Četrdesmit minūšu korķī Brīvības ielā
Vairāk nekā stundu īpaši apgrūtināta bija satiksme rekonstruējamā Brīvības ielā vakardienas rītā, sākot no pulksten 7.30. Sastrēgumā liepājnieki pavadījuši cits 20 minūtes, bet cits pat 40 minūtes, stāstīja aculiecinieki.
“Brīvības iela nebija pilnībā slēgta, satiksmi mēs regulējām,” sacīja ielas pārbūvētāja pārstāvis – SIA “Šlokenbeka” atbildīgais darbu vadītājs Māris Reimats. “Pēc pasūtītāja – Liepājas domes – vēlēšanās mēs likām abās pusēs pārbrauktuvei asfaltu, lai uzlabotu satiksmes plūsmu. Bijām paredzējuši šo darbu pabeigt līdz pulksten 7.30, taču ieklājējam notika tehniska ķibele, saplīsa elektronikas panelis, tāpēc darbu pabeidza vēlāk, nekā plānots. Sākām pulksten 6.” Uz jautājumu, vai tādu darbu nevarēja darīt pa nakti, M. Reimats atbildēja: “Naktī neko neredz, apgaismojuma tajā pusē nav. Mēs jau varam strādāt pa nakti, bet tad jūs sūdzēsities, ka slikti padarīts.”
“Trīs gadus nostrādāju Rīgā, man šī rīta sastrēgums tomēr nelikās nekas ekstrēms. Ja nav sarežģījumu, Liepājā no mājām līdz darbam aizbraucu divdesmit minūtēs, bet ar to gan rēķinos, ka desmit liekas minūtes ceļam ir jāpieliek klāt, jo tā ir laimes spēle, kā ceļš izdosies, neatkarīgi no tā – izvēlos šķērsot Raiņa ielas pārbrauktuvi vai ceļu pa Brīvības ielu,” teica Ilze Ruperte, kura vakar sastrēgumā pavadīja 20 minūtes.
Andra Gertsona foto
Vakar no rīta pusdesmitos satiksmes plūsma bija lēna, nepārtraukta, un sastrēgumā Brīvības un Zemnieku ielas krustojumā nevienam vairs stāvēt nevajadzēja. Bet to, ka nīkšana jaunā korķī neatkārtosies, būvnieks turpmākajos divos mēnešos vēl nesola.
Plašāk lasiet laikraksta “Kurzemes Vārds” 25. augusta numurā.
#kvards-20110825-01#