joslu kur furas var braukta netrauceti un vieglam ar but ertak.Nu to ko ieveleja tam vajaga teikt lai dara kauko.Kam tad vinu ieveleja lai dibenu berst pa benki.

2013-06-06 08:58

wwwww: Ak, tu mūžš! Nabadziņiem 5 min. jāpastāv, lai nogrieztos pa labi! Tad dodieties dzīvot uz laukiem, kur auto nav vispār vai vēl labāk atpakaļ uz savām Īrijām un Anglijām, tur vienkārši varēs braukt pa kreisi pusi!

2013-06-06 08:59

zeke: ei tu nost ku visi jūs nabaga šoferīši esat nervozi :D
braucu pār tiltu vairākas reizes diena - nezinu man nav problēmas pastāvēt pāris minūtes ilgāk! nu neesam mēs te neviens tāds kam pāris minūšu kavēšana izmaksātu kaudzi naudas!!! mošk sākumā aizbrauciet uz vietām kur reāli ir sastrēgumi un tad pačīkstiet par liepāju!

2013-06-06 09:17

pilnīgi pajat: pāķu problēmas, korķis un bardaks no 5 mašīnam

2013-06-06 09:25

d"Artanjans-zekei: vienkarsa matematika-tris reiz diena,rupji nemsim tas ir 10 min.nedela-1 stunda 10 min, dzive.....tatad kads idins,kurs ar inzeniera diplomu kabata(visticamak pirktu) tevi ir apzadzis par loti daudz cilvekstundam,reiz visi tie,kas taja vieta torci tas min.un Liepaja ir daudz tadu vietu,diemzel....

2013-06-06 09:49

Mierīgi: Ai, nu pilnīgas muļķības- braucu tur katru dienu un nogriežos- nekādas problēmas. Ja nu kādreiz mirklīti jāpagaida, līdz nomainas luksofora signāls, tas nav nekas briesmīgs. Protams, nervozē jau, ka esi izskrējis pēdējā mirklī un steidzies pa galvu, pa kaklu, bet uz nogriešanos nedaudz jāuzgaida. pats vainīgs :)

2013-06-06 09:54

d"Artanjans-tam,kurs man iepisa minusu: a tu piepluso vel klat to laiku,ko tu padirs stavot RIMI rinda pie stradajosajam 2 kasem no 7,un atkal katru dienu.secinajumus var izdarit katrs

2013-06-06 09:58

zzz1: varēja jau uztaisīt normāli, lai raitāk rit satiksme... bet par ko es te...ja padomā-kādam patīk atbalstīt benzīntankus, jo kā savādāk lai domā par to, ka nav iespējams izbraukt zaļo jūdzi, bet pie katra luksofora ir jāapstājas? zaļi domājam, papildus piesārņojot gaisu

2013-06-06 10:12

Sispers: Neiet tak runa par 5 min.,kuras jāgaida,betpar satiksmes organizēšanu. Liepājā ir vēl daudz ko darīt. Dikti daudz vietu,kur nesaprotamu iemeslu dēļ viss ir sarežģits. Tik gudri uzprojektē un tad šoferi domā,kā labāk to visu negribot pārkāpt. Liepājā pat netiek izmantotas zaļās atļaujošās bultiņas pie luksafora sarkanās gaismas,kā Lietuvā un citur. Un kur nu vēl stāvēšana pie sarkanās gaismas krustojumos kur kāds brauc reizi nedēļā. Satiksmes noteikumi kādreiz tika radīti,lai palīdzētu,neviss lai visu sarežģītu.

2013-06-06 10:12

vispār: smieklīgi. kur tie ātrie tikuši, kur tie lēnie palikuši? vispār jāmācās dzīvot lēnāk. nenormālā skriešana, informācijas apjomi, ka sjāgūst (ieskaitot dzelteno), nauda, kuras vajag arvien vaitrāk un vairāk - tie visi ir iemesli nervozitātei un no tās izrietošām veselības problēmām. katrs brīdis, kad jāpiebremzē ir Dieva svētība. un tai mirklī vajag atslābt, paskatīties saulē, debesīs, uz putniem. un pasmaidīt ar prieku, ka ir ļauts uz mirkli pacelt galvu augšup.

2013-06-06 10:17

Murmulis: Soferi pasi var uztaisit tris joslas!Tiesi ta notiek Riga.Kreisa josla piebrauc pec iespejas tuvak kreisajai malai,laba josla ari paraujas pa kreisi un paliek vieta kur aizbraukt garam.Tiesi ta vajadzetu darit ari otra virziena,lai tie kuriem jagriezas pa kreisi nekavetu tos kuri brauc taisni pa kreiso joslu.

2013-06-06 10:22

d"Artanjans-vispar: velu veiksmi skatities makonos,pec tam tikm nevaimana nakosaja raksta,ka tev neka nav.

2013-06-06 10:24

afroebrejs 13: Kādas vēl 3 joslas??? Lidz tādai tolerancei Liepājas šoferiem kā lidz zvaigznei... :( Pat Kalpaka ielā brauc tā,kā auni-vietā,kur faktiski ir 2 joslas gāž pa vidu,ka ne apdzīt...Jo redz-NAV TAČU UZZĪMĒTAS tās divas,tādad viss pajāt...

