Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Pirmdiena, 24. jūnijs

Vārdadiena: Jānis

Daļa smagsvaru ceļā dodas ar nepietiekami asām bremzēm  (2)

Atslēgvārdi satiksmes drošība | kravas auto | pārbaudes | bremzes | mobilā tehniskā apskate

Reizi gadā mūspusē, izmantojot mobilo bremžu stendu, notiek kravas transportlīdzekļu tehniskā kontrole jeb mobilā tehniskā apskate, ko veic CSDD Tehniskās kontroles un sertifikācijas inspekcija sadarbībā ar Ceļu policiju. Šoreiz kravas auto mobilā tehniskā apskate notika otrdien, 21.maijā. Rīta pusē blakus autoceļam A9 pie Rolavas, bet vakarā – pie autoceļa A11.

Laika posmā no desmitiem rītā līdz diviem dienā pie Rolavas tika pārbaudītas 43 kravas automašīnas. Protams, daļa bija labā tehniskā stāvoklī. Automašīnas “Volvo” vadītājs Dainis un transportlīdzekļa “MAN” šoferītis Aldis, piebraucot pie mobilā stenda bija mierīgi, jo bija pārliecināti, ka auto ir labā tehniskā stāvoklī.

“Mašīnai tehniskā apskate tika veikta nesen, piekabei – tikai pagājušajā nedēļā,” tā “Volvo” vadītājs Dainis. “Jābūt visam kārtībā, jo tikai pagājušajā nedēļā mašīnai izgāju apskati. Bet piekabe teju jauna,” teic “MAN” šoferītis Aldis.

Savukārt daļa transportlīdzekļu uz mobilā bremžu stenda netika uzbraukti – vai nu pēdējo dienu laikā šie auto jau bija izgājuši pārbaudi citviet uz Latvijas ceļiem, vai arī tiem izsniegta pagaidu tehniskās apskates uzlīme, jo apskatē konstatētas nepilnības, kas mēneša laikā jānovērš.

Bet bija daļa arī tādu, kuriem tika konstatētas tehniskas nepilnības. CSDD Tehniskās kontroles un sertifikācijas inspekcijas pārstāvji atzina, ka, salīdzinājumā ar pērno pavasari, kad mūspusē teju katram ceturtajam kravas auto tika konstatētas nepilnības bremžu sistēmā, šogad situācija uzlabojusies tikai mazliet. Arī šoreiz biežākās konstatētās nepilnības bija saistītas ar bremzēm – tās nebija gana asas. Tāpat nepilnības tika konstatētas saistībā ar auto gaismām un riepām.

CSDD Tehniskās kontroles inspektori regulāri izbrauc uz rajoniem, lai transportlīdzekļiem veiktu mobilo tehnisko apskati, kuras mērķis ir paaugstināt satiksmes drošību. 

CSDD Liepājas klientu apkalpošanas centra (KAC) vadītājs Gvido Ķirsons pēc pārbaudes uz autoceļa A9 Rīga Liepāja pie Rolavas pastāstīja, ka no visiem 43 pārbaudītajiem spēkratiem nopietnas problēmas konstatētas 3 kravas auto. 3 transportlīdzekļiem sniegts 2.vērtējums un atkārtoti jāiziet tehniskā apskate, jo konstatētas nepilnības bremžu sistēmā, kā arī bijušas pārāk nodilušas riepas. Savukārt 1 transportlīdzeklim sniegts 3.vērtējums, kas paredz numura noņemšanu un aizliegumu turpmāk piedalīties satiksmē. Šim auto puspiekabei divas riepas bijušas “pilnīgi plikas”.

Kopumā biežāk konstatētās nepilnības bijušas bremžu sistēmā, eļļas noplūde un nepilnības ar apgaismojumu.

G.Ķirsons uzskata, ka secināt, ka situācija kopš pērnā gada krasi uzlabojusies, ir pāragri, jo pārbaudes laikā apstādinātas galvenokārt jaunas kravas automašīnas: “Tas varētu būt viens no iemesliem, kāpēc rezultāti ir tik labi. Līdz ar to tas varētu būt neobjektīvs rezumējums.”

  • Komentāri (2)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Sabiedrība

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!