Pirmdiena, 6. aprīlis Filips, Vīlips, Zinta, Dzinta

Būs gludāks ceļš uz Karostu

Būs gludāks ceļš uz Karostu
Foto: Egons Zīverts
20.06.2018 07:09

"Kurzemes Vārds"

Atslēgvārdi

Vakar ne viens vien autovadītājs bija priecīgs redzēt, ka Cukura ielā iepretī kādreizējās cukurfabrikas teritorijai sākusies divu dzelzceļa sliežu ceļu demontāža. Ap sliedēm, kas ved uz nekurieni un netiek izmantotas, asfaltā izveidojušās dziļas bedres. Lai nebojātu automašīnas, šajās vietās bija jābrauc ļoti lēni un akurāti.

Remontdarbu posmā viena josla ir slēgta, satiksmes regulēšanai uzstādīts luksofors. “Brauciet fotografēt, kad būs gatavs. Pagaidām jau te karalauks,” smaida SIA “CTB” strādnieks Oskars. Divi sliežu ceļi šai vietā tiks aizvākti. Viens paliks, taču šeit ap sliedēm robus aizpildīs ar jaunu asfaltu, un bedres vairs netraucēs. Strādnieki saka, ka darbi tikšot pabeigti jau šonedēļ: “Mums jau pašiem arī te uz darbu jābrauc.”

SIA “CTB” valdes loceklis Pēteris Andrijanovs “Kurzemes Vārdam” pastāsta, ka šie sliežu posmi netiekot izmantoti, kopš cukurfabrikā nav nekādas darbības, tāpēc Liepājas pilsētas pašvaldībai nav vajadzīgi. Darbus veic pēc Komunālās pārvaldes pasūtījuma. “Tas ir racionāli un pilnīgi pareizi. Lai nebūtu riteņi jālauž. Citādi katru gadu te remontējam, lai gan, cik man zināms, šīs sliedes vairs neatbilst dzelzceļa standartiem,” saka P. Andrijanovs. Brauktuves sakārtošana arī nepieciešama, jo nākamnedēļ tiks slēgta satiksme uz Karostu pār Kalpaka tiltu un šeit intensitāte kļūs lielāka.

7 komentāri

2018-06-20 09:22

maris3333333: viņi tur sēž un atpūšas cik skatos

2018-06-20 10:32

āre -: būs skaķertju darožka.

2018-06-20 13:29

Raimonds-40: Dzelzceš (pagarinot) līdz tosmares kanālam investoriem nav saistoš?

2018-06-20 13:44

Doma.: Beidzot tās ir labas ziņas šoferiem. Sen jau vajadzēja. Man prieks.

2018-06-20 14:51

Raimim: Jā.. lamaķ ne stroiķ.. :D

2018-06-20 16:13

FHK: Sen jau vajadzēja sakārtot, neviss tad,kad tiltu slēdz. Cik jau varēja lauzt auto pa tām biedrēm. Cerams,ka sataisis ar godu un cieņu, neviss, ka tik ir. Un super, pie tam viens ceļš tikai uz pilsētu. Bet ja šim,kas notiktu, ko tad darīt? Tas pats, kas ar tiltiem. Viens ciet un pilsēta sastrēgumos. Vai nav laiks padomāt par papildus ceļiem un kāda tilta???? Nodokļus par auto tiek maksāti lieli, bet investīciju nav, ne ceļu sakārtošanā, ne jaunu izbūvē.

2018-06-20 16:47

L: Vai kafijas fabrika nav dzelzceļa īpašnieks?

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Aizmirsu paroli