2013-06-06 10:29

d"Artanjans-murmulim: taja luksofora maksimums nobraztus sanus tava versija var dabut.brauktuve ir ta sasaurinata,ka divi smagie,smagais ar vieglo blakus likumu nevar izbraukt(iz personigas pieredzes)furei piekabe aiziet kritni aiz linijam ,man ar vieglo jabremze,lai neizsmeretu pret otboiniku.un tagad nevajag dirst,ka vajadzeja pagaidit lai fure aizbrauc.TUR IR 2JOSLAS VIENA vVIR|ZIENA

2013-06-06 10:33

afrozidam: tevis pieminetaja vieta parasti gar malu sakrameti auto,tatad,ja es brauksu pa iedomatu 1jopslu,lai apbrauktu pieparkotu auto,man jaizlien 2 josla,kjas nav vienkarsi pie musu brauksanas kulturas

2013-06-06 11:43

Zulu: Man jau šķiet ka tā ir tīrākā projekta laža. Domāju, ka ik viens man piekritīs, ka tas zāliens tur varēja tik plats nebūt. Tādējādi krustojums izskatītos tā - 2 joslas taisni uz Ganību ielu un 1 josla - pa kreisi uz Ādu ielu. Un nepiekritīšu arī argumentam par to, ka nogriešanās uz Ādu ielu ir tik mazsvarīga. K. Zāles laukumā atrodas T/C Ostmala un lai tur nokļūtu no Brīvības ielas puses, ir jābrauc vai nu pa Tramvaja tiltu jāapgriežas Fontaine aplī vai arī pa Jauno tiltu, ko izvēlas vairākums.

2013-06-06 12:02

shitass: reāli tur vajadzēja būt aplim ar divām joslām

2013-06-06 13:31

Andron Mc: Ja jau nogriešanās ir sekundāra un taisni braukšana ir svarīgāka, tad nafig to nogriešanos vispār vajag? Lai visi brauc pa Rīgas ielu... o.. pag.. RĪGAS IELA IR CIET! KO nu ieteiks Jekste? Būt zolidākiem un LIDOT?

2013-06-06 15:59

huinjaa: Tas viss ir sūds. Labak sakiet, kapec visiem tiem luksoforiem pa nakti ir jādeg? kapēc nevarētu mirgot dzeltanais, kaut vai vismaz uz Ķempes ielas, tur tak vispār neviens nebrauc, a tiem, kas pa nakti stradā tur jāstāv un jāgaida, laža.

2013-06-06 19:00

bet: Bet bija vēl tāds gadījums.Pagājušo nakti krievi ieņēmuši Maskavu.

2013-06-06 19:35

kk: Visideālāk būtu ja tur pa vidu nebūtu tik plata tā sadalošā josla (zālājs). Noņemot zālāju praktiski arī būtu jāiznāk vietai vēl vienai joslai priekš šī krustojuma. Tā teikt, projektētājs taisot projektu nebija ppadomājis ka kāds varētu gribēt braukt pa labi. Jeb arī otrs variants- lai projektētājs ar savu projektu uzvarētu konkursā ir jātaisa pēc iespējas lētāks variants ar mazāk opcijām. Labs piemērs mums visiem ir tikko rekonstruētās Brīvības ielas joslu platums, kas ir zem katras kritikas.

2013-06-06 20:06

Andron Mc: Projektētāja orientāciju var saprast pēc Aldaru ielas galā uzzīmētā locekļa.

2013-06-06 21:24

afrodakteris: problēmas tur var rasties tikai afroebrejiem,kas uz Dārtas ielu steidzas...

2013-06-06 22:39

ABCDE: Kur tā jāskrien?Te ir pilsēta,te nav Monako formulas trases.Jo lēnāk brauksiet,jo mazāk negadījumu būs.Ātri brauksi,lēni nesīs!

2013-06-06 22:41

ABCDE: P.S. Un,ja nevarat izdomāt,kā ātrāk aizbraukt šajā mazajā pilsētiņā,tad es nesaprotu,kas jūs esat par šoferiem???Ko jūs vecās Eiropas pilsētās darītu???Rallisti atradušies!

2013-06-07 01:32

Uklvuk: afroebrejs 13!!! Kur tu Kalpaka iela esi redzejis 2 joslas??? Tadas tur nekad nau bijushas tur!!! To ka tur ir plataka iela ka citur tas nenozime ka tev tur uzreiz ir divas joslas? Un patcs vari kratities pa tam lukam un bedreem....

2013-06-07 01:39

Uklvuk: pilnigi piekritu tev...ABCDE.. Ko skaidrot ja 2 ielas plseta un tas pashas izbraukt neprot... Ir divas tendeces .. Ielist parpilditaa krustojumaa, un vilkties divam mashinam blakus uz 40, nelaizot nevienu garam... vainu brauc vainu parkartojies vai palaid bet nee turas pie stures un visss, un te ari ir ideotiska manevreshana starp mashinam lai tuktu uz priekshu!!!!

2013-06-07 10:19

Murmulis: Bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes, bet, ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem.
Tas no CSN..

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par digitālā satura pakalpojuma liepajniekiem plus abonementa pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: info@liepajniekiem.lv), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI.  PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. a) PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNES maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. b) Liepajniekiem plus ir maksasdigitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus” , un kura abonementu PIRCĒJS  ir tiesīgs iegādāties, turpmāk tekstā – PAKALPOJUMS,
  3. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

 PAKALPOJUMA abonements ir fiksēta termiņa – 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par  cenu  – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi). PAKALPOJUMA abonementa maksā ietverts pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 21% apmērā. PAKALPOJUMA abonementa cenu KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā . KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. 

  1. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu, un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Šī Līguma ietvaros KV sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

 Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

 LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

 Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Seko mums

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz